دانلود پایان نامه درمورد شرکت های هواپیمایی، استاندارد

دانلود پایان نامه

هیچ پنجره ای از قلم نیفتاده. هر صندلی که مسافران انتخاب می کنن، یه پنجره داره.

اما با در نظر گرفتن مأموریت فوق دور برد ULR، این نکته هم به همون اندازه مهمه که اطمینان انجام بشه که کابین رو بشه به طور کامل تاریک کرد تا مسافران محیطی آروم و راحت واسه استراحت داشته باشن. شرکت های هواپیمایی حق دارن که از بین «سایه بان کشیدنی استاندارد» یا یه سیستم «الکترو-مکانیکی دکمه ای» با دو پرده ی تاریک کننده ی کابین، یکی رو انتخاب کنن. سیستم گردش هوا در A350 هم به شکل بدون صدا و بدون ایجاد جریان هوایی طراحی شده.

پتنی می افزاید:

حتی با اینکه هوای کل کابین رو در مدت دو تا سه دقیقه بازیابی می کنیم، اما این کار به صورتی انجام می شه که از شتاب هوای داخل کابین کم کرده می شه.

مخزن سوخت

ایرباس

این نوشته در علمی _ آموزشی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.