آذر ۱۵, ۱۳۹۹

تقاضای بازار برای آموزش دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی یک صنعت سنتی است به عنوان نیاز به گسترش آگاهی ، آگاهی مردم از محصولات یا خدمات ، تا زمانی که خود سرمایه داری وجود داشته باشد.

در اقتصاد امروز ، بازاریابی به یک صنعت بسیار پیشرفته ، پیچیده و رو به رشد تبدیل شده است. این موضوعی است که به هر شغلی اعتماد می کند و هیچ مشکلی در ذهن کسی نمی آید که اگر می خواهید یک تجارت موفق داشته باشید ، به یک بازاریابی قوی نیاز دارید.

اقتصاد

برای کسانی که در بخش آموزش هستند این فرصتهای عالی را ارائه می دهد. هرچه بازاریابی پیچیده تر و تخصصی تر می شود ، این مهارت است که باید بطور مداوم پرورش و پرورش یابد و یک آموزش جامع بازاریابی دیجیتالی برای متخصصان در صنایع بسیار مهم باشد.

دیجیتال

در این مقاله به تکامل بازاریابی و افزایش تقاضا در بازار می پردازیم.

آیا تقاضای بازار وجود دارد؟

اولین سؤالی که هر سازمان باید بپرسد این است که آیا در بازاریابی دیجیتال نوعی تقاضای قابل توجه برای آموزش بازاریابی دیجیتال وجود دارد؟ آیا برای افرادی که در این زمینه آموزش دیده اند ، نیاز به نیروی کار وجود دارد؟ در حالی که بخش هایی مانند پزشکی ، مهندسی و قانون چندین دهه تقاضای اثبات شده دارند ، بازاریابی دیجیتال زمینه ای نسبتاً جدید است.

صرف نظر از سن بازاریابی دیجیتال ، پاسخ به این سؤال “بله” است. حتی جنبه دیجیتال را از معادله خارج می کند ، حوزه عمومی بازاریابی طیف قابل توجهی از تقاضا دارد. روابط عمومی ، مدیریت برند و البته تبلیغات سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و تبلیغات چاپی هنوز بخش های مهمی از صنعت هستند.

هنگامی که مؤلفه دیجیتال را به این معادله اضافه می کنید ، تقاضای واقعی بازاریابی به سفارش بزرگی بالا می رود. در واقع ، برآوردهای فعلی می گویند که تقاضا برای متخصصان بازاریابی دیجیتال از عرضه موجود در بازار پیشی می گیرد ، به طوری که ۵۶٪ شرکت ها در یک نظرسنجی می گویند که آنها به افرادی که تخصص بازاریابی دیجیتال دارند نیاز دارند.

با این نوع تقاضا ، تأمین نیازهای فعلی برای کار موجود غیرممکن است. خون جدید لازم است. اما مشاغل آن را از کجا می گیرند؟ آنها می توانند آن را از یک گروه واجد شرایط فارغ التحصیلان و یا حتی کارمندان خود دریافت کنند ، مادامی که شخص تحت آموزش و آموزش بازاریابی دیجیتالی قابل توجهی قرار گرفته باشد.

بازاریابی دیجیتال یک پدیده جهانی است

یکی از جالب ترین موارد در مورد تقاضای بازار برای بازاریابی دیجیتال این است که این تقاضا جهانی است. در حالی که به وضوح فرصت های شغلی در این زمینه در ایالات متحده وجود دارد ، این تنها با تنها کشوری که چنین مهارت هایی باعث می شود شخص به استخدام مطلوب برسد ، فاصله دارد.

استخدام

لیست کشورهای بالقوه با حقوق سالانه بالا برای افرادی که دارای آموزش و تخصص در زمینه بازاریابی دیجیتال هستند عبارتند از:

     

  • استرالیا : ۴۴۰۰۰ دلار برای موقعیت های سطح ورودی ، ۸۷،۰۰۰ دلار برای افراد ارشد.
  • دلار

     

  • هلند: ۳۸،۰۰۰ $ برای سطح ورود و ۶۵،۰۰۰ دلار برای افراد ارشد.
  •  

  • ایالات متحده: ۳۵،۰۰۰ دلار برای سطح ورود ، ۶۴،۰۰۰ دلار برای افراد مسن.

اما مطمئنا ، در حالی که این سه نفر برتر هستند ، بسیاری از مناطق دیگر مانند کانادا ، انگلستان و حتی سنگاپور وجود دارند که اهمیت بیشتری در تأمین امنیت کارمندان با آموزش در بازاریابی دیجیتال می دهند.

اما چرا این تقاضا در حال افزایش است؟ این در مورد آموزش بازاریابی دیجیتال چیست که آن را به یک مهارت “قابل صادرات” برای بسیاری از نقاط مختلف دنیا تبدیل می کند؟

بازاریابی دیجیتال در ارتباط است رشد می کند

اهمیت بازاریابی دیجیتال همچنان در حال رشد است و بیش از ۱۱۱ میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه شده است. تا سال ۲۰۱۹ این رقم ۵۵٪ از کل هزینه تبلیغات رسانه ای را تشکیل می دهد.

بزرگترین دلیل این رشد ، مهاجرت بازار است. بیشتر و بیشتر مردم وقت خود را صرف استفاده از دستگاههای متصل به اینترنت مانند تلفن های هوشمند یا رایانه های رومیزی و لپ تاپ می کنند ، به جای تماشای تلویزیون پخش شده یا رادیو آزاد به هوا. در همین زمان ، اماکن تبلیغاتی چاپی سنتی مانند مجلات و روزنامه ها در مخاطبان خود دچار انقباضاتی می شوند. اینگونه نیست که مردم از مصرف رسانه متوقف شده اند ، آنها صرفاً مصرف رسانه های سنتی را کاهش داده و به سکوهای دیجیتالی و آنلاین منتقل شده اند.

بنابراین ، مسیر شغلی سنتی برای بازاریاب برای پیوستن به یک آژانس تبلیغاتی بزرگ تأسیس در حال تغییر است. مشاغل بیشتر و بیشتر از طبیعت کوچکتر ، نزدیک تر و قابل تنظیم تر از بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند. آنها ممکن است آژانس های کوچکتر یا ساده تری را انتخاب کنند که توجه لازم را به آنها نشان دهد. یا مدیران ممکن است آژانسهای تبلیغاتی را کاملاً دور بزنند و بازاریابان داخلی خود را استخدام کنند.

در بیشتر مواقع ، اکنون مردم درباره چیزی که در توییتر یا فیس بوک دیده اند صحبت می کنند ، و نه در تبلیغات در آخرین قسمت از سریال تلویزیونی محبوبs بازاریابی دیجیتال به سرعت و با اهمیت از نظر مخاطبان در حال گذر از بازاریابی سنتی است و بیشتر و بیشتر مشاغل به متخصصان در این صنعت احتیاج دارند تا بتوانند در آنجا مشتری باشند.

یک مطلب دیگر:
۶ راه شرکت های دیجیتال از همتایان خود فراتر است

بازاریابی دیجیتال متنوع است و آموزش باید بیش از حد باشد

بازاریابی دیجیتال چیزهایی بیشتر از داشتن غریزه ای برای تبلیغ هوشمندانه یا ارائه شعار جذاب یا مفهوم تبلیغاتی جالب وجود دارد. آموزش بازاریابی خوب دیجیتال فقط به بازاریابی متمرکز نمی شود. همه چیز دیجیتالی را در آغوش می گیرد.

تبلیغات در دوره دیجیتال دستیابی گسترده و جهانی را فراهم می کند ، اما دستیابی به آن ساده نیست. الگوریتم های رسانه های اجتماعی برای یافتن موضوعات محبوب ، بهینه سازی محتوا استفاده می کنند تا موتورهای جستجو بتوانند راحت تر آن را پیدا کنند ، و ماهیت چندرسانه ای چشم انداز دیجیتال بدان معنی است که یک مقدار غافلگیرکننده از مهارت فنی لازم برای کارمندان وجود دارد.

اگر به سختی پیدا کردن در اینترنت یا ایجاد شده به گونه ای باشد که موتورهای جستجو واقعاً آن را نادیده بگیرند ، قانع کننده ترین محتوای فروش در جهان نیست. بازاریابی دیجیتال به دور از انتقال مستقیم مهارت های تبلیغاتی به یک بستر دیجیتال است.

این امر مستلزم درک پارامترهای الگوریتم های جستجو ، تکنیک های تبلیغاتی با ارزش ، آنچه محتوا را به مصرف کنندگان القا می کند ، و بیشتر است. به همین ترتیب ، آموزش بازاریابی دیجیتال ، چه از طریق مدرسه و چه از طریق برنامه توسعه اقتصادی ، باید این موضوعات و مهارت ها را پوشش دهد.

اقتصادی

تغییر ثابت است ، بنابراین به روزرسانی های مکرر یک ضرورت است

شاید یکی از مهمترین نکاتی که باید در مورد آموزش بازاریابی دیجیتال در نظر داشته باشید این است که این یک رشته ثابت نیست. فن آوری های جدید همیشه در حال توسعه هستند ، بنابراین همیشه یک طرف برجسته از طرف فنی وجود دارد. یک مثال الگوریتم هایی است که Google برای رتبه بندی محتوا از آن استفاده می کند. این الگوریتم ها به طور مرتب درحال ویرایش هستند ، بنابراین آنچه در سال ۲۰۱۹ خوب است ممکن است دیگر در سال ۲۰۲۲ مهم یا مهم نباشد. بازاریابان باید بدانند که آموزش به محض دریافت مدرک خود ، تمام نمی شود. با اختراع تکنیک ها و ابزارهای بهتر ، بازاریابی دیجیتال در “مسابقه تسلیحاتی” مداوم است.

اما حتی مهمتر ، مد تغییر می کند. اگر بازاریابی دیجیتالی به اندازه ۱۵ سال پیش اهمیت داشته باشد ، کارشناسان بازاریابی در MySpace متمرکز شده اند. امروز ، بازاریابی در توییتر و اینستاگرام متمرکز شده است ، زیرا تسلط فیسبوک به تدریج به نفع سیستم عامل هایی که توسط هزاره ها و Generation Z ترجیح می دهند ، از بین می رود.

به عبارت دیگر ، سیستم عامل ها و الگوریتم های جدید رسانه های اجتماعی آمده و خواهند رفت. این بدان معناست که همیشه چیز جدیدی برای یادگیری یا برنامه ای برای تنظیم کردن وجود خواهد داشت. با تغییر جمعیت و ایجاد فناوری های جدید ، امکاناتی برای بازاریابی دیجیتال برای افرادی که مایل به آزمایش ، نوآوری و کسب اولین مزیت با پیشگام کردن این فضاها هستند نیز وجود خواهد داشت.

بازاریابی دیجیتال یک صنعت رشد است

کشورهای توسعه یافته از نقطه نظر اقتصادی بودن مبتنی بر صنایع تولیدی گذشته اند. نیروهایی که ملل مدرن را به حرکت در می آورند خدمات و فناوری هستند. رشد اینترنت باعث شده است تا بازاریابی دیجیتال نه تنها یک نگرانی محلی بلکه یک مسئله جهانی نیز باشد. بازاریابی دیجیتال همچنان رشد می کند که مخاطب ، بازار و مشاغل به طور فزاینده توجه خود را به فضای دیجیتال جلب می کنند.

برخلاف برخی حرفه ها که توسط اتوماسیون مورد تهدید قرار می گیرند ، بازاریابی دیجیتالی کاری است که دستگاه ها به سادگی قادر به انجام آن نیستند. مقدار مشخصی از “اثبات آینده” در این حرفه ساخته شده است که تضمین می کند دانشجویانی که به دنبال فارغ التحصیل شدن و ورود به نیروی کار هستند ، مسیرهای شغلی پایداری را برای آنها باز کنند.

برای متخصصانی که قبلاً در مشاغل خود مستقر شده اند ، آموزش همگانی با دیجیتال مارکتینگ لازم است تا در کنار رقبا باشد. شرکتها می توانند با گسترش مجموعه مهارتهای خود و فراهم آوردن مهارتها و دانش لازم برای پیشرفت در این شرکت و کمک به مشاغل در حفظ حضور مهم بازاریابی در یک چشم انداز دیجیتالی در حال تغییر ، به کارکنان موجود بیفزایند.

نتیجه گیری

“این مهارت ها تقاضا دارند و مشاغل می خواهند با تقویت پیشنهادات بازاریابی دیجیتال خود ، تلاش های بازاریابی خود را تحقق بخشند” – مارک اشبریج ، مدیر کل بانک سمت چپ

بازاریابی دیجیتال قرار نیست از بین برود. در حقیقت ، بازاریابی دیجیتال تنها برای همه مشاغل اهمیت پیدا می کند. تقاضا برای افراد دارای آموزش بازاریابی دیجیتال در حال حاضر در جایی است که کسری از پرسنل واجد شرایط وجود دارد.

سازمان ها و مؤسسات آموزشی که برای تدوین برنامه های نیرومند و آموزش افراد در این زمینه ، آینده نگری دارند ، یک نیاز اساسی هستند.