۶ راه آموزگاران می توانند از دیجیتال برای ایجاد آگاهی از برند استفاده کنند

آموزش و پرورش یک بازار بسیار رقابتی است. اکنون بیش از هر زمان دیگر ، دانشگاه ها ، دانشکده ها و ارائه دهندگان آموزش نیاز به پرورش مارک های خود و ایجاد آگاهی دارند تا اطمینان حاصل کنند که آنها یک قدم جلوتر از رقابت باقی بمانند و با دانشجویان به طرز معناداری ارتباط برقرار کنند.

دانشجو

دیجیتال فرصت های عظیمی را ارائه می دهد و می تواند به مراتب موفق تر و مقرون به صرفه تر از مسیرهای سنتی بازاریابی باشد. اتخاذ ذهنیت اول دیجیتال و اعمال فشار در کانالها ، تکنیکها و فناوری های موجود با روشی هدفمند ، می تواند به بهبود دانش برند کمک کند و دانش آموزانی را جذب کند که قبلاً به آنها دسترسی نداشتید.

دانش آموز

در این مقاله ، ما به ۶ روش فناوری دیجیتال می توانیم به ایجاد آگاهی از برند کمک کنیم و در نتیجه ، دانش آموزان را به سمت مؤسسه شما سوق دهید.

دیجیتال

۱) به چند کانال بروید

اگرچه داشتن یک وب سایت با طراحی مناسب و کاملاً بهینه ضروری است ، میزبان کانالهای دیگری وجود دارد که به شما کمک می کنند تا مارک شما را در مقابل دانش آموزان قرار دهید.

به نظر می رسد استفاده از بسیاری از کانال ها در یک کمپین واضح است ، اما بسیاری از سازمان ها این کار را انجام نمی دهند. تنها ۱۴٪ از بازاریابان در حال حاضر رویکردهای چند کانال را در تلاشهای بازاریابی اتخاذ می کنند ، با وجود ۷۲٪ از مصرف کنندگان اظهار داشتند که ترجیح می دهند از طریق کانالهای مختلف با مارکها و مشاغل ارتباط برقرار کنند.

یک کلمه هشدار قبل از شروع استفاده از کانالهای دیگر این است که مطمئن شوید هر محتوای ایجاد شده برای طیف وسیعی از سیستم عامل ها مناسب است. این تضمین می کند که از سیستم عامل های خود بیشترین بهره را ببرید اما همچنین با مخاطبان مناسب در شبکه اجتماعی مناسب طنین انداز هستید.

با توجه به این موضوع ، محتوا را توسعه دهید که تأثیر آن در طیف شبکه هایی مانند Facebook ، Twitter ، SnapChat و Instagram به همراه وبلاگ ها و نشریات صنعت باشد. اینها نه تنها عملکرد بهتری خواهند داشت بلکه دسترسی دیجیتالی شما را به روشی چشمگیر گسترش می دهند.

برای اطمینان از اینکه محتوای شما پانچ در همه کانالها دارد ، باید سازگار باشد. به عنوان مثال ، محتوایی که شما ایجاد می کنید باید خود را به یک سکوی تصویری مانند پینترست و همچنین تعامل در زمان واقعی در توییتر وام دهد.

۲) موقعیت یابی خود را برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی

هنگامی که صحبت از مارک تجاری می شود ، این مهم است که در نظر بگیرید مکانی که می خواهید خود را در بازار قرار دهید.

بنابراین ، به این فکر کنید که چگونه می خواهید دانش آموزان شما را درک کنند. درک درک دانشجویی نیاز به کار به عقب دارد تا بدانید که افراد با شروع کارکنان ، دانشجویان فعلی و فارغ التحصیلان ، تصویر موسسه شما را مشاهده می کنند. پس از جمع آوری داده های خود و درک عمیق تر از ادراک ، می توانید مسیری روشن از مکانی که باید به آنجا بروید و تغییرات مورد نیاز را ترسیم کنید.

یک نمونه عالی از یک موسسه آموزشی با هویت برند قوی ، دانشگاه سان فرانسیسکو (USF) است. یک دانشگاه کاتولیک Jesuit ، USF ورزشی بیانیه ای از مأموریت را ارائه می دهد که از اخلاق ، گنجاندن ، و پیگیری مداوم آموزش متنوع سخن می گوید ، و با هر قطعه از محتوای دیجیتالی ، تبلیغات یا کمپین هایی که تولید می کند ، به ارزش های اصلی آنها می چسبد.

ورزش

با استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی داستان خود را با اتخاذ روایتی فعال و طنز آمیز ، USF به منافع دانش آموزان هدف خود سوق می دهد و تعهد خود را به بیانیه ماموریت خود نشان می دهد. یکی از موفق ترین کانال های USF اینستاگرام است که در کل ۱۲٫۸ هزار دنبال کننده و به طور متوسط ​​حدود ۴۵۰ مشغول در هر پست دارد.

۳) همکاری ها را در نظر بگیرید

برای بسیاری از دانشجویان ، ارزش صدور گواهینامه یا صلاحیت در حرفه آینده آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه ، ایجاد اوراق قرضه با شرکتهای تأثیرگذار در یک صنعت که ممکن است گرانشی ایجاد کند ، تمرکز فراتر از یک دوره و روی یک شغل جدید یا شغل شکوفایی را نشان خواهد داد. در عصر مدرن ، توانایی ارائه ارزش بسیار فراتر از هنجار ، کلید موفقیت است.

در انگلستان ، هزینه یک مقطع کارشناسی ارشد در حدود ۹،۲۰۵ پوند در سال است – و برای ادامه جذب دانشجویان جوان روشن ، دانشگاه ها باید با ایجاد روابط قوی با کارفرمایان فارغ التحصیل ، ارزش خود را ثابت کنند.

با تلاش برای به دست آوردن وفاداری از متقاضیان با کیفیت برای برنامه های تحصیلات تکمیلی خود ، کلش فروشی خرده فروشی انگلستان Marks & Spencer با دانشگاه هایی در سراسر انگلستان همکاری کرد تا بتواند نوع درستی از نامزدها را از طریق درهای خود دریافت کند. یکی از ارزشمندترین همکاری های آن با دانشگاه لیدز است. این مشارکت که ۵ سال پیش آغاز شده ، بیش از ۱۰۰ فرصت شغلی با حقوق برای دانشجویان ایجاد کرده و بیش از یک میلیون پوند در بودجه تحقیقاتی ایجاد کرده است.

۴) خرید از کارمندان ارشد

درک این نکته مهم است که تصویری از نام تجاری که شما برای تصویر کردن انتخاب می کنید ، تصوری است که شما به جهان گسترده تر می دهید و این بدان معنی است که باید از کارمندان ارشد خرید بخرید – در غیر این صورت ، شما نمی توانید از این امر لذت ببرید.e برای دیدن آن تا پایان.

از آنجایی که حوزه های آموزش عالی می تواند بسیار سنتی باشد ، ممکن است لازم باشد گام هایی برداشته شود تا اطمینان حاصل شود که هر یک از اعضای کارمندان دلایل یک کمپین تجاری یا استفاده از کانالهای جدید برای ارتقاء را درک می کنند.

برای به دست آوردن خرید ، باید موارد را به جلو سوق دهید. قبل از برگزاری جلسه یا ارائه گزارشی به کارمندان ارشد این موسسه ، ابتدا باید با همکاران خود همکاری کنید تا یک برنامه عملی را عملی کنید. وقتی این کار را کردید ، در نظر بگیرید:

     

  • اهداف اصلی شما چیست.
  •  

  • چگونه این برنامه به نفع دانشجویان درگیر در سازمان شما خواهد بود.
  •  

  • روش هایی که پروژه با خط مشی های موجود متناسب خواهد بود.
  •  

  • مقدار زمانی که انتظار دارید کارمندان مختلفی را برای این پروژه صرف کنند
     
  • منابع دیگری که برای اجرای برنامه های خود نیاز دارید
  •  

  • تاریخ شروع و پایان یا یک جدول زمانی از تغییرات ، کارزار یا مبارزات انتخاباتی.
  •  

  • چگونه این ابتکارات جدید با استفاده از آمار ، اعداد و مثال های کاری ، مزیت رقابت را به شما می دهد.

۵) از پیام های هوشمندانه استفاده کنید

یک برچسب تازه می تواند برای یک مارک قدیمی شگفتی کند. با استفاده از طوفان مغزی و تفکر در خارج از کادر ، می توان کمپینی را راه اندازی کرد که باعث می شود دانش آموزان بالقوه در مسیر خود متوقف شوند ، توجه داشته باشید و موسسه خود را در یک نور کاملاً جدید مشاهده کنید تا درگیر شوید.

دانشگاه ایالتی میشیگان با درک ضرورت تجدیدنظر در برند ، برچسب جدیدی را راه اندازی کرد که نه تنها تیز ، کوتاه و گیرنده است بلکه ارزش های اصلی موسسه را در این فرایند مظهر می کند.

این برچسب خاص با بیان پتانسیل های آینده دانشجویان خود و همچنین ترویج حس همسویی در جامعه ، امکان تکامل و رشد همه دانشگاه را فراهم می کند. دلیل دیگری که این برچسب خاص آن را به خوبی کار می کند و ماهیت مختصر آن را در معرض هشتگ اجتماعی قرار می دهد ، که به نوبه خود ، به گسترش قابل توجهی در دستیابی به دسترسی اجتماعی این موسسه کمک کرده است.

تا به امروز ، دانشگاه ایالتی میشیگان تنها در صفحه اصلی توییتر خود ۲۱۰،۰۰۰ دنبال کننده دارد و به سرعت در حال رشد است.

۶) موضع بگیرید

برای اطمینان از اینکه نام تجاری شما نماینده آنچه موسسه شما در ارتباط با دانشجویان بالقوه در سطح عمیق تر است ، تصمیم می گیرد که تصمیم بگیرید چگونه می خواهید در نگاه عموم – USP خود را اگر بخواهید مشاهده کنید.

آیا شما یک دانشگاه یا کالج هستید که می توانید فارغ التحصیلان را به فرصت های شغلی مثمر ثمر مرتبط کنید؟ آیا شما یک ارائه دهنده آموزش با مجوز منطبق با صنعت که هم قابل انعطاف است و هم در دسترس است؟ خلاصه اینکه نقاط قوت خود را به عنوان یک سازمان بدانید و از آنها سرمایه گذاری کنید.

نمونه ای عالی از یک مدرس که در رابطه با ارزش آنها برای ارائه به دانشجویان خود موضع خاصی می گیرد دانشگاه DePaul شیکاگو است. این موسسه با استفاده از کانالهای مختلف رسانه های اجتماعی خود برای ارتباط با بدنه بالقوه و موجود دانشجویی خود ، به آنها در ارائه راه حلهای مناسب برای مشکلات زندگی واقعی خود کمک می کند ، این موسسه تعامل خود را تقویت کرده و خود را به یک چهره قوی و پایدار از برند تبدیل می کند.

DePaul با اتخاذ این روش ، حضور آنلاین خود را افزایش داده و از یک تصویر ارزشمند به عنوان یک حل کننده مشکل برای دانشجویان ترسیم کرده است.

در پایان ، آموزش برای نسل جوان از اهمیت حیاتی برخوردار است. مهارت ها در محیط کار روزمره در حال تغییر و داشتن نامزدهای مناسب در موسسه شما مهم است ، ایجاد آگاهی از مارک تجاری بسیار مهم است. اگر خوب اجرا شود ، می تواند به شما در ورود به بازارهای جدید کمک کند و مؤسسه خود را به عنوان یک رهبر آموزش ایجاد کنید.

بروشور

Designed by InkHive. © 2020 ایده یابان پویا " جدیدترین مقالات و آموزش های کاربردی ". All Rights Reserved.
آموزش بروشور برنامه شریک آموزش
وضعیت خط لوله -None-1- سرب جدید ۱۰٪ مشاغل اولیه۱۵٪ تماس با تأسیس ۲۰٪ انتصاب ۳۰٪ سربدار واجد شرایط ۴۰٪ پیگیری قرار ملاقات ۵۰٪ فرم درخواست Sent70٪ فرم درخواست برگشت یافته ۷۵٪ قرارداد آماده شده ۸۰٪ قرارداد ارسال شده۹۰٪ قرارداد برگشتی ۹۵٪ صورتحساب ۱۰۰٪ پرداخت شده Lost0٪ Duplicate0٪ سرب واجد شرایط Out0٪ ارجاع شده به B2C0٪ ارجاع شده به تیم شرکت ۰٪ ارجاع شده به سایر بخش ها ۰٪ Non Contactable0٪ واجد شرایط (زیر شریک زندگی) ۰٪ به تعویق افتاده ۰٪ Ignite0٪ تحقیق (فقط خارج از محدوده)
نوع * -دانشگاه شخصی دانشگاه کالج خصوصی شرکت ارائه دهنده آموزش جهانیطبقه دولت بعدی
نام مخاطب *
عنوان شغل
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
نه دانشجویان در هر سال – هیچکدام از کمتر از ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ بیش از ۵۰۰۰
کشور * -None-AfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea -BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی (استان ایالت واتیکان) هندوراسHong Kon gHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIrelandIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، دموکراتیک خلق RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlands / HollandNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت & the GrenadinesSamoaSan MarinoSoo Tome & Princee عربستان سعودی سنگال SerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited KingdomUnited StatesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
عضویت در خبرنامه
پرس و جو
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت