افزایش بازدهی ذهن و بدن در ۵ مرحله صبحگاهی

man-drinking-juice

به گزارش آلامتو به نقل از Businessinsider ؛ بیشتر ما ساعات بسیاری رو مشغول کار هستیم: ۴۰، ۵۰ یا حتی ۶۰ ساعت در هفته. اما شاید، با حواس پرتی هایی مثل تفریحات اینترنتی، خوردن در محل کار و برنامه ریزی بد وقتی، ما فقط در مدت کوتاهی از روز خود بازده و کیفیت کاری بالایی رو ارائه می بدیم. اینجا پنج عادت کاربردی رو واسه اضافه کردن به صبحگاه ارائه می بدیم که کمک می کنن در دفتر کار بیشترین بازده رو داشته باشین و تموم روز بتونین کار کنین.

  1. ۷ دقیقه ورزش.

آره، نه ۱۰ دقیقه – تنها ۷ دقیقه. به چه دلیل؟ این زمان اونقدر کوتاهه که روی دیگه قسمت های صبحگاه شما تاثیر نذاره و اونقدر هم طولانی هست که هر خستگی باقی مونده از شب قبل رو از شما بزداید.

  1. روز خود رو سبز شروع کنین.

البته، به هممون گفته ان که صبحونه مهمترین وعدۀ روزانه س و واقعا راحته که شکم خود رو با شیرینی، کاسۀ غلات، ساندویچ تخم مرغ و … پر کنین تا متابولیسم بدن شما بالاتر رود.

درسته که همۀ این انتخاب ها می تونن خوب باشن، اما متعجب میشین اگه بدونین که با یه کوکتل سبز چقدر می تونید سر حال شید. و البته خوردن یه آبمیوه سالم به زمان کمتری تا پختن شیرینی هم نیاز داره.

من یه فرمول سریع و راحت رو استفاده می کنم: یه سیب، یه موز، یه پرتقال، یه مشت اسفناج، نصف یه خیار، هر آبمیوۀ موجود یا آب نارگیل، چند قطعه یخ و مقداری تخم کتون رو واسه یه دقیقه در مخلوط کن با هم ترکیب کنین.