فروردین 9, 1403

درج آگهی در آگهی-کالا

 

درج آگهی در آگهی-کالا با شرایط رایگان و ویژه توانسته کاربران بسیاری را از نقاط مختلف ایران زمین به یکدیگر متصل و کالاهای متنوع را به فروش برساند.

یک سایت اینترنتی برای آگهی کردن تمامی وسایلی که دوست دارید..

حتما بسیار پیش آمده، وسایلی داشته اید که دیگر مورد استفاده شما نبوده است و نمی دانستید کجا و چگونه به فروش بگذارید. همچنین ممکن است شما صاحب مغازه ویا دفتر پخش محصولات مختلف باشید. پس سایت آگهی-کالا را در ذهن خود بسپارید. آگهی-کالا سایتی است که مانند دیگر استارتاپ ها، فضای خرید و فروش محصولات را برای تمامی نقاط ایران فراهم کرده است.

گاهی پیش می آید که محصولی که می خواهید بفروشید، در سمساری خریداری ندارد. ویا ممکن است محصول شما آن قدر خاص باشد که همگان مشتری آن نباشند. ویا در فضای واقعی، مشتریان برای خرید نمی آیند، در این صورت لازم است فضای مجازی و سایت فروش اینترنتی را انتخاب کنید.

همچنین در کنار شما، دیگر افراد نیز به دنبال محصول مورد نظر خود در سایت های اینترنتی می گردند. پس همزمان با شما که آگهی خود را درج می کنید، دیگر هم وطنان نیز به دنبال خرید آن هستند.

 

گسترده بودن فضای مجازی

بسیاری از اشخاص واقعا حوصله خرید حضوری در فضای واقعی را ندارند. چرا که فضای مجازی محصولات متنوع تر با قیمت بهتر ارائه می دهد. در فضای مجازی افراد می توانند به سرعت و در کمتر از ثانیه ای هزاران و میلیون ها محصول را ببینند، انتخاب کنند و آنلاین پرداخت کنند.

همزمان با مشتریان، فروشندگان نیز این را دریافته اند که نیاز به فروش و تبلیغات محصولات خود در فضای مجازی را دارند. چرا که تنوع کاربر بسیار است. هنگامی که یک فروشگاه دار صرفا در مغازه، سوپرمارکت و فروشگاه خود می نشیند تا مشتریان از او خرید کنند، خرید او محدود به همان چند نفری خواهد بود که می بیند. بعضی نیز منتظر هستند تا همان مشتریان قبلی از آن ها خرید کنند.

اما در فضای مجازی، مشتریان بیشتر و پراکنده تری حضور دارند. در این مقاله می خواهیم در مورد مزیت های درج آگهی در سایت آگهی کالا برای تان بگوییم.

 

مزیت درج آگهی در آگهی-کالا

اینکه شما در چه شهری از شهرهای ایران زندگی می کند، تفاوتی ندارد. می توانید از صفحه اصلی سایت آگهی-کالا سریعا در استان ها جستجو کنید و شهر مکان زندگی خود را پیدا کنید. در آگهی-کالا هم می توانید بخرید و هم بفروشید. شاید شما می خواهید یک روزه محصول تان را بفروشید، ویا شاید دارای مغازه، فروشگاه بزرگ و کوچک و مرکز پخش باشید. زدن آگهی در سایت آگهی-کالا می تواند شما را سریع تر پیش ببرد.

مخصوصا این روزها که فضای مجازی بیشتر از گذشته جای خود را در زندگی ما باز کرده است، و بیشتر افراد ترجیح می دهند تا از فروشگاه های اینترنتی خرید کنند، دادن آگهی اینترنتی یکی از بهترین روش های فروش محصول می باشد.

هنگام جستجو در سایت، می توانید براساس دسته بندی محصول خود، ویژه بودن یا رایگان بودن، رنج قیمت از حداقل تا حداکثر و عکس دار بودن یا بدون عکس بودن، کالای خود را محدود و انتخاب تان را دقیق تر کنید.

گاهی اوقات افراد به دنبال خرید عمده با قیمت مناسب هستند، در این صورت آگهی های شرکت پخش در اگهی-کالا می تواند سریع ترین انتخاب آن ها باشد.

این مطلب را هم از دست ندهید :
نهال گردو پیوندی چیست؟ (راهنمای خرید)

 

درج آگهی رایگان در آگهی-کالا

هنگامی که سایت را باز می کنید، بالای نام شهرها، گزینه ارسال رایگان آگهی را می بینید. در این قسمت با کلیک روی آن می توانید آگهی خود را به ثبت برسانید. در فرم پیش رو چند مورد هست که باید رعایت شود:

1- انتخاب دسته بندی:

اینکه آگهی شما در دسته بندی چه محصولاتی قرار می گیرد، مهم است. مثلا اینکه جزء وسایل نقلیه هست یا کلاس های آموزشی، املاک، خدمات، وسایل خانگی یا مشاغل.

2- عنوان آگهی، توضیحات، قیمت و تصاویر:

در قسمت بعدی باید یک تاپیک خوب برای آگهی انتخاب کنید. تاپیک شما اولین قسمتی هست که مخاطب تان می بیند، پس خوب است یک تاپیک جذاب که بتواند نظر دیگر مشتریان را جلب کند، انتخاب کنید. همچنین در قسمت توضیحات محصول، تمامی آنچه سبب می شود مخاطب از شما خرید کند، یادداشت نمایید.

تصاویر نیز همچنین تاثیر بسیاری در فروش محصول و افزایش بازدید دارد، پس از آن غافل نشوید. قیمت محصول را سعی کنید یک قیمت رقابتی بزنید تا زودتر به فروش برسانید. پر کردن درست همه این موارد می تواند آگهی شما را بهتر کند و تاثیر آن را بیشتر گرداند.

لازم به ذکر است امکان ارسال رایگان آگهی برای همگان امکان پذیر نیست و حتی نیاز به ساخت اکانت در سایت نیست.

3- محصولی که می فروشید و محتوایی که درج می کنید:

این محصول و محتوای آن لازم است با قوانین سایت سازگار باشد. قوانین سایت مواردی همچون عدم ارسال محتوای خلاف عفت و اخلاق عمومی، مقدسات اسلامی، امنیت و آسایش عمومی، مقامات و نهادهای دولتی و ارتکاب جرایم رایانه ای.

 

درج آگهی ویژه در آگهی-کالا

علاوه بر درج رایگان آگهی، می توانید آگهی خود را ویژه درج کنید. درج آگهی ویژه برای شما هزینه آن چنانی نخواهد داشت و با پرداخت نهایت مبلغ 2 هزارتومان و به مدت 30 روز خواهد بود.

مزیت ویژه کردن آگهی تان، برای مخاطبانی هست که می خواهند جستجوی کالا انجام دهند. هنگام جستجو، مخاطب می تواند با انتخاب آپشن ویژه، آگهی های این قسمت را صرفا ببیند و چنانچه شما نیز آگهی تان را ویژه کرده باشید، سریع تر برای مخاطب به نمایش در می آید.

همچنین شما می توانید آگهی خود را نردبان کنید. بعد از مدتی که از ثبت آگهی شما بگذرد، آگهی شما پایین می رود و دیگر آگهی ها در بالای مورد شما قرار خواهند گرفت. لذا شما با پرداخت مبلغ 2هزار تومان می توانید آگهی خود را به روز کنید و بالا بیاورید. در آگهی-کالا اصطلاحا به این موضوع، نردبان کردن آگهی گفته می شود.

تمام آگهی ها به مدت 30 روز روی سایت خواهند بود. بعد از گذشت 30 روز اگر کالای خود را نفروخته باشید، با پرداخت مبلغ 2هزار تومان می توانید آن را تمدید کنید.