فروردین 31, 1403

تبلیغات اینستاگرام :خرید فالوور اینستاگرام

اینستاگرام یا اینستاگرم (به انگلیسی: Instagram) شبکه اجتماعی هم‌رسانی عکس و ویدئو است که کوین سیستروم و مایک کرایگر آن را بنیان نهادند و هم‌اکنون شرکت فیس‌بوک مالکیت آن را برعهده دارد. این نرم‌افزار این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند.

اینستاگرام یکی از بهترین جاها برای مارکتینگ

امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد اینستاگرام باعث حضور قابل‌توجه صاحبان کسب‌وکار در آن و تبدیل‌شدنش به سریع‌ترین، بهترین و مؤثرترین راه تبلیغ و جذب مشتری شده است بر اساس آخرین آمار که در پایان سال ۲۰۱۷ اعلام شد، اینستاگرام مؤثرترین شبکه اجتماعی در جذب مشتری و افزایش سودآوری است.

 

آمارهای رسمی نشان می‌دهد که اگر یک شرکت، فروشگاه، برند و یا هر کسب‌وکار دیگر حداقل یک محصول برای فروش دارد و در حال حاضر در اینستاگرام فعالیتی ندارد میزان قابل‌توجهی از سود خود را از دست می‌دهد که می‌توان با خرید فالوور آن را جبران کرد و مانند این است که با یک تیر چند نشان زداین هم فروشتان افزایش یافته هم بازدیدتان.

تبلیغات اینستاگرام :

یکی از متداول ترین کارها برای افزایش تاثیر تبلیغات در اینستاگرام افزایش فالوور است

فالوور چیست؟

فالوور به معنای دنبال کننده است، فالوور اینستاگرام به افرادی می‌گویند که پیج اینستاگرام شما را دنبال می‌کنند تا از فعالیت شما آگاه باشند.

زمانی که شما مطلبی در پیج خود می‌گذارید مطالب شما برای فالوور های شما به نمایش گذاشته می‌شود و آنها می‌توانند آن را لایک یا کامنت بزارند.

چرا فالوور بخریم؟

بهترین استراتژی برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام خرید فالوور است. شما با خرید فالوور اینستاگرام زمینه را برای جذب فالوور باکیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که این‌یک امتیاز به شمار می‌آید.

در دنیای اینستاگرام، این را ما این‌گونه معنی می‌کنیم که اگر صفحه فروش شما فالوور زیاد داشته باشد باعث اعتماد بیشتر و تبدیل‌شدن فرد به مشتری و این بهتر از نمایش صفحه شما به صدها نفر و بی‌نتیجه ماندن آن است.

این مطلب را هم از دست ندهید :
چرا باید از تخته وایت برد استفاده کنیم ؟

مردم زمانی که می‌بینند شما فالوور زیادی دارید خودبه‌خود شمارا دنبال می‌کنند و بیشتر موردتوجه مردم قرار می‌گیرید. شما با خرید فالوور برای یک صفحه تجاری، درواقع راه «بازاریابی اینستاگرامی» و«جذب مشتری از طریق اینستاگرام» را طی خواهید کرد.

خرید فالوور چه ارزشی دارد؟

خرید فالوور راه صد ساله را به یک شبه تبدیل می‌کند و باعث افزایش فروش و رسیدن به سود کلان می‌شود. خرید فالوور بهترین روشی است که شما می‌توانید لایک ، کامنت ، بازدیدکننده و مشتری به‌صورت همزمان بهبود ببخشید و همچنین مشتریان زیادی جذب کنید شما با خرید فالوور به پیشرفت پیجتان کمک می‌کنید.

باید بپذیریم که کاربران، امروزه به کانال‌های با فالوور پایین حتی باوجود بهترین مطالب اهمیتی نمی‌دهند و سریع از انجا لفت می‌دهند و ترجیح می‌دهند، وارد پیجی با عضو بالا شوند.

از طرفی یکی از راه های افزایش فالوور ، شرکت در تبادل است و همه خوب میدانیم که بازهم در این تبادلات، پیج های با فالوور بالا رشد می‌کنند و همین اندک فالوور هم به سمت خود می‌کشانند.

اما حالا چاره چیست؟

دو راه وجود دارد:

یکی صرف هزینه و تبلیغ کردن که واقعاً هزینه‌های سرسام‌آوری دارد و بازدهی آنها هم خیلی کم است.

و راه دوم این هست که ما با استفاده از خرید فالوور، اعضای پیجتان را بالا ببرید تا هم در تبادلات جایگاه بهتری داشته باشید و هم اعتبار پیجتان بالاتر برود تا کاربران اعتماد بیش‌تری داشته باشند و لفت ندهند و در ادامه با بالا بردن کیفیت مطالب باعث ورود اعضای جدید شوید.