تیر 15, 1403

فیبروز ابرو سعادت آباد 

 

فیبروز ابرو یکی از روش های جدید و نیمه دائمی آرایش و زیبایی ابرو است که به صورت دستی و استفاده از سوزن های یکبار مصرف در لا به لای ابرو هاشور و یا سایه ایجاد می کنند. هدف اصلی این روش ارائه راه حل و برطرف نمودن نواقص ابرو با طرح و رنگ خاص می باشد. فیبروز ابرو، روش دائمی نیست و با گذشت مدتی معین از بین می رود بنابراین برای داشتن ابروهای طبیعی با زیبایی خاص می توان به طور دائم از این روش استفاده کرد.

نام این متد فیبروز برگرفته از شرکتی در صربستان می باشد که این روش زیبایی را بنیان گذاری کرده است در حال حاضر افراد بسیاری از کشور ما ، این  متد زیبایی ابرو را مورد استفاده قرار داده اند.

فیبروز ابرو از جمله روش نیمه دائمی برای زیبایی ابرو و آرایش ان می باشد که از آن می توان به صورت دستی با استفاده از سوزن های یکبار مصرف استفاده نمایید و پس از اتمام این روش شاهد زیبایی ابروهای خود با فرم بسیار طبیعی و عالی خواهید بود.امروزه اغلب افراد با این روش زیبایی و آرایش ابرو آشنا هستند و در تمامی جوامع غربی و شرقی از این روش استفاده می کنند.

مزایا فیبروز ابرو

  • به وجود آمدن التهاب کمتر در مقایسه با دیگر روش ها
  • دقت بالا و در نهایت داشتن ابروهایی به ظاهر طبیعی
  • ایجاد تراکم بالا در این قسمت
  • تغییر آسان مدل ابرو
  • وجود مدل های مختلف برای اجرای این متد
  • داشتن هزینه بسیار مناسب
  • بهترین گزینه برای ایجاد قرینه در ابرو ها
  • فرم دادن به تاج ابرو ها
  • سوزش و درد کمتر
  • دادن حالت ظریف و طبیعی به ابرو ها
  • فرم دادن به آرک ابروها

 

 

مراحل انجام فیبروز

انجام فیبروز ابرو شامل چندین مرحله دقیق و استفاده از ابزارهای خاص است:

  • مشاوره اولیه: قبل از هر چیز، یک جلسه مشاوره با متخصص فیبروز برگزار می‌شود. در این جلسه، انتظارات، شکل و رنگ دلخواه، و هرگونه ملاحظات پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • طراحی اولیه: با استفاده از مداد ابرو یا مارکر، متخصص طرح اولیه‌ای را روی ابروها ایجاد می‌کند. این طرح بر اساس نسبت‌های چهره و خواسته‌های فرد تنظیم می‌شود.
  • انتخاب رنگدانه: رنگدانه متناسب با رنگ طبیعی ابرو و مو و ترجیحات شخصی انتخاب می‌شود.
  • آماده سازی پوست: پوست با استفاده از محلول‌های ضدعفونی کننده تمیز و آماده می‌شود. ممکن است از کرم‌های بی‌حسی موضعی برای کاهش درد استفاده شود.
  • اجرای فیبروز: با استفاده از قلم  فیبروز، که شامل یک سوزن بسیار ظریف و دقیق است، رنگدانه به لایه‌های سطحی پوست وارد می‌شود. این فرآیند با دقت و توجه به جزئیات طرح اولیه انجام می‌شود.
این مطلب را هم از دست ندهید :
مهمترین نکات بدنسازی که باید بدانیم

نکته قابل توجه و مهم در تکنیک فیبروز ابرو، کاشت رنگ در لایه پاپیلاری است که یکی از سخت ترین مراحل اجرای این تکنیک است.

 

انواع مدل ­های ابرو با فیبروز

فیبروز ابرو یک تکنیک زیبایی‌محور است که برای بهبود شکل و ظاهر ابروها به کار می­رود. این فرآیند در طرح­ها و مدل­های مختلفی انجام می­شود که بسته به شکل و سلیقه­ فرد، متفاوت است.

یکی از مدل­های محبوب فیبروز ابرو، هاشور اسپاین ۳ است که با نام مدل تیغ ماهی شناخته می­شود. در این مدل، نقطه کانونی هاشور در انتهای ابرو قرار دارد.

هاشور اسپاین ۵ نیز یکی از مدل­های فیبروز ابرو است که به ابروی آسیایی نیز معروف است. در این مدل، نقطه کانونی هاشور در پایین ابرو و بین ابتدا و قوس ابرو قرار دارد.

در مدل هاشور اسپاین ۶ که با نام هاشور کلاسیک ابرو شناخته می­شود، نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی ابرو قرار دارد و تمام هاشورها در جهت قوس پایینی قرار می­گیرند.

هاشور آپر اسپاین یکی دیگر از مدل­های فیبروز است که چون در آن نقطه کانونی در قسمت بالای ابرو قرار دارد، تمام هاشور در بالای ابروها قرار می­گیرد.

رنگ­ های فیبروز ابرو

فیبروز یکی از روش­های مدرن و پرکاربرد برای اصلاح نواقص ابرو به حساب می ­آید. یکی از عوامل مهمی که برای رسیدن به نتایج مطلوب در این روش لازم است، اطمینان از کیفیت رنگ استفاده شده است. برای جلوگیری از کم‌رنگی و پاک شدن زودهنگام ابرو، باید از رنگ­های باکیفیت و مطمئن استفاده کرد.

رنگ­های مورد استفاده در این تکنیک از مواد معدنی با کیفیت ساخته شده است و فاقد فلزات سنگین است. به همین دلیل، به راحتی جذب پوست می‌شوند و نتیجه نهایی، ابروی طبیعی با ظاهری جذاب و زیبا خواهد بود.

مهمترین مزیت این رنگ­ها این است که پس از پاک شدن، ته رنگ قرمز، روی پوست باقی نمی‌ماند و ابرو به شکل طبیعی خود باقی می‌ماند. در نتیجه، استفاده از رنگ­های فیبروز، به شما امکان می‌دهد تا بدون نگرانی از پاک شدن یا تغییر رنگ، به مدت طولانی از ابروهایی زیبا و جذاب لذت ببرید.