اردیبهشت 5, 1403

خرید اسپیکر های بلوتوثی ، هدفون ، ایرپاد ، هدست از فروشگاه اینترنتی جانبی شو

هدف ما افزایش لذت شما از موسیقی است ! فروشگاه اینترنتی جانبی شو با کاملترین موجودی لوازم جانبی موبایل در خدمت شماست .

اگر شما هم به موسیقی علاقمندید در این مقاله همراه ما باشید .

لوازم جانبی موبایل در شاخه موسیقی تنوع زیادی دارد که شامل اسپیکر های بلوتوثی در سایزهای مختلف شامل مینی اسپیکر ها ، اسپیکر های همراه ، اسپیکرهای ایستاده ، اسپیکر ها و سیستم صوتی های خانگی ، انواع هدفون و هدست های بلوتوثی ، ایرپاد ها AIRPODS ، هندزفری های با سیم و … می شوند و ما در این مقاله در خصوص خرید اسپیکر بلوتوثی، خرید هدفون، ایرپاد و خرید هدست شما را راهنمائی میکنیم.

معروف ترین برند های تولید کننده این لوازم شامل JBL , APPLE , XIAOMI , BEATS , NIA   می شود که در فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی جانبی شو ما برای شما کلکسیون کاملی از این دست لوازم جانبی موبایل را فراهم کرده ایم .

به دلیل قیمت های متفاوت بین کالاهای اورجینال و مشابه اصلی این تجهیزات ما هر دو مدل را برای رفاه حال شما و نیازهای شما موجود کرده ایم ، مدل های اورجینال خوب به طبع کیفیت عالی تری نسبت به مدل های های کپی دارند اما اختلاف قیمت خیلی فاحش هست . برای مثال یک اسپیکر اورجینال جی بی ال حدودا 2 میلیون تومان قیمت دارد که در نمونه های کپی با حدود 200 هزار تومان می توانید آن را خرید کنید . جانبی شو این امکان را فراهم ساخته که مشتری ها با توجه به بودجه ای که در نظر دارند بتوانند بهترین خرید اینترنتی را انجام دهند .

 

 

 

در خصوص ایرپاد ها به لطف کشور دوست و همسایه چین ! ما نمونه های مشابه اصل زیادی را مشاهده می کنیم که با نمونه های اصلی گاها از لحاظ ظاهری مو نمیزنند . برای مثال AIRPOD PRO APPLE   امروز حدود 4 میلیون تومان قیمت دارد که نمونه مشابه آن را شما می توانید با 700 هزار تومان خریداری کنید . اما خوب کیفیت شارژ دهی و صدای کالای مشابه به نسبت اصلی متفاوت است.

این مطلب را هم از دست ندهید :
تامین کننده انواع گاز ها و تجهیزات گازی

جانبی شو نماینده رسمی کمپانی نیا NIA   در شنژن است که هدست ، هدفون و ایرپاد های درجه یک با رنگ بندی های زیبا و شاد تولید می کند. کیفیت این هدفون ها بسیار عالی هست و از لحاظ قیمتی هم بسیار مناسب است . می توانید از این لینک هدفون های نیا را مشاهده کنید .

برای گوش دادن موزیک در اسپیکر های بلوتوثی شما می توانید از فلش مموری ها استفاده کنید ، ما در جانبی شو انواع و اقسام فلش مموری ها را جهت خرید ارائه می دهیم . شما می توانید با توجه به نیاز خود ظرفیت فلش مموری خود را انتخاب کنید  و به صورت آنلاین سفارش دهید .

همچنین در اکثر هدست و هدفون ها درگاه micro sd  وجود دارد و با استفاده از کارت های حافظه میکرو اس دی می توانید به موزیک های دلخواه خود بدون استفاده از موبایل و اتصال به بلوتوث با هدفون ها و هدست ها مشغول شوید . البته روی هدفون ها کلید هایی برای جلو و عقب بردن موزیک ها تعبیه شده است . جانبی شو وارد کننده اصلی کارت های حافظه با کیفیت و مرغوب در کشور است پس اگر میخواهید هنگام استفاده از هدفون موسیقی را از طریق کارت حافظه گوش دهید یادتان نرود که این محصول را به سبد خرید خود اضافه نمائید .

اگر میخواهید که اسپیکر یا هدفون خود را از طریق کابل به سیستم صوتی متصل کنید نیازمند خرید کابل رابط aux  می باشید . این محصول در سایزهای مختلف با کیفیت های بالا و قیمت مناسب در جانبی شو قابل خرید است  .

در پایان ضمن تشکر از همراهی شما با مجموعه جانبی شو ، امیدواریم توانسته باشیم با ارائه محصولات با کیفیت سهم کوچکی در لذت بردن از گوش دادن موسیقی در زندگی شما داشته باشیم.