نیسان ایکس‌تریل فیس لیفت در راه ایران؛ پر فروش ترین کراس اوور جهان ۳۱۵ میلیونی شد

نیسان ایکس تریل چند سالیه که در بازار ایران عرضه می شه اما تا الان مدل اولیه و قبل از فیس لیفت این خودرو واسه ایران در نظر گرفته شده بود.

اما تازگیا عضو هیات مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، از عرضه کامل ترین نسخه فیس لیفت نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ به بازار ایران خبر داد.

امیرحسن امیری، با اعلام این خبر گفت: خودروی جدید نیسان ایکس تریل در مدل ۲۰۱۸ با ظاهری اسپرت و جذاب ، با امکانات و آپشنای بیشتر متناسب با سلیقه و نیاز مشتریان ایرونی، به زودی به وسیله این شرکت عرضه می شه.

ایشون اضافه کرد: پیش فروش این شاسی بلند مقتدر ژاپنی، اوایل اسفندماه ۱۳۹۶ به وسیله شعب و نمایندگیای مجاز شرکت جهان نوین آریا در سراسرکشور، با قیمت قطعی ۳۱۵ میلیون تومن شروع می شه و موعد تحویل اون خردادماه ۱۳۹۷ میشه.

نیسان ایکس تریل فیس لیفت  با جلو پنجره پهن تر، سپرهای بازنگری شده و چراغای ال ای دی جدید در بخش انتهایی و دماغه بیشتر از دیگر تغییرات به چشم میان. زهای کروم در کنارها و رینگا با طرح جدید هم باقی تغییرات در بخش ظاهری ان.

در داخل، بیشترین توجه شرکت بر بکار بردن فرمانی جدید منعطف شده که تا حدی وسعت تغییرات ایجاد شده رو براتون بازگو می کنه. متریال جدید استفاده شده در ساخت کنسول مرکزی و همینطور دریچه های هوا به رنگ مشکی براق و طرح دوخت روی داشبورد ظاهری شکیل تر به فضای داخلی بخشیده ان.

در مدلای بالاتر، صندلیای چرمی به همراه دوختای تزئینی تازه روی اون در انتقال حسی لوکس بهتر از پیش عمل میکنن. در بحث ایزولاسیون، ایکس تریل با بهره مندی از کابینی با کیفیت و پر از مواد نرم و هم اینکه ایجاد آرامشی لایق نام نیسان، رضایت صاحبانش رو خیلی راحت جلب می کنه.

سیستم اینفوتینمنت با در نظر گرفتن طراحی و گرافیکای نه خیلی جذابش، حتی با وجود تغییراتی در ساختار منوها، بازم قدیمی جلوه می کنه. این سیستم بازم از کارپلی اپل و اندروید اتو پشتیبانی نکرده و تنها جای امیدی که باقی گذاشته، راحتی کار با اون هستش.

مهم ترین آپشن جدید اضافه شده به خونواده ایکس تریل، یعنی سیستم رانندگی خودکار ProPILOT نیسان، در سال ۲۰۱۸ واسه این خودرو عرضه شده اما وجود یا نبود وجود این آپشن در بازار ایران هنوز روشن نیس.

با این وجود پکیجای امنیتی جدید و تکنولوژی پارک اتومات با توانایی تشخیص جدول، الان واسه این خودرو قابل سفارش ان.

کاربردی بودن، بازم جز نقات قوت ایکس تریل باقی مونده، بطوریکه صندلیای ردیف دوم با توانایی حرکت به جلو و عقب، می تونن فضای مناسبی واسه سرنشینان عقب جفت و جور کنن. این اس یو ایشون با فضای بار ۵۶۵ لیتری خود، خوب انتظارات صاحبانش رو موقع سفر برآورده می کنه.

به نوشته نشریه اتواکسپرس انگلیس، در جاده، تغییری حس نمی شه؛ رانندگی راحت توأم با حس امنیت و البته هندلینگ به طور کاملً معمولی که در کنار  گیربکس CVT Xtronic، همیشه این رو گوشزد می کنن که با خودرویی به طور کاملً خانوادگی روبرو هستین.

با وجود اینکه ایکس تریل مانند خیلی از اس یو ویا از جمله فورد اج بزرگ هیکل جلوه نمی کنه اما از فرمون دقیق و کنترل بدنه خوب بهترینای این کلاس، نداره.

سواری خودرو خوبه. حالا خوبیش اینه این خودرو با رینگای ۱۸ اینچی عرضه می شه، پس کیفیت سواری فدای ظاهر بهتر نمی شه. صدای جاده خوب به وسیله عایقای در نظر گرفته شده جذب می شه، اما در سرعتای بالا، صدای باد خیلی راحت به گوش می رسه.

پیشرانه نیسان ایکس تریل با حجم دقیق ۲۴۸۸ سی سی و با توان تولید ۱۷۱ اسب بخار واسه خودرویی با این وزن وجثه ضعیف جلوه می کنه که شتاب صفر تا صد ۱۰٫۵ ثانیه ای عنوان شده به وسیله شرکت هم نشون دهنده این مطلبه. وجود  حالات متفاوت واسه رانندگی در مسیرهای آفرود در بعضی مواقع بسیار کمک رسون واقع می شه و از اون میشه به عنوان مزیت این خودرو یاد کرد.