تقاضای بازار برای آموزش دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی یک صنعت سنتی است به عنوان نیاز به گسترش آگاهی ، آگاهی مردم از محصولات یا خدمات ، تا زمانی که خود سرمایه داری وجود داشته باشد.

در اقتصاد امروز ، بازاریابی به یک صنعت بسیار پیشرفته ، پیچیده و رو به رشد تبدیل شده است. این موضوعی است که به هر شغلی اعتماد می کند و هیچ مشکلی در ذهن کسی نمی آید که اگر می خواهید یک تجارت موفق داشته باشید ، به یک بازاریابی قوی نیاز دارید.

اقتصاد

برای کسانی که در بخش آموزش هستند این فرصتهای عالی را ارائه می دهد. هرچه بازاریابی پیچیده تر و تخصصی تر می شود ، این مهارت است که باید بطور مداوم پرورش و پرورش یابد و یک آموزش جامع بازاریابی دیجیتالی برای متخصصان در صنایع بسیار مهم باشد.

دیجیتال

در این مقاله به تکامل بازاریابی و افزایش تقاضا در بازار می پردازیم.

آیا تقاضای بازار وجود دارد؟

اولین سؤالی که هر سازمان باید بپرسد این است که آیا در بازاریابی دیجیتال نوعی تقاضای قابل توجه برای آموزش بازاریابی دیجیتال وجود دارد؟ آیا برای افرادی که در این زمینه آموزش دیده اند ، نیاز به نیروی کار وجود دارد؟ در حالی که بخش هایی مانند پزشکی ، مهندسی و قانون چندین دهه تقاضای اثبات شده دارند ، بازاریابی دیجیتال زمینه ای نسبتاً جدید است.

صرف نظر از سن بازاریابی دیجیتال ، پاسخ به این سؤال “بله” است. حتی جنبه دیجیتال را از معادله خارج می کند ، حوزه عمومی بازاریابی طیف قابل توجهی از تقاضا دارد. روابط عمومی ، مدیریت برند و البته تبلیغات سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و تبلیغات چاپی هنوز بخش های مهمی از صنعت هستند.

هنگامی که مؤلفه دیجیتال را به این معادله اضافه می کنید ، تقاضای واقعی بازاریابی به سفارش بزرگی بالا می رود. در واقع ، برآوردهای فعلی می گویند که تقاضا برای متخصصان بازاریابی دیجیتال از عرضه موجود در بازار پیشی می گیرد ، به طوری که ۵۶٪ شرکت ها در یک نظرسنجی می گویند که آنها به افرادی که تخصص بازاریابی دیجیتال دارند نیاز دارند.

با این نوع تقاضا ، تأمین نیازهای فعلی برای کار موجود غیرممکن است. خون جدید لازم است. اما مشاغل آن را از کجا می گیرند؟ آنها می توانند آن را از یک گروه واجد شرایط فارغ التحصیلان و یا حتی کارمندان خود دریافت کنند ، مادامی که شخص تحت آموزش و آموزش بازاریابی دیجیتالی قابل توجهی قرار گرفته باشد.

بازاریابی دیجیتال یک پدیده جهانی است

یکی از جالب ترین موارد در مورد تقاضای بازار برای بازاریابی دیجیتال این است که این تقاضا جهانی است. در حالی که به وضوح فرصت های شغلی در این زمینه در ایالات متحده وجود دارد ، این تنها با تنها کشوری که چنین مهارت هایی باعث می شود شخص به استخدام مطلوب برسد ، فاصله دارد.

استخدام

لیست کشورهای بالقوه با حقوق سالانه بالا برای افرادی که دارای آموزش و تخصص در زمینه بازاریابی دیجیتال هستند عبارتند از:

     

  • استرالیا : ۴۴۰۰۰ دلار برای موقعیت های سطح ورودی ، ۸۷،۰۰۰ دلار برای افراد ارشد.
  • دلار

     

  • هلند: ۳۸،۰۰۰ $ برای سطح ورود و ۶۵،۰۰۰ دلار برای افراد ارشد.
  •  

  • ایالات متحده: ۳۵،۰۰۰ دلار برای سطح ورود ، ۶۴،۰۰۰ دلار برای افراد مسن.

اما مطمئنا ، در حالی که این سه نفر برتر هستند ، بسیاری از مناطق دیگر مانند کانادا ، انگلستان و حتی سنگاپور وجود دارند که اهمیت بیشتری در تأمین امنیت کارمندان با آموزش در بازاریابی دیجیتال می دهند.

اما چرا این تقاضا در حال افزایش است؟ این در مورد آموزش بازاریابی دیجیتال چیست که آن را به یک مهارت “قابل صادرات” برای بسیاری از نقاط مختلف دنیا تبدیل می کند؟

بازاریابی دیجیتال در ارتباط است رشد می کند

اهمیت بازاریابی دیجیتال همچنان در حال رشد است و بیش از ۱۱۱ میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه شده است. تا سال ۲۰۱۹ این رقم ۵۵٪ از کل هزینه تبلیغات رسانه ای را تشکیل می دهد.

بزرگترین دلیل این رشد ، مهاجرت بازار است. بیشتر و بیشتر مردم وقت خود را صرف استفاده از دستگاههای متصل به اینترنت مانند تلفن های هوشمند یا رایانه های رومیزی و لپ تاپ می کنند ، به جای تماشای تلویزیون پخش شده یا رادیو آزاد به هوا. در همین زمان ، اماکن تبلیغاتی چاپی سنتی مانند مجلات و روزنامه ها در مخاطبان خود دچار انقباضاتی می شوند. اینگونه نیست که مردم از مصرف رسانه متوقف شده اند ، آنها صرفاً مصرف رسانه های سنتی را کاهش داده و به سکوهای دیجیتالی و آنلاین منتقل شده اند.

بنابراین ، مسیر شغلی سنتی برای بازاریاب برای پیوستن به یک آژانس تبلیغاتی بزرگ تأسیس در حال تغییر است. مشاغل بیشتر و بیشتر از طبیعت کوچکتر ، نزدیک تر و قابل تنظیم تر از بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند. آنها ممکن است آژانس های کوچکتر یا ساده تری را انتخاب کنند که توجه لازم را به آنها نشان دهد. یا مدیران ممکن است آژانسهای تبلیغاتی را کاملاً دور بزنند و بازاریابان داخلی خود را استخدام کنند.

در بیشتر مواقع ، اکنون مردم درباره چیزی که در توییتر یا فیس بوک دیده اند صحبت می کنند ، و نه در تبلیغات در آخرین قسمت از سریال تلویزیونی محبوبs بازاریابی دیجیتال به سرعت و با اهمیت از نظر مخاطبان در حال گذر از بازاریابی سنتی است و بیشتر و بیشتر مشاغل به متخصصان در این صنعت احتیاج دارند تا بتوانند در آنجا مشتری باشند.