آذر ۱۵, ۱۳۹۹

۹ از بزرگترین تأثیرگذار رسانه های اجتماعی در اینستاگرام

اینستاگرام از زمان معرفی خود در اکتبر ۲۰۱۰ ، به یک رسانه اصلی در سراسر جهان تبدیل شده است ، که به دلیل وابستگی های بعدی خود به فیس بوک ، بیشتر تقویت شده است. این مکانی است که مردم به واسطه رشد روز افزون خود ، به یک افراد مشهور یک شبه یا مارک های آشکار تبدیل شده اند. با گذشت زمان ، این افراد و مشاغل به لیگ خود می رسند و “تأثیرگذار رسانه های اجتماعی” یا فقط “تأثیرگذار” خوانده می شوند. هر تأثیرگذار به عنوان الهامی برای کسب و کار و مارک های تجاری در مورد چگونگی شهرت از طریق اینستاگرام ، به مثالی از خود پایداری خدمت می کند.

چه کسی تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی است؟

یک تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی کاربری است که اعتبار خود را در یک صنعت خاص برقرار کرده است ، به مخاطبان عظیمی دسترسی دارد و می تواند دیگران را ترغیب کند که براساس توصیه های خود عمل کنند. یک تأثیرگذار ابزار و اصالت دارد تا بینندگان زیادی را به طور مداوم جذب کند و می تواند دیگران را برای گسترش دسترسی اجتماعی خود انگیزه دهد. یک تأثیرگذار ممکن است هرکسی باشد از وبلاگ نویس تا مشهور یک کارآفرین آنلاین. آنها برای دستیابی به اعتبار گسترده ، باید به سادگی از یک طاقچه سرمایه گذاری کنند.

سرمایه گذاری

از آنجا که محتوای اینستاگرام به راحتی به عنوان تصاویر یا فیلم های کوتاه هضم می شود ، به اشتراک گذاری بیشتر به همسالان کمک می کند ، و این به مارک ها کمک می کند تا مخاطبان مورد نظر خود را بهبود ببخشند. مخاطبان آنها محدود به پیروان واقعی آنها نمی شوند. آنها می توانند با پیروان پیروان خود که محتوای آنها را به اشتراک می گذارند ارتباط برقرار کنند. در نتیجه ، آنها در بسیاری از پست های حمایت شده شرکت می کنند ، به آنها امکان می دهد هزینه آنچه را که در اینستاگرام دارند به اشتراک بگذارند.

پست های حمایت شده عمدتا عکس ها را نشان می دهند ، در حالی که ۷۶ درصد از پست های حمایت شده در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ با فرمت عکس انجام می شود. ۲۴٪ باقیمانده بین پستهای ویدئویی و پست های چرخ فلک تقسیم شده است. تأثیر گذاران اینستاگرام می توانند با توجه به تأثیر گذاران تأثیرگذاری مشاغل اجتماعی بیشتر از حساب مارک تبلیغاتی ، تأثیر چشمگیری در دسترسی به برند داشته باشند. یک تأثیرگذار می تواند در زمینه های مختلف کار کند ، با استفاده از هر دو قالب و داستان برای ایجاد نام برای خود در طول زمان. اگر محتوا و مخاطبان آنها مطابق با آنچه می خواهید تبلیغ کنید یا مارک شما تبلیغ می کند ، ممکن است آنها یک ابزار بازاریابی جامد باشند. مشارکت با یک تأثیرگذار تجارت شما را به سمت قبل از کاوش در راه باز نمی کند.

به عنوان کسی که می خواهد یک بازاریاب موفق و کارشناس رسانه های اجتماعی باشد ، این نه نامی است که باید در نظر بگیرید در اینستاگرام برای الهام بخش از موفقیت خودتان.

۱ D دوز روزانه

این آژانس بازاریابی دیجیتال با داشتن بیش از ۱٫۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام ، یکی از اولین و بزرگترین حساب های انگیزشی در رسانه اجتماعی است. محتوای آن دارای پیام های قدرتمندی است که هر روز به اشتراک گذاشته می شود ، و آنها متناسب با همه از کسانی که در دنیای Fortune 500 گرفته تا هر روز شخصی که فقط به دنبال یافتن راه خود است ، متناسب با همه ارسال می کند.

دیجیتال

بنیانگذار روزانه دوز ، تیم کارلیلیف ، دسترسی به بیش از ۲۰۰ میلیون نفر را دارد ، یعنی یک چهارم کل افرادی که از اینستاگرام در سراسر جهان استفاده می کنند. دیدگاه وی برای Daily Dose تمرکز بر ایجاد تغییر است نه بر خلاف امید تغییر چیزها. از تصاویر گرفته تا الگوهای رفتاری گرفته تا سایر قالب های تصویری ، Daily Dose از روشی ساده و در عین حال مؤثر برای ارتباط با کاربران اینستاگرام استفاده می کند. نقل قول های الهام گاه به گاه یا فقط یک نقل قول ، به طور کلی ، ممکن است موضوعی باشد که می توانید اتخاذ کنید. این یک نوع پست بسیار قابل تقسیم و قابل اعتماد است.

۲ ٫ هودا کاتان

این متخصص آرایش و متولد اوکلاهما ، با تأثیر گسترده ای از رسانه های اجتماعی گسترده ، تأثیرگذارترین متخصص زیبایی در جهان است. او به عنوان یک وبلاگ نویس شروع به کار کرد و صفحه اینستاگرام خود ،hudabeauty را دگرگون کرد تا ۲۹ میلیون دنبال کننده برای آموزش های آرایش خود را به دست آورد.

اگر در بخش آرایش و زیبایی هستید ، اینستاگرام خروجی ایده آل برای تبلیغ برند شما است. از این گذشته ، زیبایی تا حدود زیادی در مورد ظاهر است و اینستاگرام مربوط به تصاویر است. کلیدهای موفقیت وی نشان دادن برنامه های کاربردی آرایش موفقیت آمیز ، ایجاد روندهای آرایش ، به اشتراک گذاشتن بررسی ها و ایجاد چگونگی نحوه است. Huda اکنون خط آرایش مخصوص به خود را دارد و صفحه وی مملو از فیلم هایی است که افرادی را نشان می دهد که می توانند آرایش ، لوازم جانبی محصول ، مشاوره گاه به گاه مد و سایر موارد را به نمایش بگذارند. بسیاری از افراد در جستجوی نکات و آموزش های او با یکدیگر هستند ، و این به همان اندازه قابل اعتماد است که می توانید دریافت کنید و دلیل بزرگی برای موفقیت وی است.

چگونه فیلم ها و بررسی ها ، به ویژه هنگام ارسال مجدد یا اشتراک گذاری نظرات از طرفداران خود ، می توانند پست های آموزنده و سرگرم کننده ای برای اشتراک گذاری باشند.

۳ ٫ کامرون دالاس

برای کسانی که تا به حال در مورد شخصیت اینترنتی بودن فکر کرده اند که ممکن است معامله تلویزیونی را تضمین کند ، کامرون دالاس فردی است که باید از آن پیروی کند. اگرچه وی در اینستاگرام واین و YouTube محبوب تر بود ، اما بیش از ۲۱ میلیون دنبال کننده اینستاگرام او نشان می دهند که او در اینجا خیلی شیطنت نمی کندیا فیلم های وی از شورت تا پیش نمایش آهنگ متغیر است زیرا او همچنین با موسیقی سر و صدا می کند. شهرت اینترنتی او حتی در Netflix ، Chasing Cameron ، نمایشی نیز به او نشان داد. پست های وی دارای تماس های کاریزماتیک و شخصی است که به کاربران کمک می کند تا با او ارتباط برقرار کنند. دالاس ثابت می کند که نشان دادن شخصیت و علایق شما می تواند تصادفی قابل توجهی را به دست آورد.

یک مطلب دیگر:
ایمیل های شخصی شده ای ایجاد کنید که مشتریان واقعاً «دریافت» ، می خواهند و بخوانید

۴ ٫ کیلا ایتسین

یک مربی و کارآفرین شخصی استرالیایی با کمتر از ۱۰٫۵ میلیون دنبال کننده ، Itines چندین فیلم تمرین ، پیام های الهام بخش و نکات مربوط به رژیم را در صفحه خود قرار می دهد. Itines با نام مجله تایم به عنوان یکی از ۳۰ فرد با نفوذ در اینترنت ، Itines پستهایی ایجاد می کند که شامل راهنمای بدنهای بیکینی وی (BBG) است ، که خودش یا زنان دیگری را در این برنامه نشان می دهد.

تناسب اندام یک صنعت فوق العاده مناسب برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی است زیرا این فیلم ها و گزینه های رژیم غذایی به راحتی در رسانه های اجتماعی دنبال می شوند. همچنین ، دیدن نتایج در رسانه های اجتماعی فقط می تواند به عنوان انگیزه ای برای اهداف تناسب اندام شما باشد. از رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید تا نشان دهید چگونه مشتریان از محصولات یا خدمات شما سود برده اند.

۵ ٫ پخت و پز با میما

۶ ٫ سلنا گومز

دنباله دارترین شخص در اینستاگرام به مدت سه سال تا زمانی که اخیراً کریستیانو رونالدو ، ستاره فوتبال ، او را غصب کرد ، گومز یک تأثیرگذار مشهور پدیده است. با بیش از ۱۴۴ میلیون دنبال کننده ، خواننده برنده جایزه اغلب از اجتماعی خود برای تبلیغ علل خیریه مانند ابتکار عمل در برابر قاچاق انسان و محافظت از کودکان در برابر خشونت استفاده می کند. گذشته از شاخه های حرفه ای آشکار ، او همچنین عکس ها و فیلم های شخصی بسیاری برای تعامل با پایه فن عظیم خود ارسال می کند. این کمک می کند که از قبل مشهور شوید تا یک تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی باشید ، اما او نشان می دهد که اگر می خواهید در اینستاگرام به خوبی انجام دهید ، باید یک تماس خام یا شخصی داشته باشید و با طرفداران خود درگیر شوید.
خیریه

۷ ٫ کایلی جنر

کایلی جنر به لطف ۱۱۸٫۵ میلیون دنبال کننده اش تبدیل به یک تأثیرگذار قدرتمند شده است. او که یک زن همه کاره است ، از طریق پست های اینستاگرام خود مدل سازی ، وضعیت اجتماعی و امپراطوری آرایش را از بین می برد. او همچنین می تواند از پست های حامی مالی نیز سود خوبی کسب کند. مطابق فهرست غنی اینستاگرام Hopper HQ ، جنر برای هر پست مالی اینستاگرام یک میلیون دلار درآمد کسب می کند و او را به عنوان پردرآمدترین تأثیرگذار در اینستاگرام در اطراف تبدیل می کند.

دلار

جنر محصولات خودش را تبلیغ می کند. او همیشه دیده می شود که جدیدترین کیت های آرایش خود را نشان می دهد. این می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد که افراد پشت نام تجاری شما را نشان دهد ، از محصولات یا محصولات خود استفاده کند.

۸ ٫ کریستیانو رونالدو

همانطور که گفته شد ، هیچ کس از رسانه های اجتماعی بزرگتری در جهان پیروی از مگاستار فوتبال یوونتوس و برنده پنج بار توپ طلا ندارد. رونالدو در رده سوم لیست پردرآمدترین تأثیرگذار اینستاگرام قرار گرفت و برای هر پست حمایت شده ۷۵۰،۰۰۰ دلار درآمد دارد ۱۴۵٫۳ میلیون دنبال کننده وی برای بسیاری از پست های حمایت شده از جمله مشارکت های پرداخت شده او از Nike گرفته تا خط لباس زیر خود ، محافظت می کنند. او همچنین پست های مختلف بازی و تمرینی و همچنین عکس های خانوادگی را به اشتراک می گذارد. هر کجا که رونالدو می رود ، جهان مطمئناً دنبال خواهد شد.

نکته خاصی که رونالدو در اینستاگرام به خوبی انجام می دهد این است که او اغلب پست می کند. او هواداران خود را با به روزرسانی های منظم از زندگی خود به مطالب خود متعهد نگه می دارد. با ارسال مداوم و به اشتراک گذاری مطالب خوب ، دنبال کنندگان خود را به محتوای شما علاقه مند کنید.

۹ ٫ پادشاه Zach

یکی دیگر از شخصیت ها و فیلمسازان اینترنتی که از طریق وبلاگ ها و فیلم های دیگرش شهرت پیدا کرده است ، Zach King بیش از ۲۱ میلیون دنبال کننده دارد به لطف داستانهای خود که باعث لبخند زدن افراد می شود. وی فیلم های تصادفی ، فیلم های کمدی و سایر تصاویر تصویری سرگرم کننده را ارسال می کند. هر چیزی که او ارسال می کند به گونه ای طراحی شده است که شما را به خنده و لبخند وادارد ، و تنش های زندگی را آسان تر می کند.

خنده

زاخ کیng بر بازی محتوای گاه به گاه غالب است. مردم می خواهند محتوای خوراکی سبک را در خوراک خود ببینند. بنابراین سعی کنید یادداشت یا نقل قول های گاه به گاه مربوط به تجارت خود را به اشتراک بگذارید اما باعث می شود پیروان شما لبخند بزنند و شاید حتی آن را برای دوستان خود ارسال کنند.

از Influencers در صنعت خود بیاموزید

برای تأثیرگذار در اینستاگرام ، آگاهی از برند مربوطه را با یک لمس شخصی و ارسال مداوم ترکیب می کند تا کاربران را به سمت خود جلب کند. برای اینکه یک بازاریاب موفق باشید ، باید در اینستاگرام کاملاً گرد باشید و از تأثیر گذاران در بالا و همچنین افراد برتر در صنعت شما یاد بگیرید. موسسه بازاریابی دیجیتال می تواند شما را با ابزارهایی برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار در صنعت ، مسلح کند. هم اکنون ثبت نام کنید!

edame

View all posts by edame →