ذهنیت ایده آل امروز بازاریاب مدرن چیست؟

به یاد داشته باشید روزهای خوب قدیمی را هنگام اشتغال فقط به سالها تجربه یا آموزش مطمئن نیاز دارید تا بتوانید بهترین جایگاه را در صنعت انتخاب خود داشته باشید؟ در این صورت چیزهایی ساده بود ، با مهارت های واضح و مشخصی که برای افراد انسانی HR معنا پیدا می کرد ، به افرادی که متقاضی کار هستند نیز اشاره نمی شود.

با این حال ، تأثیرات دیجیتالی و فن آوری های امروز تغییر روش نگاه به مهارت ها را تغییر می دهد. در حال حاضر ، چشم انداز جدید مجموعه جدیدی از مهارت ها را با محبت به عنوان “مهارت های نرم” نشان می دهد. در حقیقت ، مهارت های نرم وقتی به حرفه بازاریابی دیجیتال تبدیل می شوند ، با ارزش تر تبدیل به یک مجموعه با ارزش تر می شوند. بنابراین فقط این مهارت های نرم با تقاضای بالا چیست و ارزش کارآفرینان ایده آل در بازاریاب مدرن چیست؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

محبت

سخت در مقابل مهارت های نرم: چه کسی برنده می شود؟

حقیقت موضوع این است که مهارت های سخت و نرم در کنار یکدیگر کار می کنند تا مجموعه کاملی از مهارت های مورد نیاز بازاریاب مدرن را ایجاد کنند.

برای مدتی ، با شروع رشد و گسترش بازاریابی دیجیتالی ، به سمت مهارتهای فنی کشش شدیدی وجود داشت. این مهارت ها شامل درک نحوه کار با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، فهمیدن تاکتیک های موثر SEO (فقط کلاه سفید لطفا) و البته درک دنیای رمزنگاری PPC است.

دیجیتال

با این حال ، از آنجا که محتوا شروع به نفوذ بیشتر در بازاریابی دیجیتال کرد ، مهارتهای سخت از طرف فنی صنعت اهمیت کمتری پیدا کردند. در عوض ، رشته جدیدی از مهارت ها شروع به تسلط بر استعدادهای موثر بازاریاب دیجیتال از جمله:

     

  • خلاقیت: دیگر کافی نیست که بدانید چگونه فن آوری کار کنید ، اکنون بازاریاب های دیجیتال ملزم به داشتن یک طرز فکر خلاق تر هستند که به آنها امکان می دهد ایده های جدیدی را ارائه دهند و به طور مؤثر موقعیت ها را برای بهتر غلبه کردن تفسیر کنند. بسیاری از چالش های بازاریابی مدرن. این همچنین به معنای داشتن روحیه خلاق است که می تواند یک عبارت را با درک جدی از قدرت کلمه خوب نوشته شده تبدیل کند.
  • روحیه

       

    • سازگاری: بازاریاب امروز هرگز نمی داند چه چیزی ممکن است پایین بیاید و بنابراین توانایی ایجاد تغییرات سریع و سازگاری با خواسته های جدید ضروری است. این هم برای استراتژی های بازاریابی و هم تاکتیک های بازاریابی است.

       

    • همکاری: ذهنیت جدید بازاریاب باید اهمیت همکاری را درک کند. هم اکنون بسیاری از بخش ها برای بدست آوردن درآمد ، سهم بازار و پیروان متعال که به تولید سرب کمک می کنند ، با هم کار می کنند. از فروش گرفته تا تحقیق و توسعه و تبلیغات گرفته تا مدیران سطح بالا ، خرید ، کار تیمی و بینش مشترک ، نام جدید بازی است.

       

    • رهبری: رهبران فکر باید در سازمانها حضور داشته باشند تا به طور مؤثر رهبری کنند و از همسالان با بینش جدید ، تجربیات ارزشمند مشترک و گرسنگی برای نوآوری الهام بگیرند.

یک پیچیدگی جدید

این طرز فکر جدید کنجکاوی را برانگیخته و منجر به تحقیقات در صنایع مختلف می شود. با توجه به Econsultancy ، مطالعه آنها در مورد مهارتهای جدید بازاریاب نشان داد که بازاریابان از پیچیدگی نقشهایشان اذعان دارند. آنها همچنین شاهد ارزش مهارت های نرم و اهمیت آنها در تهیه ترکیب مناسب برای دستیابی به تخصص های سنتی هستند.

این می تواند برای بازاریاب های سنتی و بازاریابانی که به لطف مهارت های سخت خود یک طاقچه را حک کرده اند ، نگران کننده باشد. آنها توسط بازاریابانی که بهترین مهارتهای هر دو دنیا را در حد تعادل مهارتهای سخت و نرم قرار می دهند ، ماهر هستند.

طبق تحقیقات اخیر توسط نمادهای نرم افزار خلاق Adobe ، ۴۰٪ از بازاریاب های مورد بررسی می خواستند خود را “اختراع کنند”. با این حال ، تنها ۱۴٪ احساس کردند که می دانند چگونه این هدف را عملی کنند. این پیچیدگی جدید نشان می دهد که بهترین راه برای دستیابی به این هدف ، توسعه مهارت های نرم است.

فرصت ها و چالش ها

این تغییرات در صنعت فرصتهایی را برای رشد و یادگیری فراهم می کند. آنها همچنین برای متخصصان بازاریابی که خود را فاقد مهارت های لازم می دانند ، چالش هایی را ارائه می دهند ، اما پس از آن نمی دانند چگونه پیشرفت کنند.

همچنین ، این مهارت های نرم کمتر ملموس هستند و لزوماً نمی توانند آموخته شوند ، به خصوص اگر نویسنده ای بصری باشد یا دارای ذهن خلاق تری باشد. این امر باعث می شود افرادی که از یادگیرندگان خود انگیخته با گرسنگی برخوردار هستند ، مهارت های خود را برای کارآمدتر در یک محیط در حال تغییر وفق دهند.

فرصتی که امروز باید از آن استقبال کنید ، یادگیری خود است ، زیرا این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به پیشرفت مهارت های نرم خود تمرکز کنید.درک قدردانی از روند خلاق و یادگیری برای ادغام این روش جدید تفکر در استراتژی شما به شما امکان می دهد سازگارتر شوید. این سازگاری به نوبه خود به شما امکان می دهد از فکر کردن درگیر شوید تا به یک بازاریابی دیجیتال با دیدی کنجکاو حمله کنید.

تفکر و خلاقیت قابل تطبیق

خلاقیت

یادگیرندگان مادام العمر دانش و مهارت های شخصی و شخصی خود را برای پیشرفت و تکامل مهارت های خود تکان می دهند. گرسنگی دانستن بیشتر در مورد روندهای نوظهور و جدیدترین فناوری ، نمای گسترده ای از اتفاقات صنعت را بدون نیاز به تلاش و تخصص در همه چیز فراهم می کند. مهمتر از همه ، یادگیری مداوم به شما امکان می دهد ارتباط برقرار شوید ، بنابراین می توانید ایده ها و راهکارهای خود را به روشی ارائه دهید که برای مردم در همه سطوح و پیشینه های مختلف روشن باشد.

شما به اقتدار تبدیل می شوید که به عنوان یک حل کننده مشکل ، رهبر فکر و رهبری مورد اعتماد شما مورد استفاده قرار می گیرید.

بازاریابی مؤثر در دنیای مدرن

به گفته Econsultancy ، زمینه های مهارت های گسترده تری وجود دارد که برای بازاریابان این دنیای مدرن نیز قابل توجه است. بار دیگر تاکید بر مهارتهای نرم است. افراد مصاحبه شده بر لزوم تلفیق رویکردهای متفاوت و تخصص بازاریابی که از کیفیت بیشتری برخوردار است ، تأکید می کنند. این خصوصیات شامل موارد زیر است:

     

  • سازگاری
  •  

  • بیان و ترغیب
  •  

  • گرسنگی برای یادگیری
  •  

  • همکاری
  •  

  • خلاقیت
  •  

  • تصمیم گیری مبتنی بر داده ها
  •  

  • همدلی
  •  

  • کنجکاوی
  •  

  • Passion

ممکن است بسیاری از این خصوصیات به دلیل آشنایی مجدد بر مضامین مشترک از جمله خلاقیت ، سازگاری ، یادگیری و همکاری ، آشنا به نظر برسند.

در مقاله ای در نیویورک تایمز ، لازلو باک ، SVP از عملیات مردم در گوگل اظهار داشت که شماره یک موردی که در هنگام استخدام کارمندان به دنبال آن هستند ، “توانایی یادگیری” است. این گرسنگی برای یادگیری یک مهارت بسیار واقعی اما کمتر ملموس است. این امکان را به افراد می دهد تا در محل کار کار کنند و از یک آشفتگی اطلاعات ، ارزش را مشخص کنند. این تفکر جدید است که یادگیری خود انگیخته را ایجاد می کند.

استخدام

مهارت بیان و ترغیب

مطالعه Econsultancy همچنین نشان داد که بیان و اقناع ، مهارتی است که بیشتر اوقات به وجود می آید. شرکت کنندگان دریافتند که بازاریابانی که قادرند ارزش خود را به وضوح با دیگران در درون یک سازمان ارتباط دهند ، می توانند در جایگاه خود مؤثرتر باشند.

این امر به این دلیل است که آنها نه تنها می دانند چه کاری باید انجام دهند بلکه الزامات کسب و کار را نیز درک می کنند و به آنها امکان می دهند راه حل های دیجیتالی را ارائه دهند که اهداف تجارت را برآورده می کنند. آنها می توانند با افراد دیگر در تجارت از جمله تیم های غیر دیجیتال و بازاریابان سنتی همکاری کنند تا این همکاران اهمیت استراتژی های دیجیتال را درک کنند. این باعث می شود همه بازیکنان مهم با برنامه های دیجیتالی خود در هیئت مدیره حضور داشته باشند.

مهارت انسان بودن

هوش مصنوعی ابزاری با ارزش برای بازاریابان است که داده است. این می تواند داده ها را هدف قرار دهد ، داده ها را جمع آوری و مرتب سازی داده ها را انجام دهد. با این حال ، هر چقدر فن آوری جدید پیچیده شود ، غریزه انسانی و تفکر خلاق توسط ذهن انسان است که از آن اطلاعات استفاده می کند و از آن برای هدف گیری مشتریان استفاده می کند. انسانها از محتوا و استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند که باعث ایجاد اعتماد ، وفاداری می شود و عشق به برند را کسب می کنند.

برای طنین انداز شدن با چشم اندازهایی که ممکن است تیم فروش برای شما بفرستد ، احساسات لازم است. بازاریابان مدرن باید یاد بگیرند که به غرایز خود اعتماد کنند و راهی پیدا کنند که بتوانند هر آنچه را که AI برای آنها ارسال می کند ، اهرم کنند. این احساسات را به وجود می آورد که ارزش داده ها را پیدا کرده و آن را شخصی سازی کند تا به روش های معنی دار به مشتریان برسد.

مهارت های فنی بیش از حد مکرر تغییر می کنند تا ارزش دیگری حفظ شود. درعوض ، مهارتهای نرم دارای چرخه زندگی طولانی تری هستند که انطباق پذیری و یادگیری را در صدر لیست مهارتهای نرم حفظ می کنند.

باقیمانده باقی مانده

بیشتر ما مخفیانه تعجب می کنیم که آینده چه چیزی را به ارمغان خواهد آورد. چگونه می توانیم در دنیایی که فن آوری با افت یک کلاه تغییر می کند ، مرتبط باشیم؟ مجموعه مهارتهای فردا چگونه خواهد بود؟

براساس گزارش مشاغل نوظهور LinkedIn در مورد ۲۰ شغل سریع در حال رشد در سال ۲۰۱۸ ، مهارتهای برتر مورد نیاز برای پر کردن آنها شامل بازاریابی ، مدیریت ، فروش و ارتباطات است. این ممکن است جای تعجب داشته باشد. با این حال ، اگرچه ممکن است فناوری کارهای روزمره را باطل کند ، اما نمی تواند مهارتهای نرم را جایگزین کند.

طرز فکر ایده آل یک بازاریاب مدرن نیاز به مهارت های نرم دارد که به صورت خودکار امکان پذیر نیست. . اینها خصوصیات انسانی استکه به مهارتها تبدیل شده اند

اگرچه علم نشان داده است که ماشین ها می توانند یاد بگیرند ، اما آنها نمی توانند مهارت های فنی و عاطفی را با هم ترکیب کنند. این سازگاری به ما امکان می دهد تا همدلی ، عاطفی و منطقی باشیم و با استفاده از هر یک از این مهارت ها نتیجه ای حاصل کنیم که بدانیم از چه زمان و چگونه می توان استفاده کرد. یادگیری در کنار احساسات انسانی و غرایز بازاریابی ، یک بازاریابی فوق العاده ایجاد می کند که همواره مرتبط خواهد بود و هرگز زائد نمی شود.