فروردین 31, 1403

چطور میتوان تشخیص داد یک هاست با کیفیت است؟

یک هاست عالی چه خصوصیت هایی را می بایست داشته باشد؟ از این رو به خاطر اهمیتی که‌این زمینه پیدا نموده است، به دنبال به بررسی این مشخصه ها و مشخصات خوا‌هیم پرداخت. از این رو با ما همراه باشید تا روزنه ای از داده ها گسترده را برای شما به اشتراک بگذاریم. هاست از آنجایی که یکی از اعضای اصلی فضای گسترده اینترنتی می باشد، در انتخاب آن باید دقت های بسیاری شود. پارامترهای مختلفی وجود دارند که می توانند شما را برای خرید یک هاست خوب راهنمایی کنند.

چند روش برای تشخیص یک هاست عالی

برای این‌که بتوانید یک هاست عالی را تشخیص دهید، صرفا نباید به یکی‌از خصوصیت های آن بسنده نمایید. بلکه دست اندرکاران متمایز در کنار نیز انباشته شده گردیده اند تا بتوانند شایسته ترین راهنما برای شما باشند . از این کارداران متعدد می شود به مورد ها پایین اشاره نمود:

  • بها
  • اعتبار
  • جواب گویی و پشتیبانی
  • در اختیار گرفتن پنل دلخواه
  • سرعت
  • پشتوانه گیری ( Backup )
  • سرویس ها SSL و Addon Domain
  • دیتابیس
  • هاست مجانی

به بها اعتنا بخش اعظمی داشته باشید

یکی از موارد بسیار مهمی که در رابطه با تشخیص یک هاست خوب وجود دارد، قیمت آن است. شما باید بدانید که یک هاست خوب از قیمت پایینی برخوردار نیست؛ و هاست ارزان نمیتواند خدمات خوبی را به همراه داشته باشد. خوب تر است به‌این نکته هم ذکر شود که بالا بودن هزینه هاست هم عاملی بر کیفیت و یا این که عالی بودن آن نمی‌باشد. تمامی شرکت هایی که در زمینه هاستینگ در حال فعالیت هستند، باید اعتبار بالایی داشته باشند و بتوانند از هاست های شما به طور دائمی محافظت کنند.

 

اعتبار را فراموش نکنید

همه کمپانی هایی که در مسئله هاستینگ در حالا عمل می باشد , بایستی اعتبار بالایی داشته باشند و بتوانند از هاست های شما به صورت مستمر مراقبت نمایند .

مهمترین اصل، جوابگویی و پشتیبانی

بایستی از علم و تجربه کافی در قضیه جوابگویی به سوال ها و مشکلات شما برخوردار باشند . در شرایطی‌که عکس این داستان این حادثه افتد، در این‌حالت آنها خیر صرفا در کمک رسانی به شما پیروز نبوده اند , بلکه منجر داخل شدن زیان به شما خواهند شد . پس بدین نکته فراوان اصلی دقت خاصی داشته باشید.  اگر عکس این قضیه این اتفاق افتد، در این صورت آن ها نه تنها در کمک کردن به شما موفق نبوده اند، بلکه باعث وارد شدن ضرر به شما خواهند شد. پس به این نکته بسیار مهم توجه خاصی داشته باشید.

در اختیار گرفتن پنل دلخواه، دیگر خط مش تشخیص هاست عالی

عامل این عمل هم زیاد گویا است . فکر کنید شما یک سایتی را با به کارگیری از در اختیار گرفتن پنل دایرکت ادمین مدیر می‌کنید.

سرعت،  تعیین اولیه هر شخصی

پر سرعت هم می‌تواند به پارامترهای متفاوتی تعمیم گردد که دشوار افزار و همینطور شبکه میان همین مورد ها قرار میگیرند سرعت طاقت فرسا افزارهای جان دار و شبکه می بایست بالا باشند تا بتوانند رضایت یوزرها را در سمت خویش جذب کند.

این مطلب را هم از دست ندهید :
بهترین شیوه انتخابات شیوه های خلاقانه و نوآورانه است

 

در حالتی‌که هاست شما نتواند این توقع را برای شما برآورده نماید , می بایست به زودی آن را تغییر و تحول دهید . همینطور این نکته را هم مدام یادتان باشد که هاست های ارزان از سرعت بالایی منفعت مند نیستند و هاست های با پر سرعت هم ارزان نمی باشند .

 

اگر هاست شما نتواند این انتظار را برای شما برآورده کند، باید به زودی آن را تغییر دهید. همچنین این نکته را نیز همیشه یادتان باشد که هاست های ارزان از سرعت بالایی بهره مند نیستند و هاست های با سرعت بالا نیز ارزان نمی باشند.

سرویس ها SSL و Addon Domain

یکی دیگر راه هایی که با استفاده از آن می توانید به تشخیص هاست خوب بپردازید، قابلیت پشتیبانی و ارائه خدمات SSL و Addon Domain می باشد. اگر سایت های مختلفی را تا الان راه اندازی کرده اید می دانید که خدمات SSL برای تبدیل کردن یک سایت HTTP به سایت HTTPS طراحی شده اند.

 

همینطور در‌حالتی که تعدادی وب سایت با دامنه های متعدد را رئیس می‌کنید , با به کارگیری از سرویس ها Addon Domain میتوانید آن را صرفا به یک وبسایت نسبت دهید . موسسات متفاوتی وجود دارا هستند که ارائه دهنده این دو سرویس ها ذکر شده می باشد که بعضا آن عرضه کننده به صورت بدون‌پول و بعضی دیگر غیر مجانی هستند . درهرصورت فرقی نمیکند . فقط از سرویس ها دهی این مورد ها در هاستتان اطمینان تولید نمایید . همین!

منفعت مندی بیشتر از مقر داده یا این که دیتابیس

اما بخش اعظمی از موسسات هاست رایگانی را در اختیار ندارند که آن را به مشتریان و یوزرها خویش ارائه دهند . دراین‌صورت هم یک راه‌حل ویژه در پیش روی شما جای دارد و آن تعیین یک هاست کوچک و کوتاه مقطع میباشد . دوران زمان یک ماه برای این کار کافی است .

هاست رایگان

مورد آخری که می تواند به شما کمک نماید تا به شرکت انتخابی تان اعتماد کنید، تهیه یک هاست کاملا رایگان است. در صورت دریافت آن می توانید تمام جوانب و المان های در دسترس را بررسی کنید و سپس بر اساس آن ها تصمیم خود را مبنی بر خرید هاست از آن شرکت قطعی کنید.

در آخر

هاست توانسته کاربری های ویژه ای را از خویش به نمایش بگذارد . از این رو در گزینش آن بایستی غایت اعتنا و اعتنا را داشته باشید که آن را از موسسه ها تماما دارای اعتبار خریداری فرمایید . همینطور همگی نکات بیان شده را هم بایستی به فعالیت بگیری