اردیبهشت 8, 1403

خرید و قیمت انواع شیشه تزئینی

معمولا تمام ابزار و مواد شیشه ای که برای دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می شود به شیشه تزئینی معروف هستند. به عنوان مثال، شیشه سه بعدی، بلوک شیشه، شیشه ااسپنرال، شیشه اسیدی شده، سند بلاست و … از انواع شیشه زینتی هستند. معمولاً از این نوع شیشه برای تزیین در فضاهای منحصر به فرد مانند دیوارهای شیشه ای، محل بین کابینت، سرویس بهداشتی، پارتیشن و راه پله استفاده می شود. در این مطلب قصد داریم انواع شیشه های زینتی را به شما معرفی کنیم و قیمت هندریل شیشه ای بپردازیم.

شیشه های تزئینی

شیشه های تزئینی همان طور که از نامشان آن مشخص است برای تزئین داخل و خارج ساختمان ها استفاده می شود. شیشه های تزیینی زمانی که فتوولتائیک بدرخشد جلوه خاصی دارد، مثلا اگر به شیراز سفر کرده اید و مسجد نصیرالملک را دیده باشید، استفاده از شیشه های تزیینی شاهکار معماری خلق شده زیبایی دارد که همه را مجذوب خود می کند. شیشه های تزیینی به منظور ایجاد طرح، نقش، بافت، رنگ آمیزی و حتی مات برای استفاده در مکان های خاص و شگفت انگیز ساخته می شوند. شیشه های تزئینی را می توان بر روی پانل های پنجره دو جداره یا شیشه های امنیتی و لمینت از طریق رنگ آمیزی، اسیدی شدن، شیشه فیوز، شیشه رنگی، تیفانی، سندبلاست و تکنیک های مختلف استفاده کرد.

امروزه معمولاً هر شیشه ای که برای استفاده در تزئینات داخل ساختمان استفاده می شود فوق العاده است و به عنوان بخشی زینتی در نظر گرفته می شود. همچنین شیشه های تزئینی مورد توجه عموم قرار گرفته است و به همین دلیل در حال حاضر شاهد تنوع زیادی در بخش شیشه های زینتی هستیم.

 

مزایا شیشه های تزئینی

مزیت جذاب شیشه های تزئینی برای پنجره های دوجداره خانه این است که می توانید به راحتی چیدمان دلخواه را بین پنجره های دوجداره قرار دهید. برای داشتن شیشه های دکوراتیو با طرح دلخواه می توانید طرح مورد نظر را به کارفرما یا واحد تولیدی سفارش دهید تا طرح مورد علاقه تماماً از طریق تولید بین لایه های شیشه دو جداره یا سه جداره قرار گیرد. در این صورت جای نگرانی بابت کثیف شدن و نشستن کثیفی روی طرح شیشه وجود ندارد. استفاده از شیشه های دکوراتیو شکوه خانه شما را چند برابر می کند و با انتخاب درست و اصولی دکوراسیونی درخشان و وابسته خواهید داشت.

 

کاربرد شیشه های تزئینی

در عصر مدرن، در مقطعی از این سال ها، با توسعه دانش فنی و گرافیک در دکوراسیون بر خلاف نمای داخلی ، استفاده از شیشه در نمای بیرونی ساختمان ها و طراحی های خارجی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نتایج مطلوبی با کمک توانایی عموم مردم به ویژه طراحان و معماران از این نوع شیشه ها یافت می شود.

 

برای ترسیم نورگیرهای سقفی

اگر در گوشه و کنار خانه خود نورگیر هایی دارید که خسته کننده و تکراری به نظر می رسند، می توانید از شیشه های رنگی و شیشه های تزئینی برای آن ها استفاده کنید. این شیشه ‌ها چهره این نورگیرها را تغییر می‌ دهند و آن ‌ها را از یک عامل منفعل به عنصری چشم ‌نواز تبدیل می‌ کنند، در حالی که با استفاده از زیبایی دکوراسیون داخلی خانه، شکوه و جلال آن ‌ها بی ‌تأثیر نخواهد بود.

 

این مطلب را هم از دست ندهید :
چاپ پارچه دیجیتال

تکمیل دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

از این شیشه های رنگی و تزئینی می توان در فضاهایی مانند حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد. معمولا برای درب کابینت ها و حتی پارتیشن بندی در این فضاها از شیشه استفاده می شود. اگر دوست دارید این شیشه ها طراحی مناسبی داشته باشند، می توانید از شیشه های رنگی و زینتی استفاده کنید.

 

در قالب پنجره های منزل

گاهی اوقات ممکن است در دکوراسیون داخلی خانه شما پنجره هایی وجود داشته باشد که بخواهید از آن ها استفاده کنید اما آن ها را برای دیدن انتخاب نکنید، توصیه می کنم از شیشه های تزئینی و رنگی به جای ورقه های مات استفاده کنید.

 

انواع شیشه های تزئینی

شیشه های تزئینی در طرح ها و انواع فوق العاده تولید می شوند. این تنوع استفاده از شیشه های زینتی را در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها معروف کرده است. اگر می خواهید از دکوراسیونی فوق العاده برای منزل یا محل کار خود استفاده کنید، با ما همراه باشید تا انواع شیشه های زینتی را تحلیل کنیم؛

شیشه زینتی سندبلاست

شیشه تزئینی لمینت و سکوریت

شیشه زینتی لاکی

شیشه مات تزئینی

شیشه زینتی چاپی

طرح شیشه شکسته

طرح شیشه سنگ تزئینی

 

سفارش و خرید شیشه تزئینی

با استفاده از شیشه های تزیینی و مناسب می توانید به فضای داخلی منزل و محل کار خود شکوه و جلال چند برابر بدهید. این کار باعث می شود که دکوراسیونی شیک و زیبا داشته باشید پس با انتخابی متمایز و درست محیطی عالی بسازید. قیمت شیشه های تزئینی با تکیه بر عوامل گوناگون متفاوت است. نوع تولید، نام تجاری، نوع و مقدار سفارش، نوع شیشه متریال های به کار رفته از جمله عوامل موثر تعیین کننده قیمت این محصول هستند.

همچنین قیمت این محصول تحت تأثیر عواملی مانند نوع استفاده از آن قرار می ‌گیرد، مثلاً شیشه ‌های تزئینی بین کابینت، انواع دیوارپوش‌ها یا انواع نورگیرها و حتی سقف ‌های کاذب و انواع پنجره‌های نورگیر که هر کدام دارای شکوهی هستند.

برای دریافت مشخصات بیشتر در این زمینه با متخصصین شیشه تماس بگیرید و یا از طریق قسمت مشخص شده وب سایت https://iranlacobel.com/ با ما در ارتباط باشید.