۱۰ ابزار فروش اجتماعی در لینکدین

آیا تابحال از رسانه های اجتماعی برای شبکه سازی ، یافتن شغل یا فروش محصول یا خدمات استفاده کرده اید؟

در دنیای دیجیتالی امروز ، ما بیشتر بر روی تعامل معتبر و “فروش” مانند گذشته متمرکز شده ایم – یعنی سردخانه و چیزهایی مانند فروش درب به درب – (اکثرا) اخبار قدیمی هستند.

دیجیتال

همه روزه میلیون ها نفر از مردم از رسانه های اجتماعی برای اهداف زیادی استفاده می کنند و بازاریابان دیجیتال می دانند که استراتژی اجتماعی ما برای جستجوی و ایجاد نسل مهم است.

و حتی اگر ما به صراحت چیزی نمی فروشیم ، ما هر روز از رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط در سطح شخصی و حرفه ای استفاده می کنیم. بنابراین ، ما تقریباً همیشه خودمان را می فروشیم.

اما فروش اجتماعی دقیقاً چیست و چگونه استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند لینکدین می تواند تقریباً در هر شرایطی به ما کمک کند تا تعامل را تقویت کنیم؟ خواندن خواندن را برای یک مرور کلی ، به علاوه برخی نکات و ابزار در مورد چگونگی کمک به خود در لینکدین ادامه دهید.

فروش اجتماعی چیست؟

به عقب در روز ، مردم برای یافتن راهبردها ، به معنای واقعی کلمه چشم انداز تماسهای سرد را فرا می گرفتند. این ممکن است شامل جستجوی مشاغل یا مشتریان در دفترچه تلفن و تلفن تلفنی آنها ، یا حتی کوبیدن درهای آنها باشد (به تصویر یکپارچهسازی با سیستمعامل دهه ۱۹۵۰ از در و درب فروش فکر کنید).

البته چندین راه دیگر نیز برای دستیابی به چشم انداز وجود دارد ، اما نه بسیاری از اینها ، مخصوصاً برای مشاغل کوچکتر که کمترین راه در بودجه تبلیغاتی دارند.

امروز ، ما بسیار خوشبخت تر هستیم که می توانیم با لمس یک دکمه با افراد در سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم.

چرا فروش اجتماعی مؤثر است؟

رسانه های اجتماعی تنها روشی است که امروزه به طور موثری از آن برای تولید سرب استفاده می کنیم. در حقیقت ، براساس گزارش سال ۲۰۱۶ لینکدین ، بیش از ۷۰٪ فروشندگان از رسانه های اجتماعی برای فروش و ایجاد روابط استفاده می کنند.

چرا اینقدر خوب کار میکنه؟ این یک راه عالی برای یافتن آگهی های مربوط به فروش و فروش است. همچنین بهترین راه برای ارتباط با دیگران در زمینه شماست ، خواه سعی کنید خودتان را به عنوان کارمند بفروشید ، یک داستان تجاری برای شخصی بسازید یا مشتری و مشتری پیدا کنید.

لینکدین یک بستر عالی برای پایه گذاری فروش اجتماعی شماست زیرا برای تعامل حرفه ای ساخته شده است اما دارای ویژگی های زیادی برای به اشتراک گذاری اطلاعات ، آموزش ، نشان دادن اقتدار و مشارکت در گفتگوهای معنی دار است. طول عمر همچنین نشان می دهد که به جایی نمی رود ، به طوری که هرگونه ارتباطی که امروز برقرار می کنید احتمالاً در دراز مدت بچسبد.

برخی از ویژگیهای اصلی لینکدین برای اتصال به شما کمک می کند

دلایل بسیاری وجود دارد که لینکدین برای فروش اجتماعی خوب عمل می کند ، و در حالی که ما برخی از ابزارها را در زیر بیان خواهیم کرد ، در ابتدا ویژگی های خاصی از پلت فرم لینکدین را به اشتراک می گذاریم که می تواند به شما در ارتباط با مشتریان و مشتریان ایده آل کمک کند.

نکته اصلی که باید برای لینکدین (و همچنین سایر مخاطبین) در نظر داشته باشید این است که می توانید مخاطبین و علاقه های مشتری خود را نیز مشاهده کنید. به عنوان مثال ، اگر از نوار کناری “افرادی که مشاهده شده اند” استفاده می کنید ، در سمت راست نمایه خود قرار می گیرید تا این احساس را بدست آورید که به چه چیزی و چه کسانی علاقه مند هستند.

جستجوهای ذخیره شده مواردی هستند که می توانید در آنجا تنظیم کنید تا با نتایج جستجوی جدید بتوانید هشدارهای ایمیل دریافت کنید. شما می توانید این کار را با هشدارهای شغلی و همچنین برای درک این موضوع که چه کسی در شبکه شما انجام می دهد ، انجام دهید.

لینکدین Pulse به شما امکان می دهد تا پستها را به طور مستقیم بر روی سیستم عامل منتشر کنید ، همانطور که نمایش اسلایدها. هر دو روش بسیار خوبی برای افزایش دید شما و ایجاد خود به عنوان یک متخصص در منطقه شما و همچنین تعامل با افراد ذینفع هستند.

لینکدین ابزار فروش اجتماعی

در اینجا ۱۰ انتخاب برتر ما برای بهترین ابزارهای لینکدین برای فروش اجتماعی آورده شده است.

۱ ٫ پیمایشگر فروش لینک شده

لینکدین Navigator Sales به طور خاص تنظیم شده است که به شما امکان می دهد تا به راحتی پیگیری ها را پیدا کنید ، پیگیری کنید چه کسی چه کاری را انجام می دهد ، و پیگیری آنچه مخاطبان شما واقعاً می خواهند پیگیری می کنند. به عنوان مثال ، توصیه های مخاطب را ارائه می دهد و شما را در زمان واقعی به روز می کند ، و همچنین به شما امکان می دهد ببیند چه کسی از نمایه شما بازدید کرده است.

همچنین می توانید از آن با استفاده از Lead Builder استفاده کنید تا به شما کمک کند چشم اندازهای خود را در آینده ذخیره کنید تا بعداً از طریق به روزرسانی در صفحه اصلی خود پیگیری کنید. به این ترتیب می توانید با یک روش طبیعی درگیری با آنها را آغاز کنید.

۲ ٫ ناوبر فروش برای Gmail

ناوبر فروش در واقع بیت ها و بخش هایی از داده ها را از پروفایل های افراد دیگر در لینکدین جمع آوری کرده و آنها را از طریق Gmail با شما به اشتراک می گذارد. این یک افزونه کروم است ، بنابراین هرکسی که طرفدار Gmail و کروم است حتماً باید آن را بررسی کند. این امکان را به شما می دهد تا Gmail خود را وارد کنید تا مخاطبین را درک کنید ، بنابراین لازم نیست که به لینکدین بروید. نسخه Lite یا Premium را امتحان کنید.

۳ ٫ eLink Pro

eLink Pro به شما امکان می دهد تا با استفاده از کلمات کلیدی ساده ، به راحتی با مخاطبین ارتباط برقرار کنید� تمام کاری که شما انجام می دهید این است که آنها را در سایت یاب قرار دهید و بر اساس اصطلاحات جستجوی کلیدی شما را با مسابقات مرتبط می کند. این یک روش بسیار آسان برای برقراری پیوندها بر اساس نام تجاری ، محصول یا خدمات شماست. eLink همچنین یک ویژگی خودکار توییتر دارد که اگر یکی از سیستم عامل های اصلی شما باشد بسیار راحت است.

۴ / سربداران

Leadfeeder ابزاری برای ردیابی ترافیک وب سایت است که اطلاعات مربوط به بازدید کنندگان وب سایت شما را جمع آوری می کند. برای افزایش جمع آوری داده ها و گزارش گیری می توانید آن را به ابزارهای CRM ، بازاریابی ایمیل و Analytics خود پیوند دهید. این ابزار وقتی می فهمید که چرا علامت را برای برخی از مشتریان از دست می دهید بسیار مفید است – به عنوان مثال ، کسانی که “جلوی آنها را گرفتند” اما با هیچ تعامل یا خرید دنبال نمی کنند. چه چیزی آنها را “گزاف گویی” کرد؟ این موضوع را پیدا کنید تا به شما در هدفگذاری بیشتر بازاریابی خود کمک کند.

۵ ٫ نعمتی//em>

هر نمایه آنقدر اطلاعات را در خود جای داده است که برای همیشه طول می کشد تا یک فروشنده بتواند خود را از طریق آن بگذرد و قطعات و قطعات مناسب را پیدا کند. زیرک می تواند با انجام تحقیقات برای شما این زمان و دردسر را نجات دهد. این داده های صحیح را جمع می کند و به شما بینش می دهد تا به یک استراتژی نسل هدفدار تر تبدیل شوید.

با ردیابی تاریخ ، به شما امکان می دهد چندین سیستم عامل را به هم متصل کنید و به شما یادآوری کنید ، فقط برای ذکر چند ویژگی ، پایان تحقیقات ورود داده ها را از مواردی خارج می کند تا بتوانید روی دسترسی متمرکز شوید.

۶ ٫

  • آیا تاکنون کنجکاو شده اید که یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی را امتحان کنید؟ اگر شما بر روی تولید سرب و تبدیل با استفاده از برنامه های اجتماعی مانند لینکدین متمرکز هستید ، کارآگاه (توسط چارلی) یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی است که مرورگر خودکار را برای شما جستجو می کند ، به فروشندگان امکان می دهد تا بر اساس ایجاد مجموعه داده های خاص ، بر توسعه روابط هدفمند متمرکز شوند.

    کارآگاه همچنین با آگاهی دادن به همه درمورد ماهیت جلسات ، جلسات تجاری را برپا می کند و به شما کمک می کند تا با جمع آوری داده های صحیح در پیش از موعد ، موارد مهم و ارزشمند خود را ایجاد کنید.

    ۷

    IFTTT مخفف “اگر این باشد ، پس از آن” است. ابزار رایگان بهره وری به شما امکان می دهد تا برنامه ها و دستگاه های دلخواه خود را متصل کنید. سپس از “دستور العمل” های خاص (به شکل اپلت) استفاده می کنید که اقدامات مشخصی را در کانالها انجام می دهند. دستور العمل ها از پیش تعیین شده و درون ابزار ساخته شده اند ، اما اگر می خواهید کاری خاص انجام دهید ، می توانید موارد دلخواه خود را نیز ایجاد کنید. به عنوان مثال ، ممکن است هر بار که یک پست را منتشر می کنید ، به طور خودکار یک توییت به اشتراک بگذارید ، وقتی صفحه کسب و کار Facebook را دوست دارید ، موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید یا مخاطبین را به یک پایگاه داده وارد کنید.

    Crystal

    فروش اجتماعی مربوط به شخصیت ، شخصی سازی و تعامل معنی دار است. Crystal این کار را با دسترسی به پروفایل های شخصیتی انجام می دهد که می توانید از آن استفاده کنید تا بازاریابی خود را به طور موثرتری هدف گذاری کنید. به عنوان مثال ، ممکن است متوجه شوید که یک چشم انداز مکالمات تلفنی را از طریق ایمیل ترجیح می دهد. هنگام استفاده از آن در لینکدین ، از بینش های شخصیتی برای ارائه نکات ارتباطی استفاده می کند که می توانید در حین شبکه سازی از آنها استفاده کنید.

    هنگامی که از چربی کریستالی استفاده می کنید ، می تواند به شما کمک کند ارتباط برقرار کنید نه تنها با توجه به چشم اندازهای فوری ، بلکه در اطراف تخته ارتباط برقرار کنید.

    ۹ ٫ دفترچه فروش SalesLoft

    SalesLoft ابزاری بی نظیر است که با یک تن دیگر ابزار فروش دیگر ادغام می شود و هم برای مبتدیان و هم حرفه ای ها عالی است. این ظرفیت برای ادغام انواع مختلف داده ها در چندین کانال وجود دارد و به شما امکان می دهد جریان کاری خود را ساده تر کنید و مخاطبان خود را برای هدف گذاری بهتر درک کنید. همچنین بینش در مورد منجر به زمان واقعی ، اطلاعاتی را که می توانید برای تعامل واقعی با آنها در سیستم عامل ، استفاده کنید ، فراهم می کند. ادغام داده ها در چندین کانال.

    ۱۰ ٫ Guru

    اگر بخواهید از طریق پروفایل های متعدد ، الگوریتم های مختلف را انجام دهید ، گورو می تواند به شما در یافتن زمینه های چشم انداز و چشم اندازها در کسری از بازه زمانی مورد نیاز شما کمک کند. این داده های خاص را بر اساس تجزیه و تحلیل رقابتی ضبط می کند و بر اساس اطلاعاتی که در مورد چشم انداز یا صنعت مشخصی کسب می کند ، به شما راهنمایی می دهد. همچنین با ابزارهای همکاری به شما امکان می دهد تا بتوانید با دیگران در ساخت لیست های تماس خود همکاری کنید.

  • آیا فروش اجتماعی برای شما وجود دارد؟

    فروش اجتماعی واقعاً کاری است که همه این روزها انجام می دهند ، خواه آن را بدانند یا نه. حتی اگر نمی خواهید مستقیم چیزی را بفروشید ، می توانید از این ابزارها برای تقویت جایگاه اجتماعی خود در هر زمینه ای استفاده کنید – خواه به دنبال ارتباط با کارفرمایان رویایی خود باشید ، سعی در جمع آوری مشتری داشته باشید یا فقط سعی در یادگیری یک چیز جدید دارید مهارت