اردیبهشت 8, 1403

در Fiverr Ultimate Guide به یک توسعه دهنده وب آزاد تبدیل شوید

در Fiverr: Ultimate Guide به یک توسعه دهنده وب آزاد تبدیل شوید

آیا می‌خواهید با مهارت‌های توسعه وب خود، در حالی که کار تمام وقت خود را انجام می‌دهید یا دانشجوی کالج هستید، مقداری پول اضافی آنلاین به دست آورید؟ در این مقاله، نحوه انجام این کار را با کمک پلتفرم آنلاین Fiverr بررسی خواهیم کرد.

اگر می‌خواهید درآمد اضافی دیگری کسب کنید، پلتفرم‌های فریلنسینگ شگفت‌انگیز هستند. حتی اگر یک ایده راه اندازی دارید، کار به عنوان فریلنسر تجربه ارزشمندی در دنیای کسب و کار به شما می دهد.طراحی سایت

بعد از شروع همه‌گیری کووید، صنعت فریلنسینگ با شروع به استخدام فریلنسرهای آنلاین بیشتری توسط شرکت‌ها رونق گرفت. من همچنین سفر آزاد خود را در اواسط سال 2020 (در دوران قرنطینه) شروع کردم و در آن زمان هنوز در کالج بودم.

بیش از دو سال است که یک برنامه‌نویس مستقل در Fiverr هستم. از زمان شروع، من چیزهای زیادی در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق آموخته ام. و من تجربیاتم را برای کمک به شما در سفر شغلی آزاد به اشتراک خواهم گذاشت.

بسیاری از دوستان توسعه‌دهنده من می‌پرسند، “بهترین راه برای دریافت آنلاین مشتریان توسعه وب برای من چیست؟” بنابراین، اجازه دهید با بحث در مورد این نکته شروع کنیم.

ما این مقاله را با مشارکت مایانک سینگ ایجاد کردیم. از شما برای حمایت از شرکای که SitePoint را ممکن می کنند، سپاسگزاریم.

محتوا:

  1. در کجا باید خدمات خود را بازاریابی کنم؟
  2. بزرگترین دلیل اینکه Fiverr “بهترین” است
  3. آشنایی با الگوریتم رتبه‌بندی Fiverr
  4. 7 مرحله برای راه‌اندازی یک گیگ Fiverr قدرتمند
  5. نکات حرفه ای که به روش سخت یاد گرفتم
  6. 5 اشتباهی که فریلنسرها هنگام شروع کار مرتکب می شوند
  7. نکات پیشرفته Fiverr
  8. مفیدترین منابع برای یادگیری Fiverr
  9. آیا Fiverr بیش از حد اشباع شده است؟ آیا امکان شروع در سال 2023 وجود دارد؟

معرفی سایت: https://nimaadvertise.ir/فریلنسری-برای-طراحی-وب-چه-چیزی-را-بدانی/

در کجا باید خدمات خود را بازاریابی کنم؟

در این بخش، پلتفرم‌های فریلنسینگ را در مقابل راه‌های دیگر برای دریافت آنلاین مشتریان بررسی خواهم کرد.

1. بدون هزینه سربار

روش‌های بازاریابی آنلاین سنتی قبل از اینکه بتوانیم نتیجه‌ای را ببینیم، به سرمایه‌گذاری سنگین زمان و پول در تجارت متکی هستند. بازاریابی خدمات ما در پلتفرم‌های فریلنسری مستلزم سرمایه‌گذاری صفر یا بسیار ناچیز است.

تنظیم نمایه بدون هزینه است. ما فقط هنگام فروش باید کمیسیون بپردازیم.

2. راه اندازی سریع

شروع به کار در پلتفرمی مانند Fiverr صرفاً شامل تنظیم یک نمایه است که چند دقیقه طول می کشد.

خارج از پلتفرم‌هایی مانند Fiverr، به طور سنتی به مجموعه‌ای نیاز دارید که در وب‌سایت خود میزبانی کنید – فرآیندی که می‌تواند بسیار بیشتر طول بکشد.

3. نتایج سریع

وب‌سایت‌های فریلنسر سابقه بازاریابی و جذب مشتری دارند تا فریلنسرها بتوانند به راحتی خدمات خود را در پلتفرم‌های خود بازاریابی کنند.

برای شروع به جذب مشتری نیازی نیست چند سال صبر کنیم. می‌توانیم بلافاصله دریافت آنها را شروع کنیم.

بنابراین، می‌توانید درک کنید که چرا شروع به کار در پلت‌فرم‌های فریلنسینگ مفید است. ‘به تنهایی شروع به کار می کنید و نمی خواهید پولی خرج کنید.

اما این معضل پیش می‌آید: کدام پلتفرم فریلنسر برای شروع و ادامه رشد بهتر است؟ بیایید در مورد آن بحث کنیم.

بزرگترین دلیل اینکه Fiverr “بهترین” است

بیایید به دلیل شماره یک نگاه کنیم که چرا می‌گویم Fiverr بهترین پلتفرم مستقل برای شروع (و برای ادامه رشد) است.

پلتفرم‌های فریلنسینگ زیادی وجود دارد، اما عمدتاً دو پلتفرم بزرگ: Fiverr و Upwork. ما باید یکی از آنها را انتخاب کنیم، زیرا کوچکترها مشتریان پردرآمد زیادی ندارند.

Fiverr یک عامل متمایز کننده بزرگ از Upwork دارد: Fiverr یک موتور جستجو است، درست مانند Google. کاربران پلتفرم به دنبال خدمات مورد نظر خود می‌گردند و «گیگ” از فریلنسرهای مختلف برای انتخاب.

یادداشتی در مورد ارائه یک سرویس خاص در پلتفرم Fiverr یا “gig”: نمایه Fiverr شما می‌تواند حاوی چندین گیگ باشد که می‌تواند یک عبارت جستجوی خاص را نشان دهد. برای مثال، من می‌توانم یک کنسرت در «وب‌سایت‌های NFT» ایجاد کنم که در عبارات مختلف جستجوی وب‌سایت NFT در Fiverr ظاهر می‌شود.

از طرف دیگر، فروشندگان در Upwork یک شغل ارسال می کنند و فریلنسرها برای آنها درخواست می دهند. خریداران صدها پاسخ از فریلنسرها دریافت می‌کنند که یکی از آنها را انتخاب می‌کنند.

به زبان ساده، در Fiverr، مشتریان به فریلنسرها نزدیک می شوند، در حالی که در Upwork، فریلنسرها به مشتریان نزدیک می شوند.

شما کدام را انتخاب می کنید؟ من ترجیح می دهم مشتریان به من مراجعه کنند تا اینکه مجبور باشم ده ها پیشنهاد ارسال کنم و به امید اینکه شاید یکی از آنها پذیرفته شود. ارسال تعداد زیادی پروپوزال و به سختی پذیرفته شدن هیچ یک از آنها یک فرآیند منفی است که باید روزانه انجام دهید.

در نمایه Fiverr من، روزانه سه تا پنج مشتری با من تماس می گیرند. از بین آنها، من مشتریانی را انتخاب می کنم که می خواهم با آنها کار کنم. این قدرت Fiverr است. وقتی به درستی انجام شود، فرصتی برای کسب درآمد مناسب در کنار شما می شود.

آشنایی با الگوریتم رتبه بندی Fiverr

اگر می‌توانید به Fiverr کمک کنید تا پول بیشتری کسب کند، Fiverr به شما کمک می‌کند پول بیشتری کسب کنید. این الگوریتم Fiverr به طور خلاصه است.

کنسرت هایی که در نتیجه برتر هر کلمه کلیدی می بینید به Fiverr کمک می کند تا پول زیادی کسب کند. بر اساس قانون ساده تست A/B کار می کند. هدف الگوریتم این است که بفهمد کدام گیگ تبدیل بیشتری می دهد.

Fiverr به پخش کنسرت‌های جدید ادامه می‌دهد تا بفهمد آیا اجرای جدید می‌تواند به کسب درآمد بیشتر کمک کند. اگر این کار را کرد، در اوج می ماند. در غیر این صورت، دوباره به پایین پرتاب می شود.

بنابراین، هدف شما به‌عنوان یک فریلنسر در Fiverr این است که کنسرتی بسازید که بیشترین تعداد بیننده را به مشتریان خوشحال تبدیل کند.

اکنون بیایید به درک فرآیند برنامه‌ریزی یک کنسرت بپردازیم که مشتریان زیادی برای شما به ارمغان می‌آورد.

7 مرحله برای راه اندازی یک گیگ Fiverr قدرتمند

ایجاد یک کنسرت عالی می تواند دلهره آور باشد، اما من این فرآیند را به هفت مرحله تقسیم کرده ام. هر یک از آنها به یک اندازه مهم هستند.

1. هدف قرار دادن یک زیر طاقچه

به احتمال زیاد، شما در یک زبان برنامه نویسی توسعه وب متخصص هستید. برای مثال، شما در پشته MEAN متخصص هستید. بنابراین، ممکن است فکر کنید ایده خوبی است که خدمات خود را با چیزی شبیه عبارات جستجوی زیر ارائه دهید:

  • MEAN توسعه دهنده پشته
  • توسعه‌دهنده وب تمام پشته
  • توسعه زاویه ای

خب، ارائه خدمات در این عبارات جستجو بزرگترین اشتباه فریلنسرها است. این کاملاً طبیعی است که خدمات خود را با چنین کلمات کلیدی شروع کنیم، اما آنها همان فریلنسرهای دیگری هستند که شما با آنها رقابت می کنید سعی در استفاده از آنها برای کنسرت های خود دارند.

بنابراین، این شرایط عرضه زیادی از فریلنسرها خواهد داشت، اما تعداد خریداران محدود خواهد بود. بنابراین رتبه بندی با این نوع کلمات کلیدی دشوار می شود.

ما باید باهوش تر باشیم. ما نباید روی عبارات جستجوی مستقیم تمرکز کنیم، بلکه باید روی جنبه کاربردی کاری که انجام می‌دهیم تمرکز کنیم. اجازه دهید چند مثال برای شما بیاورم:

  • وب سایت NFT
  • وب سایت سفر
  • وب سایت اجاره خودرو

بنابراین، به عنوان اولین قدم، باید بر ارائه خدماتی تمرکز کنید که یک صاحب کسب و کار واقعی به دنبال آن است. ما در چنین عبارات جستجویی رقابت بسیار کمتری خواهیم داشت و کیفیت جستجوی افراد بالاست.

اکنون، می‌توانید با تهیه فهرستی از تمام عبارات جستجوی تجاری که می‌توانید هدف قرار دهید، شروع کنید. فهرستی از حداقل 20 تا 50 عبارت جستجو تهیه کنید (اما می توانید موارد بیشتری نیز اضافه کنید).

2. تحقیقات گسترده کلمات کلیدی

وقتی فهرستی از تمام عبارات ممکن را که می‌توانید هدف قرار دهید تهیه کردید، در مرحله بعد باید دریابید که کدام یک از کلمات کلیدی فرصت دارند.

منظورم از فرصت چیست؟ کلید واژه‌های فرصت آنهایی هستند که تعداد قابل توجهی از مشتریان را از طریق جستجو به فریلنسرها می‌رسانند (به طور متوسط حداقل دو تا چهار مشتری)، در حالی که در همان زمان کنسرت‌های فریلنسری زیادی در آن منطقه وجود ندارد (مثلاً کمتر از پنج هزار).

بهتر است همه کلمات کلیدی را که کلمات کلیدی فرصت نیستند کنار بگذارید. من بیش از ده مورد از این کلمات کلیدی فرصت را امتحان کرده ام، و یکی از آن کنسرت ها موفقیت قابل قبولی داشت. این همان چیزی است که من در حال حاضر دارم.

بنابراین، تلاش برای یافتن کلمات کلیدی فرصتی که به بهترین نحو منعکس کننده تخصص شما هستند، نام بازی است.

3. تصاویر کوچک بسیار قابل کلیک

قبل از اینکه یک طراح وب باشم، تصاویر کوچک را برای بسیاری از کاربران یوتیوب طراحی کردم. روده بر شدن از خنده. بنابراین، من اطلاعات کمی در مورد اهمیت ریز عکسها و چگونگی ایجاد یک عکس خوب دارم.

یک عامل مشترک برای ویدیوهای YouTube موفق و کنسرت های Fiverr وجود دارد: کیفیت تصاویر کوچک. یک تصویر کوچک بد به معنای خدمات با کیفیت پایین است و یک تصویر کوچک خوب به معنای خدمات با کیفیت بالا است.

در اینجا چند فاکتور مشترک وجود دارد که معمولاً تصاویر کوچک موفق دارند:

  • چهره خالق. چهره انسان در تصاویر شناخته شده است که بیشترین توجه را به خود جلب می کند. افزودن چهره خود به تصویر یک حس شخصی به آن می‌افزاید و مردم کمی بیشتر به شما اعتماد می‌کنند.
  • متن کمتر. هدف شما باید اضافه کردن مقدار مناسب متن باشد و نه اینکه تصویر کوچک را با مقدار زیادی از آن غرق کنید.
  • کنتراست. متن شما باید در برابر هر تصویری قابل مشاهده باشد. برای مثال، نباید متن آبی را روی پس‌زمینه آبی اضافه کنید.
  • فضای سفید. فضای سفید از نظر زیبایی شناختی فضای آزاد اضافه شده در اطراف متن و تصاویر است که تضمین می‌کند شلوغ و فشرده به نظر نمی‌رسند.

همه این نکات با هم ترکیب می شوند تا یک تصویر کوچک قانع کننده ایجاد کنند. در اینجا چند منبع دیگر برای یادگیری بیشتر در مورد ساختن تصاویر کوچک قدرتمند وجود دارد:

  • سازندگان در پلتفرم YouTube بر هنر ایجاد تصاویر کوچک تسلط دارند. تقریباً هر سازنده برتر با بیش از یک میلیون دنبال کننده می داند چگونه یک تصویر کوچک قدرتمند بسازد، می توانید از آنها الهام بگیرید. تعدادی از آنها MrBeast، جی جی اولاتونجی، و حمزه.
  • یادگیری از رقبای خود در Fiverr و ایجاد تصاویر کوچک بهتر از آنها بسیار مهم است. اما می‌توانید از فریلنسرها در مقوله‌های دیگری مانند SEO، صداگذاری، بازاریابی دیجیتال و غیره نیز ایده بگیرید.

من به عنوان یک طراح گرافیک حرفه ای، شخصا از فتوشاپ استفاده می کنم، اما شما می توانید یک تصویر کوچک خوب در Canva نیز.

4. تصاویر شیک و توصیفی

غیر از آن، می‌توانید دو تصویر اضافی و دو سند PDF اضافه کنید که در آنها می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره خدمات خود به اشتراک بگذارید.

باز هم، اکثر فریلنسرها بر روی به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی که در مورد توسعه وب و زبانی که در آن متخصص هستند تمرکز می کنند. آنها مفاهیم پیشرفته ای را که ما در زبان های برنامه نویسی می شناسیم به اشتراک می گذارند.

اما مشتریان احتمالی شما احتمالاً به زبان‌هایی که می‌دانید اهمیتی نمی‌دهند. آنها فکر می کنند مشکلی دارند و می خواهند یک فریلنسر پیدا کنند که بتواند آن را حل کند. بنابراین باید روی ارائه راه حل برای مشکل آنها تمرکز کنید. به عنوان مثال، صاحب رستورانی را تصور کنید که به قابلیت سفارش آنلاین نیاز دارد. شما باید آنها را از طریق تصاویر متقاعد کنید که می توانید بدون هیچ مشکلی آن را برای آنها بسازید.

و به آنها نگویید که چقدر در استفاده از react یا هر زبان دیگری مهارت دارید. خریداران چیزی در مورد زبان‌های برنامه‌نویسی نمی‌دانند، بنابراین بحث در مورد مهارت شما در پشته به آنها کمک نمی‌کند بفهمند چگونه مشکلاتشان را حل می‌کنید.

برای الهام گرفتن از ساخت تصاویر، من به تم های مختلف در ThemeForest نگاه می کنم. فروشندگان تم معمولاً از تصاویر طراحی شده حرفه ای برای توضیح ویژگی های تم استفاده می کنند.

و در گزینه های PDF، می توانید وب سایت ها یا برنامه های وب را که ممکن است طراحی کرده اید نشان دهید.

به طور کلی، تصاویر و فایل‌های PDF مجموعه‌ای از کار شما هستند، و باید به خریدار اطمینان دهید که فریلنسر هستید که می‌توانید مشکل او را به بهترین شکل ممکن حل کنید.

5. توضیحات خوب نوشته شده

شرح کنسرت جایی است که شما خدمات مربوط به کنسرت خود را توضیح می دهید. بسیاری از خریداران به توضیحات کنسرت نگاه می کنند و به طور کامل آن را بررسی می کنند تا درک بهتری از خدمات شما داشته باشند.

این مسئولیت شماست که خدمات دقیق را به درستی منعکس کنید تا خریداران بتوانند خدماتی را که ارائه می‌دهید و اینکه چگونه از سایر فروشندگان منحصر به فرد هستید را درک کنند.

در اینجا چند نکات کپی‌نویسی وجود دارد که باید در هنگام نوشتن توضیحات:

  • از پاراگراف های کوتاه استفاده کنید و از استفاده از بلوک های بزرگ متن خودداری کنید.
  • از نقاط گلوله برای توضیح آسان و مختصر موارد استفاده کنید.
  • هیچگونه اشتباه گرامری مرتکب نشوید.
  • از فرصت استفاده کنید و متن را برجسته کنید و در صورت نیاز از پررنگ استفاده کنید (اما نه خیلی اوقات!)
این مطلب را هم از دست ندهید :
شیشه اتومبیل

همچنین، حتماً متن را با کلمات کلیدی مرتبط بهینه کنید. بیایید در مرحله بعدی در مورد این موضوع به تفصیل بحث کنیم.

6. بهینه سازی کلمات کلیدی

بهینه سازی استفاده از کلمات کلیدی در گیگ Fiverr شما “بهینه سازی کلمه کلیدی” در Fiverr نامیده می شود. نادیده گرفتن این مرحله به این معنی است که کنسرت شما به درستی اجرا نمی شود.

اجازه دهید دوباره کلمه کلیدی “وب سایت NFT” را مثال بزنیم. هنگام استفاده از این، یک گام مهم دیگر شامل کلمات کلیدی است که کاربران شما ممکن است برای یافتن همان سرویس جستجو کنند.

از طریق کمی تحقیق، این عبارات جستجوی مرتبط با “وب سایت NFT” را پیدا کردم:

  • وب سایت استخراج NFT
  • بازار NFT
  • قرارداد هوشمند NFT

خریداران در Fiverr به دنبال یک سرویس خاص هستند، اما می‌توانند کلمات کلیدی مختلفی را تایپ کنند. بنابراین، شما باید اجرای خود را برای همه کلمات کلیدی ممکن بهینه کنید.

برای بهینه‌سازی کنسرت خود با آن کلمات کلیدی، از آنها چندین بار در طول کنسرت خود استفاده کنید – در توضیحات کنسرت، عنوان کنسرت، قیمت‌گذاری، پرسش‌های متداول و غیره. باید تا حد امکان به آنها اشاره کنید. Fiverr به شما می گوید که آیا شما اغلب از آن استفاده می کنید، اما تا آن زمان، باید استفاده از کلمات کلیدی را به حداکثر برسانید.

همچنین گزینه ای برای افزودن پنج کلمه کلیدی به کنسرت وجود دارد. شما باید تمام این کلمات کلیدی را در آن بخش نیز ذکر کنید.

7. قیمت رقابتی

بسیاری از فریلنسرهای مبتدی که من با آنها صحبت می‌کنم قیمت خدمات خود را خیلی پایین می‌دهند. آنها فکر می کنند که اگر قیمت خود را کاهش دهند، احتمال اینکه خریداران آنها را استخدام کنند کمی بیشتر است. این دور از واقعیت است.

“قیمت های ارزان به معنای خدمات با کیفیت پایین است”. ذهن ناخودآگاه ما اینگونه است. بنابراین هدف شما باید بالا نگه داشتن قیمت ها باشد.

اگر تازه شروع به کار کرده‌اید، ممکن است خریداران شما را انتخابی کمتر جذاب در نظر بگیرند، زیرا هیچ سابقه سفارشی نخواهید داشت و احتمالاً هیچ بازبینی در نمایه خود ندارید. بنابراین بهترین رویکرد این است که قیمت های خود را رقابتی نگه دارید. رقابت خود را تجزیه و تحلیل کنید و متوجه شوید که موفق ترین فریلنسرها چه قیمتی می گیرند. همان مقدار را شارژ کنید.

هنگامی که نمونه کارها به اندازه کافی مناسب با بررسی ها ایجاد کردید، می توانید قیمت های خود را افزایش دهید. اما در ابتدا حفظ قیمت رقابتی بهترین انتخاب است.

نکات حرفه ای که به روش سخت یاد گرفتم

در طول تجربه‌ام در Fiverr، لحظات زیادی وجود داشت که فکر می‌کردم، “اگر کسی قبلاً این را به من می‌گفت، به من کمک زیادی می‌کرد.”

من مفتخرم که لحظاتی را به اشتراک می‌گذارم که در طول سفر به شما کمک زیادی می‌کند، که در زیر انجام خواهم داد.

1. چند مشتری خارج از Fiverr را به کنسرت خود بیاورید

پس از دنبال کردن هفت نکته ای که من به اشتراک گذاشتم، یک کنسرت قدرت خواهید داشت. اگر کنسرت شما پتانسیل خاصی را نشان می دهد (به این معنی که شروع به نمایش در صفحه اول برای عبارات جستجوی خود می کند)، اگر بتوانید یک یا دو پروژه خارج از Fiverr را به کنسرت خود بفرستید، به چیزها کمک می کند.

انجام این کار تضمین می‌کند که کنسرت شما برای مدت زمان مناسبی در بالاترین رتبه قرار می‌گیرد تا خریداران بتوانند شما را پیدا کنند و خدمات شما را دریافت کنند. و هنگامی که مشتری را به صورت ارگانیک در Fiverr دریافت کردید، رتبه‌بندی آن در صدر خواهد بود.

بیرون بردن مشتریان خود می تواند سخت باشد. بنابراین، توصیه می کنم از هر یک از دوستان یا خانواده خود بپرسید که آیا به خدماتی از شما نیاز دارند.

2. عکس پروفایل حرفه ای

معمولاً فریلنسرها استفاده از عکس پروفایل حرفه‌ای را در نظر نمی‌گیرند. . اما انجام این کار قطعا بر اعتبار آن می افزاید. و برای دریافت آن نیازی به رفتن به یک استودیو حرفه ای ندارید. حتی می توانید از هر یک از دوستان خود بخواهید که آن را برای شما شلیک کنند.

در اینجا چند نکته برای گرفتن عکس نمایه خوب وجود دارد:

  • مطمئن شوید که سفیدی چشم شما قابل مشاهده است
  • لبخند
  • یک پس‌زمینه تمیز ارائه دهید

این عکس نمایه من در Fiverr است. همانطور که می بینید، تمام این نکات را بررسی می کند و آن را به یک انتخاب ایده آل تبدیل می کند. و توسط مامانم شلیک شد. 😉

3. با یک نام کاربری حرفه ای شروع کنید

همچنین، می توانید ببینید که نام کاربری من “artofmayank” است. این یک اشتباه بزرگ بود. با شروع به‌عنوان یک فریلنسر در Fiverr، نمی‌دانستم که بعداً نمی‌توانم نام کاربری خود را تغییر دهم. در ابتدا خدمات طراحی گرافیک ارائه می‌دادم، به همین دلیل این نام را انتخاب کردم.

قبل از انتخاب نام کاربری خود در Fiverr، حتما این نکات را در نظر بگیرید:

  • قابل تغییر نیست، پس عاقلانه انتخاب کنید.
  • اگر توسعه‌دهنده وب هستید، چیزی مانند «webofchris» را انتخاب نکنید، زیرا پس از سه سال نمی‌دانید کدام سرویس را ارائه می‌دهید. ممکن است در نهایت ویدیوهای انیمیشن ارائه دهید (فقط یک مثال)، بنابراین از یک نام کاربری عمومی استفاده کنید.
  • از استفاده از نقطه‌ها (.) یا اعداد در نام‌های کاربری خودداری کنید، زیرا آن را غیرحرفه‌ای به نظر می‌رسانند.

5 اشتباهی که فریلنسرها هنگام شروع کار مرتکب می شوند

اکنون اجازه دهید به چند مورد از رایج‌ترین اشتباهاتی که اکثر فریلنسرها مرتکب می‌شوند نگاهی بیندازیم.

1. هدف قرار دادن کلمات کلیدی بسیار گسترده

وقتی کار آزاد را شروع کردم، کنسرتی ساختم که رقابت بسیار بالایی داشت. نتیجه؟ کنسرت من جوابی نگرفت از اشتباه من درس بگیرید و آن را تکرار نکنید.

هدف شما باید عباراتی باشد که کمتر از پنج هزار گیگ دارند. مبتدی بودن و هدف قرار دادن کلمات کلیدی با رقابت بالا منجر به شکست می شود.

2. استفاده از تاکتیک های یواشکی

من دیده‌ام که نمایه‌های زیادی ممنوع شده‌اند زیرا کاری انجام داده‌اند که بر خلاف شرایط خدمات Fiverr است (TOS). در اینجا چند نکته وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید:

  • از بیش از یک حساب Fiverr با یک دستگاه و اتصال اینترنت استفاده نکنید.
  • از کارهای نمونه کار دیگری استفاده نکنید.
  • محتویات را از کنسرت شخص دیگری کپی نکنید.
  • سفارشات خارج از Fiverr را نپذیرید.
  • از زبان نامناسب استفاده نکنید.

اینها فقط چند نکته هستند. می توانید همه آنها را با جزئیات بیشتر از Fiverr TOS بیاموزید.

3. ساخت تنها یک گیگ

هنگام شروع، یک «فروشنده جدید» می‌تواند تا هفت کنسرت با ارائه خدمات منحصربه‌فرد ایجاد کند. شما باید از این فرصت استفاده کنید و هفت کنسرت شگفت انگیز بسازید.

اگر تمام نکاتی را که ذکر کردم رعایت کنید و به افزایش دانش خود ادامه دهید، شانس خوبی برای موفقیت خواهید داشت.

4. در نظر گرفتن Fiverr یک روش سریع ثروتمند شدن

بیش از دو سال تلاش مداوم برای به دست آوردن جریان مناسبی از درآمد از طرف من طول کشید. بنابراین برای موفقیت، باید در مورد اینکه پلتفرم Fiverr چیست و چگونه کار می کند، بیاموزید.

دست از کار نکش. به تلاش های مداوم ادامه دهید و در نهایت موفق خواهید شد.

5. تمرکز روی چیزهای غیر ضروری

چیزهای زیادی وجود دارد که فریلنسرها در Fiverr در ابتدا روی آنها تمرکز می کنند که باعث اتلاف وقت می شوند. اجازه دهید به چند مورد از آنها اشاره کنم:

  • روی ایجاد ویدیوهای گیگ تمرکز نکنید. زمانی که یک کنسرت خاص چند مشتری برای شما به ارمغان آورد، می توانید یک ویدیو اضافه کنید.
  • بهینه سازی نمایه شما در ابتدا ارزش ندارد. فقط تصویر نمایه و نام کاربری شما در نمایه شما مهم است. تمرکز اصلی شما باید روی بهینه سازی کنسرت باشد، نه نمایه شما.
  • شروع را به تأخیر نیندازید زیرا فکر نمی کنید به اندازه کافی خوب هستید. فریلنسرهایی که بیشترین سفارش را دریافت می کنند، دانش عمیق زیادی ندارند. آنها فقط می دانند چگونه مشتریان زیادی را به دست آورند. بنابراین تاخیر را متوقف کنید و شروع به ساخت کنسرت کنید.

نکات پیشرفته Fiverr

در مرحله بعد، برخی از نکات Fiverr را پوشش خواهم داد که به ندرت کسی آنها را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارد. وقتی شروع به دریافت سفارش کنید، به شما کمک خواهند کرد.

1. یک تجربه خریدار درجه یک ارائه دهید

Fiverr یک معیار ویژه برای سنجش میزان رضایت خریدار پس از دریافت خدمات شما دارد. پس از اینکه یک خریدار نظری را ارائه کرد، Fiverr از آنها می‌خواهد نظر خصوصی دیگری درباره کیفیت خدمات شما به اشتراک بگذارند.

از یک نگاه داخلی، می‌دانم که اگر امتیاز شما زیر 4 باشد (از 5)، رتبه شما به شدت کاهش می‌یابد.

بنابراین ارائه یک تجربه خرید کلی خوب در Fiverr بسیار مهم است. می‌توانید این کار را با تحویل به موقع سفارش‌ها، پاسخ دادن در سریع‌ترین زمان ممکن، به‌روزرسانی‌های دلخواه مشتری یا هر چیز دیگری که تجربه مشتری شما را بهتر می‌کند، انجام دهید.

2. چندین بار با مشتریان احتمالی

پیگیری کنید

ما با بسیاری از خریداران ارتباط داریم، و گاهی اوقات آنها پاسخگو نیستند. این احتمالاً به این دلیل است که آنها به خدمات شما علاقه مند نیستند. اما این اتفاق می افتد که خریداران فراموش کرده اند که با شما گفتگو کرده اند.

بنابراین، اگر خریدار پاسخ نداد، مطمئن شوید که پیگیری یک بار بعد از 24 ساعت و یک بار دیگر بعد از 48 ساعت. معمولاً اگر همچنان علاقه مند باشند پاسخ می دهند.

3. شامل یک ویدیوی کنسرت

بعد از اینکه یک کنسرت در Fiverr راه‌اندازی کردید و مشتری‌ها را جذب کردید، وقت آن است که ویدیویی اضافه کنید که خدمات خود را توضیح دهد. این می تواند شما در مقابل دوربین باشید یا همچنین می تواند یک ویدیوی توضیح دهنده باشد.

ویدئو نرخ تبدیل کنسرت شما را تا 40% افزایش می‌دهد، بنابراین حتماً آن را در کنسرت‌های موفق خود لحاظ کنید.

مفیدترین منابع برای یادگیری Fiverr

در طول مدتی که با Fiverr داشتم، با طیف وسیعی از منابع مواجه شدم که به من کمک زیادی کرده است. من آنها را در زیر به اشتراک می گذارم.

انجمن در Fiverr مکانی است که افراد زیادی می آیند و یادگیری، تجربیات، مشکلات و غیره خود را به اشتراک می گذارند. این مکان واقعاً خوبی است برای اینکه بدانید Fiverr چیست و چگونه کار می کند.

من بسیاری از اصول اولیه را از طریق انجمن ها یاد گرفته ام. گاهی اوقات وقتی سؤالاتی داشتم، از آنها پرسیدم و پاسخ های شگفت انگیزی از فریلنسرهای فعال دریافت کردم. انجمن واقعا مفید است.

انجمن ها عمدتاً برای یادگیری اصول اولیه مفید هستند. در آنجا چیزهای پیشرفته ای یاد نخواهید گرفت. اکثر افراد فعال در انجمن ها تقریباً ده سال پیش شروع به کار کرده اند و اطلاعات اولیه آنها برای موفقیت شما از سال 2023 به بعد مفید نخواهد بود.

YouTubers

یوتیوب‌برهای شگفت‌انگیز زیادی وجود دارند که تجربیات خود را در طول سفر مستقل خود به اشتراک می‌گذارند. اجازه دهید تعدادی از آنها را به اشتراک بگذارم:

اینها فقط چند سازندگان شگفت‌انگیز YouTube هستند که من مفید بودند و مفیدترین اطلاعات را به اشتراک می‌گذارند. شما می توانید از تماشای ویدیوهای آنها چیزهای زیادی یاد بگیرید.

فریلنسرهای موفق

یادگیری از کنسرت های موفق Fiverr احتمالا مفیدترین منبع است. در مورد رقابت خود تحقیق کنید و دریابید که چه چیزی برای کنسرت هایی که در بالاترین رتبه قرار دارند، بهترین کار را انجام می دهد. بیاموزید که فریلنسرها در صنایع دیگر از چه چیزی برای جذب بیشتر مشتریان استفاده می کنند.

به طور خلاصه – و به قول معروف – به جای تلاش برای اختراع مجدد چرخ، روی مهندسی معکوس تمرکز کنید.

آیا Fiverr بیش از حد اشباع شده است؟ آیا امکان شروع در سال 2023 وجود دارد؟

من این سوال را زیاد متوجه شدم. به نظر من، قطعاً می توان در Fiverr در سال 2023 شروع کرد و موفق شد، اما باید فعالانه با آن درگیر باشید. فقط اجرای یک کنسرت و ترک آن شما را به جایی نمی رساند.

برای موفقیت در Fiverr باید مانند یک تجارت فکر کنید.

نتیجه گیری

این مقاله بینش هایی را که من در مورد چگونگی موفقیت در Fiverr به دست آورده ام ارائه کرده است. گفته می‌شود، «یک راه» برای موفقیت وجود ندارد. بسیاری از افراد به روش های کاملا متفاوت موفق می شوند. آنها اشتباه نمی کنند، فقط متفاوت هستند.

برای موفقیت، باید از افراد زیادی یاد بگیرید و مسیر خود را پیدا کنید. و باید به یادگیری ادامه دهید و به تلاش ادامه دهید.

منبع: https://iransite.com