۷ راه برای شروع کار حرفه ای خود در بازاریابی محتوا

این یک حرف است که می گویند شما می خواهید یک شوید و دیگری این خواسته را عملی کنید. برای شروع کار خود در بازاریابی محتوا ، به مهارتهای خاصی نیاز خواهید داشت که هم بتواند به شما در رسیدن به موقعیت تمام وقت کمک کند و هم بعد از داشتن یک موقعیت عالی برتری داشته باشد. در اینجا هفت روش وجود دارد که می توانید مهارت های لازم را برای شروع کار خود در بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۸ بسازید.

بازاریابی محتوا

۱ by با ایجاد مهارت های نوشتاری خود شروع کنید

به نظر می رسد بدیهی است که کسی که نظارت بر محتوا داشته باشد ، باید با کلمات راحت باشد ، اما اهمیت این مهارت را نمی توان زیاده روی کرد – به همین دلیل است که برای اولین بار در لیست ما قرار دارد. اگر تازه وارد دنیای بازاریابی محتوا هستید ، برای ساخت مهارت های نوشتاری خود با گرفتن موقعیت نوشتن مقاله (یا شغل دیگری که حجم زیادی از نوشتن را شامل می شود) شروع کنید. این به شما پایه ای را برای موفقیت در محتوا می دهد. با گذشت زمان ، شما می توانید مهارت های خود را در سایر مناطق بازاریابی دیجیتال گسترش دهید ، اما نویسندگان عالی برای پیدا کردن و حتی جایگزین کردن آنها نیز سخت است. اطمینان حاصل کنید که شما یکی از آنها هستید.
دیجیتال

گزارشی از «مشارکت برای مهارتهای قرن ۲۱» یادآور می شود که ۲۶٫۲ درصد از دانشجویان دانشگاه مهارت نگارش ناقصی دارند و مشاغل برای پرداختن به این موضوع میلیارد ها دلار هزینه می کنند. این را تصور نکنید که فقط به دلیل داشتن مدرک انگلیسی یا روزنامه نگاری که آماده نویسندگی وب هستید. نوشتن برای وب سایت ها کاملاً متفاوت از نوشتن پایان نامه شما یا تعقیب آخرین اخبار خبری است. نیاز به یک سبک متفاوت ، تمرین فراوان و یک ویرایشگر خوب برای کمک به شما در این راه است. همچنین می توانید نوشتن خود را در ابزارهایی مانند Grammar.ly یا ویرایشگر همینگوی برای بررسی سریع دستور زبان بارگذاری کنید. به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات قواعد دستور زبان (مانند پایان دادن به یک جمله با پیش نویس) هنگام نوشتن برای وب بطور هدفمند نادیده گرفته می شود ، به این دلیل که گرامر مناسب ممکن است گاهی اوقات به نظر خوانندگان مناسب و بیگانه باشد.

دانشجو

۲ ٫ از متخصصان بیاموزید

بازاریابی محتوا یک زمینه نسبتاً جدید است که به طور مداوم در حال تحول است و شامل یک تن آزمایش است. به همین دلیل ، پیروی از متخصصان ، آموختن از موفقیت و اشتباهات آنها مهم است. برای شروع این لیست را از KissMetrics مشاهده کنید. همچنین می توانید به کتاب ها نگاه کنید. در اینجا لیستی عالی که می توانید استفاده کنید وجود دارد. هنوز هم برای پیگیری نیاز به کارشناسان بیشتری دارید؟ در اینجا لیستی از ۴۵ نفر وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند.

۳ skills مهارتهای فنی خود را توسعه دهید

مهارت های فنی به طور فزاینده ای دنبال می شوند. بازاریابان محتوا اغلب در وردپرس یا سایر سیستم های مدیریت محتوا کار می کنند. سایر مهارتهای آرزو شده عبارتند از: سئو ، html ، گوگل Analytics (و analyticsplatforms مشابه) و همچنین CSS ، ایجاد تقاضا و کد نویسی. بسیاری از شرکت ها مایل هستند افرادی را که دارای مهارت فنی اساسی هستند را برای استفاده از برنامه های خاص آموزش دهند ، اما سایر مهارت های فنی را می توان آموخت تا قبل از شروع اولین موقعیت خود از طریق برنامه های آموزش آنلاین ، خواندن و تمرین.

۴ creative خلاق شوید

بسیاری از افراد معتقدند خلاقیت نوعی مهارت ذاتی است ، اما این درست نیست. در حالی که برخی از افراد نسبت به دیگران تمایل بیشتری به تلاشهای خلاقانه دارند ، می توان روح خلاق پرورش داد. با خواندن کتاب ، نقاشی یا نوشتن شعر شروع کنید – چیزی که از آن لذت می برید. سپس همه چیز را به شکلی بالا ببرید. بسیاری از شرکت های کوچک به دنبال هستند که مهارت های طراحی و طراحی برند را نیز دارند. این بازاریابان نه تنها باید چشم خلاق داشته باشند (که تقریباً برای هر موقعیت بازاریابی محتوا ضروری است) بلکه در واقع باید خود برخی از کارهای خلاقانه را انجام دهند.

شعر

در اینجا سه ​​نکته برای رشد دانش طراحی شما آورده شده است:

     

  • طراحی عالی را مشخص کنید. این اولین قدم برای موفقیت است. بیشتر این مهارت ناشی از تجربه است ، اما شما می توانید خود را آموزش دهید. با دیدن نمونه کارها طراحان موفق شروع کنید و بدانید که چه چیزی را دوست دارید و دوست ندارید. روی عناصر خاص تمرکز کنید. سایت هایی مانند Dribble می تواند در شروع کار به شما کمک کند.
  •  

  • مطالعه تئوری طراحی . در مورد روشها و روندهای جدید طراحی ، و طراحان مورد علاقه خود را دنبال کنید.
  •  

  • جعبه ماسه ای نگه دارید. مکانی را ایجاد کنید که بتوانید طرح های جدید را امتحان کنید. تا حد امکان با چیدمان ها و رنگ ها آزمایش کنید و از آن لذت ببرید. اگر در حال حاضر از شما خواسته نشده است که روی هر پروژه طراحی کار کنید ، خود را ایجاد کنید و ساخت نمونه کارها را شروع کنید. شما همچنین باید از این فرصت استفاده کنید تا سبک طراحی مورد نظر خود را پیدا کنید.

۵ skills مهارت های تحقیق خود را ارتقا دهید

هرکسی که برای امرار معاش می نویسد به شما خواهد گفت که تحقیق می تواند بخشی از مطالب را ایجاد یا شکسته کند. تحقیقات ارزشمند همیشه مخاطب جذاب است ، در حالی که کیفیت پایین نداردیا تحقیقات منسوخ می تواند شهرت شما را به عنوان نویسنده خراب کند. اما تحقیقات فراتر از جستجوی آمارهای مربوطه است. این همچنین در مورد تحقیق در مورد مخاطبان هدف شماست.

بازاریابان با محتوای عالی واقعاً مشتریان خود را می فهمند و نوع محتواهایی را که دوست دارند ایجاد می کنند. برای درک انگیزه های خریدار ، نقاط درد و انواع محتویاتی که ترجیح می دهند از آنها استفاده کنید ، از تحقیقات استفاده کنید. شما همچنین باید رقبای خود ، نحوه قرارگیری مارک های آنها ، چه نوع محتوا را تولید کنید و شکاف های محتوا را که آنها باز کرده اید ، شناسایی کنید. شما همچنین باید در مورد محصولات شرکت و نحوه بی نظیر بودن آنها تحقیق و درک کامل کنید. شما می توانید به صورت آنلاین ، در داخل شرکت خود (از طریق جلسات با رهبران فکر یا کارشناسان محصول) یا با مصاحبه با مشتریان خود تحقیق انجام دهید. همچنین ممکن است شما برای درک بهتر صنعت و تأثیرگذار آن از ابزارهایی مانند BuzzSumo استفاده کنید.

۶ brand مارک شخصی خود را ارتقا دهید

اگر می خواهید به یک حرفه بازاریابی محتوا بپردازید ، مهم است که درک کنید که مهمترین و مهمترین چیزی که در این زمینه بازاریابی می کنید خودتان هستید. و حتی اگر در حال حاضر شغل بازاریابی تمام وقت داشته باشید ، کارهای در حال انجام وجود دارد که می توانید نام تجاری شخصی خود را تازه و جذاب نگه دارید. سعی کنید مطالب را در وبلاگ شخصی / وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی خود (به ویژه لینکدین) ارسال کنید. همچنین باید در صورت امکان با اتصالات لینکدین خود در تماس باشید و تا حد امکان با آنها در ارتباط باشید. و فراموش نکنید که همین کار را بصورت حضوری انجام دهید. برای برقراری تماس های جدید و یافتن موارد قدیمی ، در رویدادهای شبکه در صنعت خود شرکت کنید. به دنبال افرادی باشید که طرفدار کار شما باشند اما نمی ترسید در صورت لزوم به شما بازخورد منفی بدهد.

۷ ٫ در دوره هایی شرکت کنید که به شما کمک می کنند موفق شوید

تجربه می تواند شما را در حرفه بازاریابی محتوا مسیری طولانی طی کند ، اما دوره های بازاریابی هوشمند می تواند به شما کمک کند ساعت ها از تحقیق خود صرفنظر کنید ، که بعضی اوقات ارزشمند نخواهد بود یا ممکن است گیج کننده باشد. هنگامی که کارفرمایان دوره های بازاریابی معتبر را در رزومه شما مشاهده می کنند ، آنها را مشاهده می کنند. می دانید که شما برای موفقیت در نقش بازاریابی محتوای جدید خود کار کرده اید ، به ویژه اگر دوره ای که انتخاب می کنید دارای یک بخش عملی است که به شما امکان می دهد آنچه را که می آموزید تمرین کنید.