اردیبهشت 8, 1403

کشاورزان DeFi برای بازده انفجاری به سوی یام و سرم هجوم می‌برند – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

به نظر می‌رسد روزی نمی‌گذرد که فرصت دیگری برای کشاورزی بازده یا توکن DEX به DeFi صحنه امروز تفاوتی ندارد، زیرا پیشنهادات Serum و Yam Finance در حال حاضر حرکت های بزرگی انجام می دهند.

دو پروژه تازه راه‌اندازی شده در حال حاضر تنها چند ساعت پس از راه‌اندازی توکن‌های مربوط به خود مورد توجه قرار گرفته‌اند.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/ethereum/

Serum DEX Token Surges

سروم مبادله مشتقات غیرمتمرکز به تازگی توکن SRM خود را در انواع وسیعی از صرافی ها و IEO فقط 0.11 دلار قیمت داشت. p>

در هشت ساعت اول، قیمت توکن ها 1700 درصد افزایش یافت و در زمان انتشار به کمتر از 2 دلار رسید.

از آن زمان، قیمت اندکی کاهش یافته است و در محدوده 1.75 دلار قرار گرفته است، که هنوز یک حماسی برای توکنی است که کمتر از 24 ساعت از آن می گذرد.

قیمت‌ها و نقدینگی توسط Binance که همچنین SRM را با چهار جفت پول در برابر BTC، BNB، BUSD و USDT فهرست کرده است. علاوه بر بایننس، این توکن در Uniswap، BitMax، HBTC، Balancer، 1inch و البته شریک FTX.

طبق برترین صرافی رمزارز جهان، در مجموع 10 میلیارد توکن با گردش اولیه 10 درصد وجود دارد. با این حال، Etherscan گزارش می دهد عرضه فعلی در گردش 161 میلیون است که به ارزش بازاری در حدود 280 میلیون دلار می دهد

.

با در نظر گرفتن این ارقام، در کمتر از یک روز سرم از پروتکل باند بزرگتر شده است، Ren، Augur، Yearn Finance، Ampleforth، و Bancor در شرایط ارزش بازار.

پروژه سرم نتیجه همکاری بین پلتفرم FTX یک مطالعه مشتقات و Solana است که بلوک چین قرارداد هوشمند با کارمزد پایین و تراکنش بالا است.

DEX توسط رمز SRM حاکم می شود که هر هفته سوزانده می شود برای فعال کردن تخفیف در پلت فرم برای پول گران. علاوه بر سهام، SerumBTC و SerumUSD stablecoin نیز اجرا می شود که امکان ارائه ارزهای متقابل تسویه شده را فراهم می کند. قراردادهای زنجیره ای.

برای اجرای یک گره شرط بندی، یک میلیون SRM یا 1 MSRM مورد نیاز است. با نرخ های امروزی، این رقم برابر با 1.75 میلیون دلار است.

ما پیشگیرانه زیادی را برای کاهش این مشکل انجام دادیم، و موارد بیشتری را به صورت آنلاین نگاه کردیم، نقاط دردناکی وجود داشت… زمان آن است که دوباره سرورهای FTX را دو برابر کنیم.

تقاضای توکن‌های DEX گواهی بر محبوبیت آن استدیوانگی کشاورزی که هنوز کم نشده است.

Yam کمی متفاوت است، و یک توکن پیشنهاد می‌کند که به شرایط بازار بسته می‌شود و منقبض می‌شود. هدف نهایی این آزمایش اقتصادی، ثبات نهایی قیمت و پیوند با آمریکا است:

ما یام را به گونه‌ای ساخته‌شده‌ایم که یک آزمایش پولی با کمترین دوام باشد، و در زمان راه‌اندازی، ارزش رمز یام صفر خواهد بود.

YAM: آزمایشی در کشاورزی منصفانه، حکمرانی، و کشش https://t.co/cyzvHZ2Blx

این پروژه بیان کرده است که 10٪ از هر افزایشی را به خزانه‌داری تخصیص می‌دهد که یک استیبل کوین دلاری بازده بالا به نام yCRV خری می‌دهد.داری می کند. این «بازگشت‌ها» پس از اجرای اولیه توکن، که چند ساعت پیش اتفاق افتاد، رخ می‌دهد.

در مجموع 5 میلیون توکن YAM وجود دارد که 2 میلیون اول آن قبلاً در هشت استخر تقسیم شده است. دارندگان این هشت توکن، که شامل COMP، MKR، LEND، YFI، LINK، SNX، wBTC و یک استخر Uniswap ETH/AMPL هستند، می توانند به عنوان وثیقه در پلتفرم یام به رمزهای مورد استفاده برای مدیریت پلتفرم را کسب کنند. /p>

3 میلیون توکن دیگر وارد مجموعه نقدینگی YAM/yCRV Uniswap v2 می‌شود که 1.5 میلیون تومان در هفته اول توزیع می‌شود و هر هفته 50 درصد کاهش می‌یابد. کاربران فقط می توانند برای هفته اول سهام داشته باشند و پس از آن باید یام به دست آمده خود را به استخر نقدینگی واریز کنند تا کسب درآمد بیشتری داشته باشند.

در زمان انتشار، توکنی که دیروز ارزش صفر داشت، پس از رسیدن به قله 125 دلار، 100 دلار پول می شد.

یک ارائه تجزیه و تحلیل برای این پلتفرم گزارش است که ارزش کل قفل در این سهام در حال حاضر در مجموع 280 میلیون دلار است، تنها نه ساعت پس از راه اندازی.

خیلی خوبه که درست باشه؟

$YAM از ERC20 (مانند $AMPL). استفاده از آن به وثیقه یا ادغام آن در یک پروتکل ادغام شده یک خطر امنیتی است که نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق دارد 🍠

$YAM شبیه یک کلاهبرداری به نظر می رسد… یا به عبارتی خیریه تر، پمپ نسبتا شفاف و مزخرفات را دور بریزید.

پروژه‌هایی مانند این برای تعریف خوب…

 

$YAM اکنون 100 دلار است. برخی از شما در مدرسه قدیمی که معتقدند این حباب است، به یک ریاضیات جدید سیب زمینی را درک نکرده اید، یا به اندازه کافی مهم نیست اید که امتحان کنید. حباب ها از نظر ریاضی غیرممکن هستند پارادایم جدید اصلاحات و سایر موارد نیز همینطور است.

خوب یا بد، این «مزارع یام» جدید تأثیر مستقیم بر قیمت سایر توکن‌های DeFi به عنوان کشاورز و شکارچیان بازده توکن‌هایی را بارگیری می‌کنند تا در هشت استخر جدید سهام مصرف کنند. به نظر می‌رسد وثیقه از پروتکل‌های DeFi برای استفاده از این توکن‌ها برداشته شده است، زیرا طبق DeFi Pulse.