اصول موفقیت شرکت های بزرگ

اسمای بزرگی چون اپل، گوگل، سامسونگ و خیلی از شرکتای دیگه در بخش فناوری و بقیه بخش ها خیلی راحت و بدون برنامه تا این حد مهم نشده ان.

اینجور شرکتایی واسه اینکه دست کم یه سر و گردن از همتایان خود بالاتر باشن و به اصطلاح در بازار آقایی کنن، از یه سری اصول پیروی کردن.

پیروی از این اصول دقیقا به معنی رمز موفقیت اوناس. بعضی از اصولی که واسه شرکتای نوآور و بزرگ از نون شب هم واجب تره:

اصول موفقیت شرکتای بزرگ

  1. در شرکتای نوآور هر فرد به نوبه خود یه نوآوره
  2. شرکتای نوآور اندازه موفقیت ایده های تولیدی رو سبک و سنگین میکنه
  3. شرکتای نوآور یه ایده رو قبل از رسیدن به مرحله تولید بارها تغییر میدن
  4. شرکتای نوآور، اجناس خود رو با کمک مشتریانشان تست می کنن
  5. شرکتای نوآور با مشتریان و بقیه رقبا رابطه برقرار کرده و حرفشون رو می شنون
  6. شرکتای نوآور از هر چیزی، ایده می گیرن
  7. شرکتای نوآور ایده های خود رو براساس اصولی چون نیاز تقاضا کننده و خوندن بازار ارائه می کنن
  8. شرکتای نوآور بودجه تحقیق و پیشرفت خود رو با فکر خرج می کنن و از ولخرجی دوری می کنن
  9. شرکتای نوآور ایده ها رو براساس یه سری اصول و با فکر طرح می کنن و نه الله بختکی

بانکی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *