۹ از بزرگترین تأثیرگذار رسانه های اجتماعی در اینستاگرام

اینستاگرام از زمان معرفی خود در اکتبر ۲۰۱۰ ، به یک رسانه اصلی در سراسر جهان تبدیل شده است ، که به دلیل وابستگی های بعدی خود به فیس بوک ، بیشتر تقویت شده است. این مکانی است که مردم به واسطه رشد روز افزون خود ، به یک افراد مشهور یک شبه یا مارک های آشکار تبدیل شده اند. با گذشت زمان ، این افراد و مشاغل به لیگ خود می رسند و “تأثیرگذار رسانه های اجتماعی” یا فقط “تأثیرگذار” خوانده می شوند. هر تأثیرگذار به عنوان الهامی برای کسب و کار و مارک های تجاری در مورد چگونگی شهرت از طریق اینستاگرام ، به مثالی از خود پایداری خدمت می کند.

چه کسی تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی است؟

یک تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی کاربری است که اعتبار خود را در یک صنعت خاص برقرار کرده است ، به مخاطبان عظیمی دسترسی دارد و می تواند دیگران را ترغیب کند که براساس توصیه های خود عمل کنند. یک تأثیرگذار ابزار و اصالت دارد تا بینندگان زیادی را به طور مداوم جذب کند و می تواند دیگران را برای گسترش دسترسی اجتماعی خود انگیزه دهد. یک تأثیرگذار ممکن است هرکسی باشد از وبلاگ نویس تا مشهور یک کارآفرین آنلاین. آنها برای دستیابی به اعتبار گسترده ، باید به سادگی از یک طاقچه سرمایه گذاری کنند.

سرمایه گذاری

از آنجا که محتوای اینستاگرام به راحتی به عنوان تصاویر یا فیلم های کوتاه هضم می شود ، به اشتراک گذاری بیشتر به همسالان کمک می کند ، و این به مارک ها کمک می کند تا مخاطبان مورد نظر خود را بهبود ببخشند. مخاطبان آنها محدود به پیروان واقعی آنها نمی شوند. آنها می توانند با پیروان پیروان خود که محتوای آنها را به اشتراک می گذارند ارتباط برقرار کنند. در نتیجه ، آنها در بسیاری از پست های حمایت شده شرکت می کنند ، به آنها امکان می دهد هزینه آنچه را که در اینستاگرام دارند به اشتراک بگذارند.

پست های حمایت شده عمدتا عکس ها را نشان می دهند ، در حالی که ۷۶ درصد از پست های حمایت شده در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ با فرمت عکس انجام می شود. ۲۴٪ باقیمانده بین پستهای ویدئویی و پست های چرخ فلک تقسیم شده است. تأثیر گذاران اینستاگرام می توانند با توجه به تأثیر گذاران تأثیرگذاری مشاغل اجتماعی بیشتر از حساب مارک تبلیغاتی ، تأثیر چشمگیری در دسترسی به برند داشته باشند. یک تأثیرگذار می تواند در زمینه های مختلف کار کند ، با استفاده از هر دو قالب و داستان برای ایجاد نام برای خود در طول زمان. اگر محتوا و مخاطبان آنها مطابق با آنچه می خواهید تبلیغ کنید یا مارک شما تبلیغ می کند ، ممکن است آنها یک ابزار بازاریابی جامد باشند. مشارکت با یک تأثیرگذار تجارت شما را به سمت قبل از کاوش در راه باز نمی کند.

به عنوان کسی که می خواهد یک بازاریاب موفق و کارشناس رسانه های اجتماعی باشد ، این نه نامی است که باید در نظر بگیرید در اینستاگرام برای الهام بخش از موفقیت خودتان.

۱ D دوز روزانه

این آژانس بازاریابی دیجیتال با داشتن بیش از ۱٫۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام ، یکی از اولین و بزرگترین حساب های انگیزشی در رسانه اجتماعی است. محتوای آن دارای پیام های قدرتمندی است که هر روز به اشتراک گذاشته می شود ، و آنها متناسب با همه از کسانی که در دنیای Fortune 500 گرفته تا هر روز شخصی که فقط به دنبال یافتن راه خود است ، متناسب با همه ارسال می کند.

دیجیتال

بنیانگذار روزانه دوز ، تیم کارلیلیف ، دسترسی به بیش از ۲۰۰ میلیون نفر را دارد ، یعنی یک چهارم کل افرادی که از اینستاگرام در سراسر جهان استفاده می کنند. دیدگاه وی برای Daily Dose تمرکز بر ایجاد تغییر است نه بر خلاف امید تغییر چیزها. از تصاویر گرفته تا الگوهای رفتاری گرفته تا سایر قالب های تصویری ، Daily Dose از روشی ساده و در عین حال مؤثر برای ارتباط با کاربران اینستاگرام استفاده می کند. نقل قول های الهام گاه به گاه یا فقط یک نقل قول ، به طور کلی ، ممکن است موضوعی باشد که می توانید اتخاذ کنید. این یک نوع پست بسیار قابل تقسیم و قابل اعتماد است.

۲ ٫ هودا کاتان

این متخصص آرایش و متولد اوکلاهما ، با تأثیر گسترده ای از رسانه های اجتماعی گسترده ، تأثیرگذارترین متخصص زیبایی در جهان است. او به عنوان یک وبلاگ نویس شروع به کار کرد و صفحه اینستاگرام خود ،hudabeauty را دگرگون کرد تا ۲۹ میلیون دنبال کننده برای آموزش های آرایش خود را به دست آورد.

اگر در بخش آرایش و زیبایی هستید ، اینستاگرام خروجی ایده آل برای تبلیغ برند شما است. از این گذشته ، زیبایی تا حدود زیادی در مورد ظاهر است و اینستاگرام مربوط به تصاویر است. کلیدهای موفقیت وی نشان دادن برنامه های کاربردی آرایش موفقیت آمیز ، ایجاد روندهای آرایش ، به اشتراک گذاشتن بررسی ها و ایجاد چگونگی نحوه است. Huda اکنون خط آرایش مخصوص به خود را دارد و صفحه وی مملو از فیلم هایی است که افرادی را نشان می دهد که می توانند آرایش ، لوازم جانبی محصول ، مشاوره گاه به گاه مد و سایر موارد را به نمایش بگذارند. بسیاری از افراد در جستجوی نکات و آموزش های او با یکدیگر هستند ، و این به همان اندازه قابل اعتماد است که می توانید دریافت کنید و دلیل بزرگی برای موفقیت وی است.

چگونه فیلم ها و بررسی ها ، به ویژه هنگام ارسال مجدد یا اشتراک گذاری نظرات از طرفداران خود ، می توانند پست های آموزنده و سرگرم کننده ای برای اشتراک گذاری باشند.