نحوه تولید محتوای اشتراکی

بازاریابی دیجیتال یک استراتژی است که بطور فزاینده ای توسط مشاغل با نرخ باورنکردنی به کار گرفته می شود. هر روز حدود دو میلیون پست بلاگ صدها میلیون بار در رسانه های اجتماعی منتشر می شود. پمپ کردن محتوای تازه تنها بخشی از نبرد است. اگر می خواهید برند شما رشد کند ، فکر و تلاش بسیار بیشتری را می طلبد.

دیجیتال

ایستادن از جمعیت برای جلب توجه مصرف کنندگان بسیار مهم است. بهترین راه برای انجام این کار با ایجاد محتوا است که بسیار قابل تقسیم است. بیشتر سهام به معنای ترافیک بیشتر است که در انتهای روز خط پایین شما را لمس می کند.

بنابراین چگونه می توانید شانس خود را برای خاموش کردن محتوای اشتراکی افزایش دهید؟ در اینجا چند نکته برای کمک به شما در شروع کار آورده شده است.

به آنچه ترجیح می دهد توجه کنید

همه می خواهند یک پیشرو باشند اما هیچ مشکلی در پیروی از پیروزی وجود ندارد. محتوای مرسوم ، موضوعاتی را که افراد در حال حاضر در مورد آنها صحبت می کنند ، پوشش می دهد ، به دلیل ارتباط فوری آن ، به احتمال زیاد به اشتراک گذاشته می شود. با ایجاد محتوا با محوریت این مباحث ، شما وارد بحث می شوید که توسط بسیاری از کاربران خوانده می شود ، که می توانند سهام ایجاد کنند.

مشکلی

چگونه می دانید روند چیست؟ وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک دارای بخش هایی هستند که به موضوعات گرایش اختصاص یافته است. این باعث می شود تا کاربران از مواردی که اخیراً در جریان است ، پیروی کنند. ابزار و خدمات رسانه های اجتماعی نیز برای خرید در دسترس است. این موارد مرتباً موضوعات مختلفی را نشان می دهند ، که روند افزایشی در کدام سیستم عامل ها و همچنین تعداد سهام را نشان می دهد.

بازنگری رقابتی را انجام دهید

ممکن است کمی احساس سستی کند ، اما یکی از راه های ایجاد محتوای اشتراکی ، یادداشت کردن در مورد محتوای موفق منتشر شده توسط رقبا است. اگر آنها چیزی را پیدا کردند که عملکردی داشته باشد ، به احتمال زیاد یک واکنش مشابه از طرف مشتری شما خواهد داشت. هر چیزی که مخاطبان آنها دوست داشته باشد ، ممکن است مال شما نیز باشد. پیگیری رقبای شما می تواند راهی عالی برای به دست آوردن بینش خریداران بالقوه باشد.

ردیابی رقبای شما لازم نیست وقت گیر باشد. لیستی از برترین ها ایجاد کنید و کانال های رسانه های اجتماعی آنها را زیر نظر بگیرید ، بنابراین از جایی که برای جلب توجه می جنگید آگاه هستید. به مطالبی که طی چند ماه گذشته منتشر کرده اند نگاهی بیندازید و به مباحث و انواع پست هایی که بیشترین جذب را از مشتریان دریافت کرده اند توجه کنید. آیا آنها فیلم ، لیست یا داستان هستند؟ اگر محتوای همیشه سبز وجود دارد که به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده است ، فکر کنید و ایده خود را در نظر بگیرید.

باعث شود خوانندگان چیزی را احساس کنند

یکی از راههای دسترسی مردم برای به اشتراک گذاشتن محتوا این است که به سمت قلب خود حرکت کنید. بسیاری از داستان ها ، فیلم ها و تصاویری که ویروسی می شوند باعث شادی ، تعجب ، تحسین و رضایت می شوند. به طور معمول ، داستانهای مثبت بیشترین سهم را ایجاد می کنند. ایجاد محتوا که باعث یک عکس العمل عاطفی مانند خنده ، شادی ، حیرت یا تماس با عمل می شود ، کاربران را ترغیب می کند تا تجربه را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

خنده

با این وجود مراقب باشید هنگام انتشار مطالبی که ممکن است مردم را عصبانی کند. عصبانیت یک احساس قدرتمند است که ممکن است آنها را به افشای بی عدالتی سوق دهد ، اما اگر راهی برای پرداختن به آن و تبدیل انرژی مردم به یک عمل مولد ارائه ندهید ، می تواند احساس نارضایتی و اضطراب را برای شما به وجود آورد.

اضطراب