فروردین 31, 1403

ثبت شرکت در اوکراین ۲۰۲۰ + سریع‌ترین و ارزان‌ترین روش اقامت اوکراین با توجه به قیمت دلار

در این مقاله شما با ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش‌ اقامت اوکراین ۲۰۲۰ آشنا و مطالبی نظیر اخذ ویزای اوکراین، اقامت اوکراین از طریق ثبت شرکت و…ارائه‌شده است.
آیا می‌دانید از طریق ثبت شرکت اوکراین (Company registration in Ukraine ) و با هزینه کم می‌توانید بدون مدرک تحصیلی، بدون نیاز به سابقه کار و بدون مدرک زبان اقدام به ثبت شرکت اوکراین کنید.
در کمتر از دو ماه می‌توانید به اوکراین رفته و به اقامت اوکراین دست‌یابید حتی می‌توانید کلیه افراد خانواده را همراه خود برده و از حقوق شهروندی این کشور برخوردار شوید
اوکراین درحال حاضر ارزانترین کشور اروپایی می باشد شاید باورتان نشود از لحاظ بعضی پارامترها حتی زندگی در اوکراین ارزانتر از زندگی در تهران تمام می شود
انواع شرکت دراوکراین
شرکت سهامی خاص :
ثبت شرکت دراوکراین به شیوه سهامی خاص به این صورت میباشد که باید مدیر عامل این شرکت فردیاوکراینی تبار باشد و برای خارجی ها امکان پذیر نمی باشد.
شرکت با مسئولیت محدود :
این روش که به عنوان محبوبترین نوع ثبت شرکت در دنیا محسوب میشود و برای سرمایه گذاران خارجی مناسب میباشد.
شرایط ثبت شرکت دراوکراین
یکی از شروط ثبت شرکت دراوکراین این میباشد که فرد سرمایه گذار حداقل باید ۱۶سال سن داشته باشد و مهمترین هدف باید انجام تجارت و فعالیت تجاری در این کشور بوده باشد .
یکی از مهمترین شرایطی که برای ثبت شرکت دراوکراین برای سرمایه گذاران حائز اهمیت میباشد این است که فرد باید به صورت قانونی در کشور اوکراین اقامت داشته باشد .
ظرف مدت ده روز باید برای مشخص شدن محل اقامت خود ثبت نام کرده باشد و بعد از گذشت ۶ ماه از زمان ثبت نام در آن محل اقامت داشته باشد .
باید حتما کارت شناساییاوکراینی را در اختیار داشته باشید و مدارک کامل شده خود را به اداره ثبت اسناد تحویل دهید .
اگر تا به حال سرمایه گذاری دراوکراین انجام نداده اید و با قوانین و مقررات این کشور آشنایی کاملی ندارید توصه میکنیم قبل از هر گونه اقدامی برای سرمایه گذاری با یک وکیل مجرب در زمینه ثبت شرکت مشورت کرده تا راه های مناسب را برایتان نمایان کند .
زیرا شما باید قبل از هر اقدامی به وسله فردی که تخصص کافی در ثبت شرکت دراوکراین را دارد مشورت کرده تا او برایتان برنامه ریزی دقیقی انجام دهد .
مستر ویزا افتخار دارد که با حضور وکلای با تجربه در زمینه ثبت شرکت دراوکراین میتوانند شما را در این امر یاری نمایند.
چنانچه به دنبال اخذ اقامت سریع یک کشور اروپایی هستید و مدرک تحصیلی و مدرک زبان ندارید و یا سن شما کمی بالاست در حال حاضر و با توجه به قوانین ۲۰۲۰ اخذ اقامت اوکراین از طریق ثبت شرکت بهترین و سریع‌ترین و مقرون‌به‌صرفه ترین گزینه خواهد بود.
این مطلب را هم از دست ندهید :
مسیح و آرش