فروردین 10, 1403

کار در ارتفاع با دسترسی طناب و پیچ و رولپلاک نما

نماشویی با طناب و بدون داربست

نماشویی با طناب روشی است که برای نماشویی ساختمان باعث افزایش دسترسی به نما و با بالا بردن سرعت شستوشو می شود . این روش یکی از خدمات کار در ارتفاع با دسترسی طناب در نظر گرفته می شود . همچنین میتوان گفت در نماشویی با طناب هزینه های اضافی از بین می رود .

امروزه می توان مهمترین روش برای نماشویی ساختمان را نماشویی با طناب دانست . نماشویی با طناب رویکردی را پیش میگیرد .که باعث بهینه سازی در زمان و هزینه می شود . به صورتی که با ورود راپل  از خدمات کار در ارتفاع  با دسترسی طناب به صنعت نماشویی ساختمان ، نماشویی با تغییرات بسیار گسترده ای روبه رو شد که میتوان آن را باعث افزایش همه جانبه پیشرفت و اهمیت نماشویی دانست .

نماشویی با طناب  در کار در ارتفاع با دسترسی طناب از کوه نوردی الگوبرداری کرده است . به صورتی که در نماشویی با طناب  فنی کاران بدون اینکه در نظر بگیرند در ارتفاع بسیار زیادی هستند . بدون نگرانی به کار خود می پردازند .

 

نماشویی ساختمان :

کادرارتفاع نماشویی ساختمان را امروزه با دو روش در دسترس مردم قرار می دهد.

1 ــ نماشویی ساختمان با داربست :

اولین روشی که کار در ارتفاع برای نماشویی ساختمان ارازه میدهد ، استفاده از داربست است . که در زمان قدیم بیشتر برای کار در ارتفاع  نسبت به امروزه مورد استفاده قرار میگرفت . و از محبوبیت خاصی بهره مند بود .

در کار در ارتفاع استفاده از داربست برای نماشویی ساختمان  به صورتی است که انجام می شود . که تمامی مراحل نماشویی ساختمان برای پکسازی آلودگی ها و اقدامات مورد نیاز روی داربست انجام می شود .

2 ــ نماشویی با طناب و بدون داربست :

کار در ارتفاع با طناب کار خدمتی جدید و بسیار عالی برای هموطنان گرامی ارائه داد . که با مزایای فراوانی که دارد . باعث پیشرفت عظیمی در صنعت نماشویی ساختمان شد . نماشویی با طناب امروزه از محبوبیت خاصی برخوردار است . و باعث شده تا مردم کمتر از نماشویی ساختمان با داربست استفاده کنند .

نماشویی با طناب به صورتی ارائه می شود که نماشور با استفاده از طناب خود به سمت عمودی و افقی در قسمت های مختلف برای نماشویی جابه جا می شود .

اولین ارائه نماشویی با طناب توسط کاردارتفاع  به سال 80 بازمیگردد . در سال 80 برای اولین بار شرکت ها از نماشویی با طناب برای نماشویی ساختمان های خود استفاده کردند . نماشویی با طناب پس از اولین ارائه خود توانست به عنوان تاثیرگذار ترین و ارزان ترین راه برای نماشویی ساختمان و خدمات کار در ارتفاع در نظر گرفته شود . که با دسترسی طنای انجام می شد .

یکی از عامل های اینکه نماشویی با طناب توانست مورد توجه قرار بگیرد . این بود که از صدمات ناشی از استفاده از داربست برخوردار نبود . و با همکاری با شرکت های بیمه توانست آرامش خاطر کارفرمایان را جلب کند .

 

مزیت های نماشویی با طناب

نماشویی با طناب تنها در صورتی قادر به ارمغان آوردن مزیت های فراوان است که توسط کارشناسان بسیار ماهر و افراد مجاز و معتبر صورت بگیرد .

  • اولین مزیت نماشویی با طناب برای نماشویی ساختمان ، بهبود و بازیابی کیفیت اولیه نما است . که می توان آن را مهم ترین مزیت نماشویی با طناب دانست .
    زیرا نماشویی با طناب در کار در ارتفاع از بالاترین نقطه ساختمان شروع می شود . و تا پایین ترین نقطه ساختمان ادامه دارد . درواقع می توان گفت که نماشویی با طناب باعث شستوشوی تمامی سطوح ساختمان بدون هیچ گونه استثنائی می شود .
  • دومین مزیتی که نماشویی با طناب نسبت به نماشویی با داربست دارد . این است که از خطرات جانی بسیار کمتری نسبت به نماشویی با داربست برخوردار است . برای مثال در نماشویی با طناب خطر سقوط فرد بسیار کمتر از کادرارتفاع با داربست است .
  • سومین مزیت نماشویی با طناب این است . که این کار توسط افراد بسیار متخصص در این کار انجام می شود .
  • در کار در ارتفاع با داربست به علت اشکال مختلف و جدید ساختمان ها نصب داربست و جابه جایی روی آنها بسیار دشوار است . اما در نماشویی با طناب این کار با استفاده از طناب و قلاب بسیار راحت تر شده است .
این مطلب را هم از دست ندهید :
شرایط ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98

 

قیمت نماشویی با طناب

برای اینکه بتوان برای نماشویی با طناب قیمت مناسبی تعیین کرد . باید عوامل زیادی را در کار در ارتفاع در نظر گرفت .

امروزه نماشویی با طناب به دلیل افزایش کثیفی و آلودگی هوا از افزایش قیمت برخوردار شده است .

اما می توان گفت به دلیل اینکه در نماشویی با طناب نیازی به نصب داربست نیست . کاهش هزینه بسیار چشمگیری نیز وجود دارد .

برای تعیین قیمت دقیق نماشویی با طناب برای نماشویی ساختمان مورد نظر کارشناس باید ساختمان را مشاهده و ارزیابی کند . تا بتواند . با در نظر گرفتن عوامل متفاوت و مساحت ساختمان قیمت نهایی نماشویی با طناب را مشخص نماید .

عوامل تعیین هزینه نماشویی با طناب :

  • مقدار کثیفی و جرم موجود بر روی سطح یک ساختمان
  • مساحت ساختمان مورد نظر برای نماشویی با طناب
  • جنس نمای ساختمان مورد نظر
  • مدت زمانی که برای کار در ارتفاع در این ساختمان نیاز است . تا نماشویی با طناب انجام شود .
  • دسترسی به آب و برق سه فاز در ساختمان

 

بازدید کارشناس از ساختمان لازم است

قبل از اینکه پروژه نماشویی با طناب برای نماشویی ساختمان انجام شود یک کارشناس به صورت حتم باید از ساختمان برای کار در ارتفاع دیدن کند . تا روند نماشویی با طناب برای ساختمان به صورت عالی و ایده آل پیش برود .

حضور این کارشناس قبل شروع کار می تواند از هدر رفتن زمان و هزینه اضافی جلوگیری کند . همچنین این کارشناس عیب های مورد نظر ساختمان را مشخص کرده و برای رفع آنها راه حل مناسب ارائه می دهد .

البته این نکته هم وجود دارد که برای آسانی کار میتوانید عکس ساختمان مورد نظر را برای کارشناس ارسال فرمایید تا برای نماشویی با طناب کار در ارتفاع برای ساختمان را ارزیابی کند .

زیرا ساختمان ها دارای اشکال هندسی بسیار متفاوت از هم هستند و بسیاری از آنها دارای بالکن های بیرون زده از ساختمان هستند . که نماشویی با طناب را بسیار سخت می کند . و حتما باید کارشناس از پروژه دیدن فرماید . تا بتواند تمامی مورد های گفته شده را برای نماشویی با طناب ارزیابی کند .

طناب کار