اردیبهشت 7, 1403

بهترین سایت های ایمیل مارکتینگ

بهترین سایت های ارسال ایمیل انبوه

ما در طراحی این مقاله قصد داریم به بررسی 10 مورد از بهترین سایت های ارسال گروهی و انبوه ایمیل رایگان بپردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ما را دنبال کنید.

ایمیل مارکتینگ یک گزینه بسیار به صرفه است و جزء یکی از بهترین ابزارها برای بازاریابی می باشد، چراکه این روزها بازاریابی به صورت ایمیل، روی بورس بوده و دارای مزایای خوبی برای کسب و کارها می باشد. در واقع مدیریت راحت، کنترل به صورت کامل و از همه مهم تر ارتباط مستقیم با مشتریان از جمله مهم ترین ویژگی های استفاده از بازریابی ایمیلی است. اما فاکتورهای بسیاری در تهیه ایمیل مارکتینگ وجود دارد که در صورت در نظر نگرفتن آن ها ضررهای بسیاری خواهید دید! مثلا یکی از کارهای پر ضرر در چنین کسب و کارهای این است که برای امکاناتی ناچیز، هزینه ای چند برابر بپردازید و یا بابت هزینه ای که پرداخت کرده اید امکاناتی که خواسته اید را در اختیارتان قرار ندهند! اما یک سرویس ایمیل مارکتینگ خوب، به شما کمک می کند تا در کسب و کارتان چندین قدم جلوتر از رقبای خود باشید، مثلا کمک تان می کنند تا بتوانید مشتریان خود را به خوبی اداره کنید و یا ایمیل هایی با محتواهای جذاب تولید کنید و از همه مهم تر کمک می کنند تا بتوانید همه چیز را به درستی گروه بندی کرده و بتوانید عملکرد هر گروه را به راحتی مدیریت کنید. اما یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید در خصوص انتخاب بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ در نظر بگیرید این است که، اطمینان حاصل کنید ایمیل های تان به پوشه هرزنامه وارد نشود! به طور کلی سایت های بسیاری وجود دارند که در زمینه ایمیل مارکتینگ به صورت رایگان و پولی، فعالیت می کنند و دارای پلن های زیادی هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید. برای پیدا کردن بهترین سایت های ارسال ایمیل انبوه، کافیست یک جستجوی کوچک در اینترنت داشته باشید. یکی از مهم ترین مزایای سایت های ایمیل مارکتینگ این است که به شما این امکان را می دهند تا از خدمات همه سایت ها بهره ببرید و ماهانه 10.000 ایمیل به صورت رایگان ارسال کنید. بسیاری از کسب و کارها از این روش برای گسترش کارشان استفاده می کنند، آن هم بدون پرداخت هیچ هزینه ای!

اگر شما به دنبال یک کسب و کار کوچک هستید و قصد دارید مخاطبان و مشتریان زیادی را نسبت به کار خود جذب کنید فقط کافی است از بازاریابی ایمیل یا ایمیل مارکتینگ برخوردار باشید. در زمان نبود بودجه نباید از کار خود دست بکشید چرا که باید قدر این فرصت با ارزش خود را بدانید و از آن به خوبی استفاده کنید. شرکت های مختلفی وجو دارند که سرویس های کم هزینه و حتی بدون هزینه را عرضه می کنند شما کاربران به راحتی می توانید آن را در کسب و کار مورد استفاده قرار دهید.

بهترین سایت ایمیل مارکتینگ کدام است؟

سرویس های رایگان زیادی وجود دارد که در ادامه که شما مخاطبان را با بهترین سرویس های رایگان ایمیل مارکتینگ آنلاین آشنا میکنیم:

در پایان سال 2019 میلادی کاربران ایمیل در تمام نقاط دنیا حدود 4.2 میلیارد کاربر بوده اند. براساس نتایج به دست آمده این تعداد تقریبا بخشی از جمعیت جهان را به وجود آورده اند. شاید باید این سوال مواجه شوید که این موضوع با کسب و کار چه ارتباطی دارد؟ در پاسخ به سوال می توان گفت در سال 2016 میلادی، حدود 60% از استفاده کنندگان این سرویس به این نتیجه رسیده اند که ایمیل مارکتینگ توانسته است تاثیر زیادی را برای مشتریان در هنگام خرید از خودش نشان دهد. در نتیجه گفته می شود ایمیل مارکتینگ نقش مهمی را در زمان فروش ایفا می کند و می تواند مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

این مطلب را هم از دست ندهید :
تهیه و خرید  لوازم یدکی لیفان از آذین یدک تهران

با توجه به تعاریف گفته شده می توان گفت حدود 58% از کمپانی های کوچک ایمیل را به عنوان یک ابزار برای بازاریابی بکار برده اند. بازاریابی وب سایت ها و رسانه های اجتماعی حدود 51% و 48 % می باشد که بعد از ایمیل مارکتینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که شما به عنوان صاحب یک کسب و کارکوچک یا استارت آپی نو شناخته شده اید ممکن است قصد داشته باشید از ایمیل مارکیتنگ ها استفاده کنید، اما در بعضی مواقعه امکان دارد به این موضوع فکر کنید که از کمبود بودجه بهره مند هستید و نمی توانید از آن بهره ببرید. اما لازم است این نکته را در نظر بگیرید که ایمیل مارکتینگ های رایگانی وجود دارد که می توانید به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید.

مزایا سرویس های ایمیل مارکتینگ آنلاین

  1. رایگان بدون (بدون هزینه): یکی از مزیت های خوب سرویس های ایمیل مارکتینگ یا یک برنامه، رایگان بودنش می باشد. به همین دلیل به راحتی می توانید از ایمیل مارکتینگ ها برای کارهای خود استفاده کنید. در این قسمت نیازی به اطلاعات کارت اعتباری شما نمی باشد.
  2. بدون سرمایه گذاری قبلی: در این بخش کافیست در بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ رایگان نام نویسی کرده و به بازاریابی محصولات خود بپردازید. بنابراین مبلغی به عنوان سرمایه گذاری لازم نخواهید داشت.
  3. دسترسی به قابلیت های ضروری: برنامه های رایگانی که وجود دارد دارای قابلیت های مختلف و ضروری می باشد که ممکن است به آن ها نیاز داشته باشید. قابلیت هایی که در این برنامه ها بکار رفته است کاملاً از معیارهای بکار رفته است که بعدها با پیشرفت کاری می توانید نسخه های فعلی را که در اختیار دارید ارتقا دهید.

معایب سرویس های ایمیل مارکتینگ آنلاین

  1. محدودیت ها: یکی از معایب رایگان بودن سرویس ایمیل مارکتینگ آنلاین به این صورت است که کاربران نمی توانند به تمامی قابلیت ها دسترسی داشته باشند. برای درک بهتر این موضوع می توان گفت شما در ماه یا در روز فقط تعداد کمی از ایمیل ها را می توانید بفرستید.
  2. قابلیت های پیشرفته بدون محدودیت: همانطور که گفته شد این برنامه از قابلیت های مختلفی برخوردار است که نسبت به سایر برنامه های دیگر قابلیت های متفاوتی دارد. این نوع قابلیت ها را می توان جزء پیشرفته ترین قابلیت ها به حساب آورد. برای مثال بعضی از این قابلیت ها شامل تست A/B می باشد که برای تشخیص فیلتر اسپم و بررسی رسانه های اجتماعی و.. مورد استفاده قرار می گیرد. اما برای اینکه بتوانید به این قابلیت های دسترسی پیدا کنید مسلما باید هزینه ای پرداخت کنید.
  3. سطح پشتیبانی مشتری: معمولاً برنامه های رایگان در دنیا از سیستم پشتیبانی برخوردار نبوده و مشترکین باید برای پشتیبانی مبلغی را پرداخت نمایند.

برای ادامه مطلب به سایت اصلی مراجعه کنید.​