فروردین 10, 1403

تور مشهد پرطرفدارترین تور داخلی

بهترین فصل برای سفر به مشهد

از جمله دلایلی که باعث شده است تور مشهد پرطرفدار شود، می توان به جاذبه های گردشگری و شرایط آب و هوایی خوب این شهر اشاره کرد. شهر مشهد برعکس بسیاری از شهرهای گردشگری ایران مخصوص یک فصل و یا یک زمان خاص نیست و در بهار، تابستان، پاییز و حتی زمستان مسافران زیادی به این شهر مراجعه می کنند.

بهار، از جمله فصل هایی است که به دلیل داشتن آب و هوای مطلوب، مسافران زیادی در این فصل به مشهد سفر می کنند. آب و هوای مشهد در فصل بهار بسیار عالی است و پیشنهاد می شود حتما اگر در این فصل به مشهد سفر نکرده اید، آن را امتحان کنید. در تابستان هوای مشهد گرم می شود، اما از طرفی به دلیل تعطیلی مراکز آموزشی، بسیاری از افراد این فصل را برای سفر انتخاب می کنند. تابستان های مشهد گرم و خشک است و کمی گشت و گذار سخت می شود. قطعا نه تنها مشهد، بلکه در هر شهر دیگری سفر کردن در فصل سرما کمی سخت است؛ اما گاهی اوقات با توجه به شرایط، چاره ای جز این نیست و برخی افراد فقط می توانند در زمستان به مشهد سفر کنند.

تور مشهد وابسته به زمان و یا فصل خاصی نیست و میتوان در همه فصل های سال به این شهر زیبا سفر کرد و از آن لذت برد.

تور مشهد با هواپیما و قطار

از جمله موضوعاتی که هنگام گرفتن تور مشهد با آن مواجه می شوید و نیاز است راجب آن بیشتر فکر کنید همین موضوع است. این دو وسیله حمل و نقل، از قیمت گرفته تا زمان، تفاوت های زیادی دارند که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. اگر بودجه کافی دارید و از نظر هزینه مشکلی ندارید، بدون شک سفر با هواپیما بهترین گزینه است. با هواپیما بعد از چند ساعت به شهر زیبای مشهد می رسید و خستگی بسیار کمتری نسبت به قطار دارد؛ اما از طرفی هزینه آن بیشتر است و حمل بار شما نیز محدود است. در قطار مشکل محدودیت بار ندارید و می توانید با هزینه خیلی کمتری نسبت به هواپیما به مشهد سفر کنید. طولانی شدن راه از جمله بزرگ ترین ایرادات قطار است که باتوجه به مبدا شما این طولانی شدن می تواند کم و یا زیاد شود.

بهترین فصل برای سفر به مشهد,تور مشهد,تور مشهد با هواپیما

پارک های آبی در مشهد

یکی از مکان های تفریحی که بسیاری از مسافران تور مشهد آن را انتخاب می کنند، پارک های آبی این شهر است. مشهد دارای 4 پارک آبی است؛ نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه نیز این عدد کم نظیر است. هرکدام از این پارک های آبی امکانات متعددی دارند که می توانید یک روز خود را برای تفریح در این پارک های آبی هیجان انگیز سپری کنید. اولین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه و بزرگ ترین پارک آبی طبقاتی جهان در مشهد قرار دارد. یکی از مزایای این پارک ها استفاده همزمان آقایان و بانوان از مجموعه های جداگانه است. پیشنهاد می شود حتما اگر به مشهد سفر کردید، به یکی از پارک های آبی مشهد سر بزنید و خستگی سفر را از تن خود بیرون کنید. استخرهای موجود در این شهر نیز علاوه بر پارک های آبی امکانات متعددی در اختیارتان قرار می دهند و ارزش امتحان کردن را دارند.

این مطلب را هم از دست ندهید :
نمونه سایت های برگزیده :

تور مشهد گردی,جاذبه های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد

مکان های زیارتی مشهد

بسیاری از مسافران تصور می کنند که در مشهد فقط حرم امام رضا (ع) است برای زیارت و زمان زیادی از سفر خود را صرف زیارت در حرم مطهر امام رضا می کنند؛ در حالی که زیارتگاه ها و مکان های زیارتی زیادی در این شهر وجود دارد. یکی از مساجدی که بسیاری اعتقاد دارند پربازدیدترین مسجد ایران است، مسجد گوهرشاد است که در خود حرم امام رضا واقع شده است. علاوه بر مسجد امام رضا، تقریبا 13 زیارتگاه و آرامگاه معروف دیگر در مشهد وجود دارد که از جمله مهم ترین آنها میتوان آرامگاه گنبد خشتی، گنبد سبز، آرامگاه خواجه ربیع و امامزادگان ناصر و یاسر را نام برد.

این مطلب را از دست ندهید
از موزه وان تا جزیره آختامار وان در سفر به این شهر پر گردشگر

بهترین فصل برای سفر به مشهد,تور مشهد,تور مشهد با هواپیما

مراکز خرید مشهد

خرید کردن برای بسیاری از مسافران از اهمیت زیادی برخوردار است. مشهد به دلیل اینکه پذیرای مسافران زیادی است، مراکز خرید بسیار خوبی نیز دارد. برخی از این مراکز خرید مختص کالاهای خاص است. به عنوان مثال برخی مراکز خرید مخصوص لباس هستند، برخی مخصوص کامپیوتر و … . حتی در مشهد بازار گل نیز وجود دارد که مختص گل و گیاه است و انواع مختلفی از گل ها را میتوان آنجا یافت. برخی از مراکز خرید نیز مخصوص یک موضوع خاص نیست و تنوع زیادی از کالاهای مختلف در آن وجود دارد.

الماس شرق یکی از قدیمی ترین مراکز خرید مشهد است که در آن طیف وسیعی از کالاهای مختلف را می توانید پیدا کنید. مراکز خرید جدید و بسیار خوبی در مشهد احداث شده است که امکانات زیادی را در کنار خرید در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد. به عنوان مثال مراکز خریدی مثل اطلس مال، کیان سنتر، پروما و ویلاژ توریست امکاناتی از جمله شهربازی، فودکورت و حتی سینما دارند که مراجعه کنندگان با خیال راحت می توانند به خرید بپردازند.

برای سفر به مشهد و انتخاب یک تور مشهد عالی، سعی کنید یک شرکت معتبر را انتخاب کنید. ندابال یک شرکت معتبر است که با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما است. علاوه بر پشتیبانی 24 ساعته، تنوع زیادی از هتل های مشهد را دارا است که این موضوع به شما کمک می کند با توجه به بودجه خود یک هتل مناسب را انتخاب کنید. کافی است بعد از ورود به سایت ندابال، وارد صفحه تور مشهد شوید و هتل موردنظر خود را انتخاب کنید. در هر قسمت اگر هر سوال و یا مشکلی داشته باشید کارشناسان ندابال در کنار شما هستند و می توانید با آنها تماس بگیرید.