فروردین 10, 1403

خرید اینترنتی قهوه گانودرما

 

اخیرا قهوه گانودرما سوپریم که ترکیب یک قهوه فوری با پودر قارچ است، به علت خواص دارویی که آن قارچ دارد بسیار محبوب شده است.

گانودرما خواص معجزه‌آسایی در درمان بعضی بیماری‌ها دارد. قهوه گانودرما که از عصاره این قارچ گرفته می‌شود، نوعی پودر با مزایای فراوان است. گانودرما به قارچ جاودانگی نیز شهرت پیدا کرده است و چینیان معتقد بودند مواد مغذی فراوانی دارد و باعث طول عمر می‌شود. به نقل از وب سایت ویکی پدیا Ganoderma lucidum یک گونه قارچ با رنگی مایل به قرمز است که دارای توزیع محدودی در اروپا و مناطقی از چین می باشد، جایی که در آن درختان سخت چوب رشد می کند. گونه وحشی گانودرما در ایالات متحده مخصوصا کالیفرنیا و یوتا یافت شده است.

با مصرف این پودر می‌توانید مصرف قهوه را کم کنید، اما همچنان انرژی لازم را داشته باشید. در واقع افراد زیادی به همین دلیل قهوه گانودرما را مصرف می‌کنند تا از فواید قارچ گانودرما همراه با قهوه بهره ببرند.

خرید قهوه گانودرما تضمینی برای سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن است، در ادامه با ما همراه باشید.

علت محبوبیت قهوه گانودرما

مصرف این قهوه سطح انرژی را بالا می‌برد و به افزایش ایمنی بدن، رفع خستگی و تقویت حافظه کمک می‌کند. گانودرما ویتامین‌ها و مواد معدنی زیادی دارد. این قارچ جلوی فرآیند پیر شدن را می‌گیرد و گردش خون را بهبود می‌بخشد.

گانودرما را به صورت ترکیبی با قهوه مصرف می‌کنند و طعم‌های مختلفی دارد. مقدار شکر موجود در قهوه گانودرما استاندارد است و برای مبتلایان به دیابت مشکلی ایجاد نمی‌کند.

خواص معجزه‌آسای قهوه گانودرما

تحقیقات زیادی در مورد قهوه گانودرما انجام شده است که نشان می‌دهد این قارچ خواص زیادی دارد و می‌تواند در طب سنتی به کار گرفته شود. از جمله خواص آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

گانودرما و کاهش خطر ابتلا به سرطان

گانودرما با داشتن موادی چون ترپنوئید و پلی ساکارید خاصیت ضد سرطانی دارد. این قهوه با داشتن اسید آمینه و آنتی اکسیدان از سرطان جلوگیری می‌کند.

گانودرما و پیشگیری از دیابت

قهوه گانودرما قند خون بدن را کنترل می‌کند و از بدن در برابر دیابت محافظت می‌کند.

تقویت سیستم ایمنی بدن با قهوه گانودرما

گانودرما در درمان ویروس‌ها و عفونت‌ها مفید است و اختلالات ریوی را درمان می‌کند. همچنین در تقویت سیستم ایمنی موثر است. قهوه گانودرما با داشتن ویتامین C برای درمان بیماری‌های ویروسی استفاده می‌شود.

این قارچ سیستم ایمنی را متعادل می‌کند و التهابات را از بین می‌برد.

درمان پارکینسون با گانودرما

گانودرما دارویی سنتی است، التهابات عصبی را کاهش می‌دهد و از پارکینسون جلوگیری می‌کند. طبق تحقیقات دلیل اصلی این بیماری التهابات عصبی هستند.

مبارزه با روند پیری با گانودرما

با مصرف گانودرما به جنگ پیری بروید. قهوه گانودرما حاوی مواد ضد پیری است و مصرف طولانی مدت آن از ریزش مو و نیز سفید شدن آن جلوگیری می‌کند.

درمان کبد چرب با مصرف قهوه گانودرما

اگر کبد چرب دارید، مصرف روزانه قهوه گانودرما را فراموش نکنید. این قارچ خواص سم زدایی دارد و کبد را پاکسازی می‌کند.

درمان برص و پیسی با قهوه گانودرما

برخی افراد در سن پیری به علت از دست دادن رنگدانه‌های پوست دچار پیسی و برص می‌شوند. این افراد باید قهوه گانودرما مصرف کنند.

این مطلب را هم از دست ندهید :
تعمیر کولر آبی شهرک غرب

نحوه مصرف گانودرما برای پیسی پوست به این شکل است که دو قاشق چایخوری از پودر قهوه گانودرما را در ظرفی می‌ریزید وکمی آب جوشیده به آن اضافه می‌کنید تا یک ماده‌ خمیری شکل به وجود آید. این ترکیب را برای درمان پیسی به صورت ماسک 5 ساعت روی صورت بزنید.

مصرف گانودرما و بهبود سردردهای عصبی

سردردهایی که ریشه عصبی دارند، با مصرف گانودرما بهتر می‌شوند. گانودرما موادی مانند آدنوزین، تری ترپن و مونو فسفات دارد که چربی، کلسترول و لخته‌های خون را در مغز از بین می‌برند.

گانودرما همچنین برای درمان سردردهای میگرنی موثر است. قهوه گانودرما با داشتن مقادیر زیادی منیزیم این سردردها را رفع می‌کند.

قهوه گانودرما به عنوان مکمل برای ورزشکاران

این قهوه گیاهی به عنوان مکمل نیز استفاده می‌شود. گانودرما یکی از مکمل‌های عالی برای تقویت، ایجاد انرژی و عضله‌سازی است. مصرف گانودرما باعث پاکسازی کبد ورزشکاران می‌شود.

کمک به درمان اختلال خواب

قهوه گانودرما با داشتن خواص آرامبخشی یک ماده بسیار عالی برای رفع تنش و استرس و همچنین درمان بیخوابی است.

چون این قهوه کافئین کمی دارد، بنابراین نه تنها بی‌خوابی نمی‌آورد، بلکه آن را درمان نیز می‌کند. یک فنجان قهوه گانودرما، در مقایسه با یک فنجان قهوه معمولی 50 درصد کافئین کمتر دارد.

گانودرما و درمان مشکلات پوستی

علاوه بر خواصی که گفته شد، قهوه گانودرما خاصیت ضد آکنه دارد. این ماده برای رفع جای زخم نیز مفید است. گانودرما همچنین خاصیت مرطوب‌کنندگی برای پوست دارد.

درمان آلزایمر با گانودرما

این قهوه حافظه را تقویت می‌کند و در درمان بیماری زوال عقل یا آلزایمر موثر است.

تقویت سیستم گوارشی با گانودرما

این قهوه به دلیل داشتن میزان اسیدیته کمتر از قهوه معمولی، برای افرادی که از بیماری‌های گوارشی و زخم معده رنج می‌برند، بسیار مفید است.

خرید از خاص باکس برای علاقه‌مندان به یک قهوه خاص

حالا که با تمام خواص این قهوه معجزه آسا آشنا شدید، بهتر است بدانید که افراد زیادی در سایت‌های اینترنتی مشغول به فروش آن هستند.

متاسفانه بعضی از این سایت‌ها قهوه گانودرمای اصل ندارند یا آن را با قیمت بالایی می‌فروشند. برخی از این فروشندگان مجاز نیستند و تضمینی برای اصل بودن محصولاتشان وجود ندارد.

اما فروشگاهی مانند خاص باکس موقعیتی را فراهم کرده است که علاقه‌مندان به خرید قهوه گانودرما بتوانند به راحتی و با امنیت کامل خرید کنند.

اگر می‌خواهید لذت یک خرید بی‌دغدغه را داشته باشید، می‌توانید از طریق خاص باکس محصول و قهوه گانودرمای مورد نظر را خریداری کنید. یکی از مزایای خرید از این فروشگاه پشتیانی بعد از خرید از مشتریان است.

با جستجو در سایت و نام محصول مورد نظرتان می‌توانید خرید بی دردسری را تجربه کنید. پس از تکمیل خرید و پرداخت، اطلاعات خود را در محل تعیین شده وارد می‌کنید.

این فروشگاه محصولات خود را با تضمین کیفیت و با بهترین قیمت به دست شما می‌رساند. ضمنا ارسال محصول به موقع خواهد بود. نام خاص باکس را برای خرید قهوه گانودرما فراموش نکنید.