اردیبهشت 8, 1403

برند عطر ادکلن  ورساچه ( Versace )

 

برند ورساچه از برند های افتخار آفرین ایتالیایی ست که به خانه ورساچه نیز شهرت دارد. برند ورساچه در سال 1987 توسط جیانی ورساچه تاسیس شد. جیانی ورساچه در دوران حیاتش گام های مهمی در راستای پیشرفت مد ایتالیا برداشت و توانست در مدت نسبتاً کوتاهی برند ادکلن ورساچه را تبدیل به یک برند محبوب و معتبر جهانی کند. پس از مرگ او خواهر کوچکش دوناتلا ورساچه بعنوان مدیر کمپانی ورساچه، اداره امور را به دست گرفت و با مدیریت درست خود توانست بخوبی از میراث برادرش پاسداری کند. امروزه برند ورساچه برندی ست که محبوب ترین سلبریتی های هالیوودی با افتخار انواع محصولات آن را (از گردنبند گرفته تا کیف و کفش و محصولاتی آرایشی) مورد استفاده قرار می دهند.

اسامی برخی سلبرتی های طرفدار برند ورساچه  :

جنیفر لوپز

دمی مور

مدونا

بریتنی اسپیرز

میلا یوویچ

پاتریک دمبسی

پرنسس دایانا

بیانسه

پنه لوپه کروز

لیدی گاگا

ورساچه تا کنون بیش از 50 عدد عطر و ادکلن با برند ورساچه  Versace  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی ورساچه از سال 1981 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا زنانه است .

Gianni Versace  در سال 1946 در ایتالیا متولد شد وی پس از کارآموزی در دوخت لباس کنار مادرش، شروع به طراحی لباس کرد تا اینکه در سال 1978 با کمک برادرش Santo موفقق به تاسیس برند Versace شد و یک سال بعد اولین مجموعه پوشاک زنانه را در معرض نمایش قرار داد. پس از موفقیت مجموعه زنانه، در سال بعد ورساچه خط تولید لباسهای مردانه اش را راه اندازی کرد. در همین سال نیز اولین بوتیکش در میلان را تاسیس کرد.

این مطلب را هم از دست ندهید :
 اجاره اپارتمان مبله ارزان

عطر ورساچه – ادکلن ورساچه Versace  همچنین نماد مدوسا را بعنوان لوگوی شرکت برگزید. اکثر طراحی های این برند تحت تاثیر هنر و معماری روم و یونان باستان بوده است. ورساچه در سال 1982 برنده جایزه Cutty Sark و Golden eye برای مجموعه پوشاک زمستانی زنانه شد. وی همچنین برنده جایزه Golden eye در سالهای 84،90 و 91 و جوایز بسیار دیگری شد.

Versace  پس از موفقیت در طراحی و تولید پوشاک، خط تولید لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، عینک، ساعت، موبایل و لوازم تزئینی منزل را راه اندازی کرد. همچنین این برند هتلی را نیزز بنام Palazzo Versace راه اندازی نمود.

اولین عطر ورساچه به نام Gianni Versace for Women در سال 1981 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطرهای ورساچه با لیبل های Versace, Versus, Jeans و Jeans Couturee تولید می شوند.همچنین عطرهای این برند با همکاری عطر و ادکلن سازی Euroitalia SRL تولید می شوند.

با این که بیشتر عطر زنانه ورساچه در این کمپانی تولید می شود ولی عطر مردانه ورساچه نیز دارای معروفیت و کیفیت بسیار بالایی در بین طرفداران این برند هستند. برای اطلاع از قیمت عطر ورساچه اورجینال و اصل از فروشگاه هایپرعطر دیدن فرمایید.