افزایش سوخت و ساز بدن با اسموتی پروتئینی

smoothie اسموتی افزایش دهنده سوخت و ساز بدن با ۳۰ گرم پروتئین

خوردن یه اسموتی خوشمزه واقعاً لذت بخشه البته اگه بدونیم که این اسموتی واسه سلامتی هم خوبه که لذت خوردن اون دوبرابر می شه.

به گزارش آلامتو و به نقل از مجله تناسب اندام؛ خوردن صبحونه، راهی واسه افزایش سوخت و ساز شماس، اما چیزی که می خورید، می تونه شما رو حتی بیشتر زیاد کنه. اینجا دستور جفت و جور یه اسموتی رو میگیم که پر از مواد تشکیل دهنده ایه که سوخت و ساز رو زیاد می کنن. این اسموتی رو می تونین خیلی سریع با یه مخلوط کن آماده کنین.

شما در این دستور، ماست یونانی پر از کلسیم، بادام و بروکلی ( یه ماده مغذی که به بدن کمک می کنه چیزی رو در هم بشکنه. ) پیدا می کنین. بادام درختی، لوبیا و ماست، مقدار زیادی پروتئین هم اضافه می کنن و علاوه بر این، زینک موجود درماست ممکنه تولید هورمون لپتین ( که ثابت شده متابولیسم رو بهتر کرده و اشتها رو سرکوب می کنه. ) زیاد می کنه.

توت فرنگی پر از فیبر، شما رو به مدت طولانی تری سیر نگه می داره و هم اینکه شامل ویتامین C هستش. به عنوان کافئین ( یه تقویت کننده سوخت و ساز طبیعی ) مقداری چای سبز بریزین و روی اسموتی تون دارچین ( یه ادویه گرم کننده که می تونه به طور موقت سوخت و ساز رو زیاد کنه ) بپاشید. در آخر، شما یه صبحونه با کمتر از ۳۴۵ کالری دارید که بیشتر از ۳۰ گرم پروتئین و ۱٫۸ گرم فیبر داره.

اسموتی افزایش دهنده سوخت و ساز

مواد لازم

  • ۱۷۰ گرم ماست یونانی وانیلی بدون چربی
  • ۸ عدد بادام درختی
  • ۱/۴ فنجون گلچه کلم بروکلی که ساقه های اون جدا شده باشن
  • ۱/۴ فنجون توت فرنگی منجمد
  • ۱/۴ فنجون لوبیای سفید یا گاربانزو
  • ۳/۴ فنجون چای سبز سرد
  • ۱ قاشق چایخوری پودر دانه کتون
  • ۱/۴ قاشق چایخوری دارچین

روش جفت و جور

۱. همه مواد تشکیل دهنده رو تو یه مخلوط کن بریزین و تا وقتی که یکدست شه، مخلوط کنین

۲. اون رو تو یه لیوان خالی کنین ، کمی دارچین روی اون بریزین و بدون این دست اون دست کردن سرو کنین.

بهترین نوشیدنیای چربی سوز واسه آب کردن شکم

خواص و روش درست کردن نوشیدنی شیر زردچوبه

مجله تناسب اندام نوشیدنی پروتئین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *