اسمای بزرگی چون اپل، گوگل، سامسونگ و خیلی از شرکتای دیگه در بخش فناوری و بقیه بخش ها خیلی راحت و بدون برنامه تا این حد مهم نشده ان.
اینجور شرکتایی واسه اینکه دست کم یه سر و گردن از همتایان خود بالاتر باشن و به اصطلاح در بازار آقایی کنن، از یه سری اصول پیروی کردن.
پیروی از این اصول دقیقا به معنی رمز موفقیت اوناس. بعضی از اصولی که واسه شرکتای نوآور و بزرگ از نون شب هم واجب تره:
- در شرکتای نوآور هر فرد به نوبه خود یه نوآوره
- شرکتای نوآور اندازه موفقیت ایده های تولیدی رو سبک و سنگین میکنه
- شرکتای نوآور یه ایده رو قبل از رسیدن به مرحله تولید بارها تغییر میدن
- شرکتای نوآور، اجناس خود رو با کمک مشتریانشان تست می کنن
- شرکتای نوآور با مشتریان و بقیه رقبا رابطه برقرار کرده و حرفشون رو می شنون
- شرکتای نوآور از هر چیزی، ایده می گیرن
- شرکتای نوآور ایده های خود رو براساس اصولی چون نیاز تقاضا کننده و خوندن بازار ارائه می کنن
- شرکتای نوآور بودجه تحقیق و پیشرفت خود رو با فکر خرج می کنن و از ولخرجی دوری می کنن
- شرکتای نوآور ایده ها رو براساس یه سری اصول و با فکر طرح می کنن و نه الله بختکی
بانکی