۶ راه شرکت های دیجیتال از همتایان خود فراتر است

همانطور که بسیاری از بازاریابان و مدیران سطح بالا به سرعت در حال کشف هستند ، تحول دیجیتالی در دنیای تجارت دیگر گزینه ای نیست جز یک ضرورت. چه کسب و کار شما بیمه ، کیف دستی ، خدمات مشاوره یا قطعات خودرو بفروشد ، برای هر سازمان مهم است که به یک رهبر فکر در حوزه دیجیتال تبدیل شود و از جوایز بسیاری از فرصت های آن استفاده کند.

تحول دیجیتال موفقیت آمیز یک فرایند از بالا به پایین است ، و شما نیاز دارید که یک استاد شوید نه یک قربانی. نزدیک به ۹۰٪ شرکت ها فناوری را به عنوان تجارت اصلی خود ارائه نمی دهند ، اما این بدان معنی نیست که یک تجارت نباید حضور دیجیتالی خوبی داشته باشد.

۶ روش را بدانید که رهبران دیجیتال نسبت به همسالان خود بهتر عمل می کنند تا از اهمیت ادامه روند پیشرفت کسب و کار خود مطلع شوند.

۱ ٫ بهبود تجربه مشتری

تجربه مشتری در عصر دیجیتال معنای کاملاً جدیدی به خود گرفته است و رهبران دیجیتال تجربه جذاب و رضایت بخش تری نسبت به همسالان غیر دیجیتالی خود ارائه می دهند.

با داشتن بیش از ۳٫۵ میلیارد نفر آنلاین ، تعداد مبهمی وجود دارد که وقت خود را در سایت های رسانه های اجتماعی می گذرانند و خرید کالا و خدمات را بصورت آنلاین انجام می دهند. همچنین دستگاه های مختلفی از جمله تلفن های هوشمند ، تبلت ، لپ تاپ و رایانه های رومیزی در دستگاه پخش وجود دارد.

گوگل هر ثانیه ۴۰،۰۰۰ جستجوی جستجو را کنترل می کند ، این بدان معنی است که به احتمال زیاد بازار هدف شما بصورت آنلاین است و آنچه را که باید ارائه دهید جستجو می کند. رهبران دیجیتالی در هر مرحله از فرآیند تجربه مشتری را بهبود می بخشند: کشف – ملاحظه – خرید – نگهداری.

نقشه راههای مفصلی که رهبران دیجیتال قادر به ایجاد مدلهای آنلاین هستند ، می توانند دقیقاً در زمان مناسب دقیقاً به آنچه نیاز دارند ، برای مشتریان آینده ارائه دهد.

۲ ٫ استعداد جدید را جذب کنید

هرکسی که در هر مشاغل دارای نقش رهبری باشد ، تلاش می کند تا بهترین استعداد را در صنعت خود جلب کند.

مشاغلی که تحول دیجیتالی موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته اند ، توانایی جذب مزایای جدید را دارند که علاقه ای به همکاری برای شرکتی که دنیای دیجیتال را در آغوش نکشیده ، دارند. در نیروی کار مدرن ، کار چیزی است که شما بیشتر از آن مکانی انجام می دهید که باید هر روز به آن بروید و تحول دیجیتال همان چیزی است که این مفهوم را به واقعیت تبدیل می کند.

تبدیل مکانهای کار به صورت یکپارچه تر و همهجانبه ، یک برنامه استراتژی عالی است ، همانطور که هفته های کاری انعطاف پذیر را نیز انجام می دهید. standbys قدیمی مانند یک بسته منافع کامل مطمئناً تأثیر می گذارد ، اما همه این موارد فقط پیراهن پنجره ای هستند که اگر شرکت تحول دیجیتالی را به روشی معنادار نپذیرد ، بهترین استعداد را جذب نمی کند.

افراد با استعداد در هر صنعت می خواهند بدانند که آنها برای ایجاد تغییر ، وارد یک سازمان مترقی می شوند و می توانند با یک روش قدیمی منفی فکر کنند.

۳ ٫ کارمندان را درگیر و حفظ کنید

جذب کارمندان خود برای پیوستن به تیم شما یک چیز است ، اما نگه داشتن آنها و مدت طولانی نگه داشتن آنها.

هیچ کس لازم نیست هزینه لازم برای شروع کار را از ابتدا با یک کارمند جدید به شما بگوید. هم عوارض پولی و هم عاطفی وجود دارد و می تواند در بسیاری از موارد شرکت را بازگرداند. رهبرانی که دنیای دیجیتالی را پذیرفته اند ، وقت خود را آسان تر می کنند تا کارمندان خود را درگیر خود کنند ، روحیه بالایی داشته باشند و آن کارمندان را برای مدت زمان طولانی تری حفظ کنند.

روحیه

هنگامی که شما از رسانه های اجتماعی و سایر ابزارهای آنلاین برای ارتباط دادن کارمندان استفاده می کنید ، به پرورش فرهنگی کمک می کند تا جایی که احساس می کنند بخشی از چیزی بزرگتر از خودشان هستند.

فرصت دادن به آنها برای کمک به ایده ها و افکار در مورد شرکت ، محصولات و خدمات بسیار ارزشمند است و با یک بستر دیجیتالی موجود بسیار آسان تر شده است. هنگامی که اتوماسیون وظایف خاص به اعضای تیم اجازه می دهد تا توجه خود را به بخش های بیشتری از انجام کار متمرکز کنند ، می خواهند طولانی تر بمانند.

۴ ٫ از Analytics برای رشد مشاغل استفاده کنید

یکی از بارزترین و کاربردی ترین جنبه های تحول دیجیتالی یک شرکت استفاده از آنالیز است. همه رهبران دیجیتال موفق از تجزیه و تحلیل ها برای راهنمایی استراتژی ها و اقدامات سازمان خود و در نهایت رشد تجارت استفاده می کنند.

تقریباً هر تعاملی که مشتری یا چشم انداز با شرکت شما بصورت آنلاین داشته باشد قابل پیگیری است ، از نقطه اولیه تماس با تمام راه تا تبدیل. و اگر یک کمپین یا ابتکار عمل بازاریابی مسطح باشد ، می توانید ببینید که دقیقاً در کدام مرحله چشم انداز شما روند کار را رها می کند.

به طور طبیعی ، این نوع از هوش به هر مشاغلی که زمان استفاده از آن را می طلبد ، مزیت گسترده ای را به همراه دارد. استفاده صحیح از تجزیه و تحلیل توسط رهبران دیجیتال و تیم های آنها کمک می کند تا در زمان صرفه جویی کنید و به آنچه در واقع در آن اتفاق می افتد کمک می کنددر غیر این صورت ممکن نیست.

نتیجه کارآیی بازاریابی به مراتب بیشتر ، نیروی فروش توانمند و تسریع در رشد تجارت است.

۵ ٫ مطابق با تغییر شرایط بازار

استفاده از آنالیتیک و ابزارهای آنلاین که همیشه در حال تحول هستند ، باعث می شود که رهبران دیجیتالی قبل از رقبای آفلاین خود با شرایط متغیر سازگار شوند.

پس از اتمام تحول دیجیتالی ، شما این امکان را دارید که محصولات و خدمات جدید را در صورت لزوم جایگزین کنید ، مدل های تحویل را مجددا پیکربندی کنید ، گزاره های ارزش را تغییر دهید و راه های دیجیتالی جدیدی را ایجاد کنید تا پیش از رقبای خود به بازار مورد نظر خود برسید.

رهبران دیجیتال قبل از اینکه تأثیر منفی بر شرکت بگذارند ، می توانند از این نظر همسالان خود را در این زمینه بهتر از قبل از منحنی بکشند و به سرعت تعدیل کنند. این بیشتر از یک رویکرد واکنش پذیر می شود تا یک واکنش واکنشی.

واکنش پذیری بینگ در هر صنعت ، شرکت شما را تحت فشار قرار می دهد طیف وسیعی از متغیرهای مختلفی که هیچ کنترلی بر آنها ندارید. و حتی با وجود یک تیم قدرتمند و روند کار ، شما مجبور خواهید بود که اگر یک سازمان زرنگ و دیجیتالی نباشید ، سهم بازار را از دست دهید.

۶ ٫ سود را افزایش دهید

افزایش سود هدف رهبری شرکت در هر صنعت است و رهبران دیجیتال از فناوری برای کمک به بهبود سودآوری استفاده می کنند. تحول دیجیتال به باز کردن درب های جدید و ایجاد فرصت های جدید برای افزایش درآمد و در نهایت سود کمک می کند. یک مطالعه Capgemini نشان داد که رهبران دیجیتال به طور معمول ۲۶٪ سود بیشتری از همتایان غیر دیجیتالی خود کسب می کنند.

این مطالعه همچنین بیان داشت که چگونه شرکتهای B2B معمولاً در هنگام اتخاذ فرآیندهای دیجیتالی از مشاغل B2C عقب مانده اند ، اما این بدان معنی نیست که این از اهمیت کمتری برخوردار است. شرکت های B2B که تحول دیجیتالی را پذیرفته اند ، ۱۵٪ سود بیشتری از B2B هایی که ندارند.

نکته این است که رهبران دیجیتالی از تمام صنایع به بهتر شدن شرکتهایشان در همه زمینه ها کمک می کنند و این منجر به نتایج مطلوب تر در ستون سودآوری می شود.