افتتاح مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در رشت

با هدف بهبود سرویس دهی به مشترکین شبکه گوشی موبایل ایرانسل در استان گیلان، مرکز خدمات اختصاصی این اپراتور در شهر رشت، با حضور مدیر عامل، معاون پخش و فروش و جمعی از مدیران ارشد ایرانسل گشایش شد.

irancellبه گزارش هم شارژ به نقل از ایسنا، در این مرکزعلاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت نام شکل های جور واجور سیم کارت های ایرانسل، تعویض سیم کارت، فروش شکل های جور واجور کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی ایرانسل، ارسال ریز مکالمات واسه مشترکین سیم کارت اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات GPRS وMMS ، بسته های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییر مالکیت، دریافت و بررسی شکایات حقوقی و پیگیری مشکلات به وجود اومده بوسیله آنتن دهی شبکه گوشی موبایل هم به خواهندگان ارائه می شه.

مشترکین و خواهندگان خدمات شبکه گوشی موبایل ایرانسل می تونن از ساعت ۹ تا ۱۸ روزای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ تا ۱۳ روزای پنجشنبه، با مراجعه به نشانی خیابون مطهری، خیابون حاجی آباد، پلاک ۵، خدمات مورد نظر خود رو از مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در رشت دریافت کنن.

به گفته روابط عمومی ایرانسل، با به کار گیری سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، همه مشترکین با شماره گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* خیلی راحت و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا گوشی موبایل خاص، میتونن نشانی وموقعیت نزدیک ترین مرکز سرویس دهی ایرانسل به محل قرار گرفتن خود رو به صورت پیامکی و یا نشانی اونا رو روی نقشه از راه پیام چند رسانه ای دریافت کنن.

از طرف دیگه، همه مشترکین شبکه گوشی موبایل و وایمکس ایرانسل می تونن با به کار گیری برنامه کاربردی “ایرانسل من”، حساب کاربری خود رو از راه تبلت و یا گوشی موبایل هوشمند خود مدیریت کنن و در هر زمان که مایل هستن به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشن. الان خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال سازی بسته های افزایشی، کنترل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از راه این برنامه کاربردی شدنیه.

علاقه مندان می تونن با مراجعه به سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir برنامه کابردی ” ایرانسل من” رو دریافت کنن. مشترکین واسه به کار گیری این برنامه، به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی ایرانسل خود نیاز دارن که می تونن با استفاده ازهمین برنامه نسبت به دریافت اون دست به کار شن.

علاوه بر این مشترکین شبکه گوشی موبایل و وایمکس ایرانسل همیشه می تونن با به کار گیری سرویس کنترل حساب اینترنتی و بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکین، در هر لحظه حساب ایرانسل خود رو کنترل و مدیریت کنن.

هم اینکه کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شبکه گوشی موبایل ایرانسل به شماره۷۰۰ واسه تماس از خطوط ایرانسل و۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ واسه تماس از دیگر خطوط و کارشناسان مرکز تماس وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ واسه تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ واسه تماس از بقیه خطوط، در ۲۴ ساعت شبونه روز و ۷ روز هفته هم آماده پاسخگویی به مشترکین و خواهندگان هستن.

طی هفته های گذشته مراکز خدمات اختصاصی ایرانسل در شهرهای قم، یاسوج و کرج هم گشایش و به فهرست مراکز خدمات اختصاصی استانی ایرانسل پیوسته بودن.

ایسنا