فروردین 31, 1403

آینده کسب و کارها با طراحی اپلیکیشن موبایل

 

اگر کسب و کارتان پتانسیل لازم را داشته باشد، شما هم می‌توانید با ساخت اپلیکیشن قدرتمند، کاربردی و زیبا، یک پل ارتباطی مناسب با مشتریان داشته باشید. تیم طراحی اپلیکیشن موبایل درکرمان، با مهارت و تجربه‌ی طولانی‌ مدت خود آماده است تا در زمینه‌ی طراحی اپلیکیشن اندروید و iOS با شما همراه باشد.

 

یک سؤال اساسی و مهم! چرا اپلیکیشن؟ شما در طول روز چند بار از اپلیکیشن موبایل استفاده می‌کنید؟ استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی برای رفع نیاز های اساسی و مهم زندگی‌تان! استفاده از اپلیکیشن مشابه اسنپ یا تپسی برای حمل‌و‌نقل! استفاده از اپلیکیشن مشابه دیوار یا شیپور برای خرید و فروش!

 

درواقع امروزه با وجود پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دنیای اینترنت کمتر کسی را می‌بینید که به خریدهای حضوری تمایل داشته باشد. تلفن‌های همراه این روند کاری را بسیار تغییر داده‌اند و به‌دنبال آن فضای کسب‌و‌کارها تغییرهای بزرگی کرده است.

 

امروزه وجود یک وب‌سایت معتبر و حرفه‌ای برای هر کسب و کاری الزامی است و مسئله‌ی طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS در چندین سال آینده نیز به همین روال خواهد شد.

 

نقش اپلیکیشن های موبایل در آینده کسب‌و‌کارها چیست؟

فضای کسب و کاری دنیای امروز به‌صورت کاملا رقابتی است و شما برای دیده شدن نیاز به صرف هزینه های تبلیغاتی زیاد خواهید داشت. پیش از رشد و گسترش تلفن های همراه، وب‌سایت‌ها فضای مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات بودند.

 

اما امروزه با توسعه‌ی تلفن های همراه بسیاری از مردم برای رفع نیازهای خود از تلفن های همراه استفاده می‌کنند. به همین دلیل فضای مناسبی ایجاد می‌شود که شما بتوانید فضای کسب‌و‌کار خودتان را از طریق طراحی اپلیکیشن حرفه‌ای به مخاطبانتان ارائه دهید.

فرصت‌هایی مانند نیاز شرکت‌ها به تولید اپلیکیشن یا اصطلاحا App، نیاز به داشتن اینترنت سریع‌تر و مطمئن‌تر، طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS، وب سایت‌ها و… افراد و شرکت‌های خدمات موبایل که بتوانند خدمات بهتر، مفیدتر و ارزان‌تر ارائه کنند، می‌توانند به کمک دیگر کسب و کارها بروند و از این طریق درآمد خوبی کسب کنند.

 

طراحی اپلیکیشن موبایل برای چه کسب و کارهایی سود‌آور است؟

باید توجه داشت که پیشرفت تکنولوژی و اینترنت باعث توسعه و رشد اپلیکیشن های موبایل در چند سال اخیر شده و به‌دنبال آن تعداد زیادی کسب و کارهای جدید و سود‌آور به وجود آمده است؛ در این بین کسب و کارهایی نیز بودند که به‌علت عدم توجه به استفاده از این فضای مهم و حیاتی به‌صورت کامل از بین رفته‌اند.

 

به‌صورت کلی طراحی اپلیکیشن موبایل برای تمام مراکز خدماتی و فروشگاهی می‌تواند بسیار مفید واقع شود. از طریق طراحی اپلیکیشن قادر به نمایش و معرفی محصولات و خدمات خود هستید. با بازدید کردن از آن مشتری شما راحت‌تر قادر به تصمیم‌گیری و در نتیجه خرید است.

این مطلب را هم از دست ندهید :
خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

 

همچنین با طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل شما قادر خواهید بود بخش عظیمی از هزینه‌ی تبلیغات خود را کاهش دهید و به‌دنبال آن با ارائه‌ی یک اپلیکیشن حرفه‌ای ترافیک روزانه‌ی اپلیکیشن موبایل خود را گسترش دهید.

 

به همین دلیل با طراحی اپلیکیشن، شما قادر خواهید بود نسبت به رقبای خود بیشتر دیده شوید چرا که کاربران هر روز و حتی هر لحظه تلفن همراه خود را چک می‌کنند و این فرصت بسیار مناسبی است تا شما به‌عنوان یک تجارت، محصولات، خدمات، پیشنهاد‌ها، تخفیف ها یا هر موضوع دیگر را در معرض دید آن‌ها قرار دهید و خروجی ساخت اپلیکیشن موبایل چیزی جز فروش و سودآوری بیشتر نخواهد بود.

 

داشتن اپلیکیشن موبایل روی گوشی مشتری، به‌معنی دسترسی بیشتر و ارتباط عمیق‌تر با او است. تیم کُرند اقدام به ساخت اپلیکیشن با بهترین تعرفه قیمت و کیفیت می‌کند.

 

طراحی و ساخت اپلیکیشن در کُرند

تیم کُرند با ارائه‌ی به‌روزترین متود کدنویسی و طراحی اقدام به ساخت اپلیکیشن با بهترین تعرفه‌ی قیمت و کیفیت می‌کند.در تمام اپلیکیشن ها با درنظر گرفتن طراحی ‌سایت حرفه‌ای اقدام به کد زنی شده است.

 

اپلیکیشن و وب ‌سایت به یکدیگر به‌صورت آنلاین متصل هستند و با به‌روزرسانی محصولات روی پنل مدیریتی می‌توانید وب‌ سایت و اپلیکیشن را به‌روزرسانی کنید!

 

تمام اپلیکیشن های طراحی‌شده در کُرند  به‌صورت Responsive هستند و در تمام اپلیکیشن ها، تبلت ها و گوشی‌های همراه به‌صورت صحیح نمایش داده می‌شوند.

 

زبان برنامه‌نویسی ساخت اپلیکیشن اندروید، با جاوا برنامه‌نویسی شده و همچنین زبان برنامه‌نویسی اپلیکیشن iOS با Swift بوده و مطابق با آخرین و به‌روزترین تغییرات است. تمام اطلاعات به‌صورت هش شده اعمال می‌شود و امنیت آن به‌صورت کامل تضمین می‌شود.

 

مشاوره اختصاصی دریافت کنید

یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای شروع کسب ‌و‌کار اینترنتی، مشخص شدن یک نقشه راه مطمئن و درست است چرا که بدون یک برنامه‌ریزی مشخص و دقیق بسیاری از اهداف مهم زندگی از بین خواند رفت.

 

به همین منظور شرکت کُرند، تیمی مجرب و حرفه‌ای از مشاوران کسب ‌و‌کار را تشکیل داده تا بتواند همکاری با این مجموعه را برای مشتریان محترم، سود‌آور و مطلوب کند. کافی است با مشاوران تخصصی ما تماس بگیرید و جزئیات کار خود را با ما درمیان بگذارید.

 

شرکت برنامه نویسی کُرند با تیم‌های چند تخصصی در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل در کرمان و سامانه‌های تحت وب و وب اپ، به مشتریان خود خدمات اختصاصی ارائه می‌دهد.