اردیبهشت 8, 1403

از کجا یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم 

بسته به سطح زبان انگلیسی شما، مدرسه کتاب هایی را برای خواندن به شما توصیه می کند. این کتاب های مدرسه اشکال مختلفی دارند. امروز در این  آموزش زبان انگلیسی یکبار برای همیشه کار پژوهشی به بررسی اشکال کتاب های مدرسه می پردازیم پس تا پایان کار پژوهشی با ما همراه باشید.

معرفی کتاب های مدرسه

یکی از روش ها و روش های توزیع آنها، دقت سن دانش آموزان است. در این مقاله علمی سعی می شود این طبقه بندی و کتاب های مورد نیاز برای هر سطح ارائه شود. یادگیری زبان انگلیسی مانند هر مهارت دیگری زمان بر است. این زمان کوتاه خواهد بود، حتی اگر در شرایط مرطوب شروع شود. این به این دلیل است که طبق تحقیقات، انسان ها می توانند زبان های جدید را در سنین پایین به خاطر بسپارند.

یادگیری لهجه انگلیسی یکی از زبان هایی است که در مناطق مختلف امتحان می شود. از آموزش مداوم و مهاجرت تا میل به مهاجرت، همیشه یک نیاز اساسی محسوب می شود. کتاب های آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته مهمترین و اساسی ترین نیاز زبان آموزان  آموزش زبان انگلیسی و فارسی است.

فردی که علاقه مند و مشتاق یادگیری  زبان نیو  زبان است، از ابتدا به کتاب درسی و معلم نیاز دارد تا راه را با کتاب مبتدی آغاز کند، تا دبیرستان ادامه دهد و در نهایت از یادگیری و موفقیت در یادگیری پیشرفته زبان انگلیسی بهره مند شود. کتاب. این مراحل را پشت سر بگذارید. خرید کتاب های درسی ارزان قیمت یکی از جنبه های مهمی است که دانش آموزان به دنبال آن هستند.

کتاب های آموزشی کودکان

کتاب های ویژه با توجه به سن توصیه می شود. کتاب های این زمان تا حد امکان دیداری و شنیداری هستند. فقط شانس نوشتن این کتاب ها  آموزش زبان انگلیسی مقدماتی و کشیدن آنهاست. هدف در اینجا آشنایی حداقلی با زبان انگلیسی است تا در آینده محتوای گویش انگلیسی برای کودکان شناخته شود. به عنوان مثال می توان از کتاب های این نصیب (جیب)، (تفریح ​​بزرگ) و (سوپر سافاری) نام برد.

کتاب های دبستان (برای کودکان)

در این زمان نگارش به صورت قانونی آغاز می شود. هر یک از کتاب های ارائه شده دارای کتاب کار مخصوص به خود است. در این زمان در شرایطی که دانش آموز با محتوای گویش انگلیسی آشنا شده و در گذشته با کتب انگلیسی پاسخ داده است، باید قدمی به جلو برد. نیازی به دانستن کتاب های دوره قبل نیست. اگر دانش آموز به سنی رسیده است که بتواند مدرسه را شروع کند، باید از این زمان شروع کند. این شامل محبوب‌ترین کتاب‌هایی است که می‌توانید در حال حاضر سفارش دهید (کتاب جادویی زمان)، (کتاب دنیای آواشناسی آکسفورد)، (کتاب انگلیسی بزرگ) و (کتاب خانواده و دوستان).

کتاب های نوجوان

اگر کودک ما قدم به قدم با کتاب های پیش دبستانی پیش برود، بعد از ترک کتاب در سن دبستان به این زمان می رسد. کتاب های این زمان بسیار پرتر و متراکم تر از کتاب های گذشته است. زبان آموز تنها یک قدم با زبان انگلیسی پیشرفته و کاربردی فاصله دارد. در این دوره، یک زبان آموز حداقل به چهار مهارت برای پیشرفت در کتاب های مدرسه نیاز دارد. علاوه بر چهار مهارت، شما  آموزش زبان انگلیسی مبتدی بزرگسال به یک واژگان کلان مرطوب و گرامر به خوبی توسعه یافته از زمان های گذشته نیاز دارید.

کتاب برای بزرگسالان

دانش آموزان با گذر از دوران ها و فرصت های مختلف وارد دوران بزرگسالی و کتاب های درسی می شوند. تمام آنچه در حال حاضر نیاز است و روش های این کتاب ها باید در اختیار زبان آموزان قرار گیرد. چهار مهارت اساسی در این یادگیری؛ شامل انواع دستور زبان و عبارات خلاقانه است. این کتاب ها سطوح مختلفی دارند که از سطح مبتدی تا پیشرفته به شما کمک می کند. مثلا، کتاب های درسی فعلی عبارتند از (American File)، (Top Notch)، (American).

مثلاً نکته مهمی که می اگتر اضافه کرده این است که اکثر این کتاب ها به گویش آمریکایی هستند. تفاوت چندانی بین این کتاب ها وجود  آموزش زبان انگلیسی مبتدی ندارد، یک تفاوت مهم این است که هر کتاب دستکاری های بیشتری روی مهارت های خاصی نسبت به بقیه دارد و سعی می کند دو برابر شود. یکی از تفاوت های این کتاب ها این است که ناشران متفاوتی دارند. اکنون این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام کتاب را تهیه و ویرایش کنید.

قبل از تنظیم منابع خود، مراقب باشید که کتاب های مناسب سطح خود را تهیه و تنظیم کنید. اگر کتاب‌هایی که تهیه و ویرایش کرده‌اید بالاتر از سطح شما باشد، از بررسی دقیق، خستگی و ناامید شدن تحقیق رنج خواهید برد. از طرفی اگر این کتاب ها پایین تر از سطح شما هستند، تحقیق در مورد آنها چیزی به شما اضافه نمی کند و تحقیق در آنها بیهوده خواهد بود. برای خرید کتاب مدرسه می توانید از سایت آلبوم گویش جدید الف استفاده کنید.

گویش های انگلیسی مانند سایر لهجه ها دارای قسمت های مختلفی هستند. داشتن توانایی تسلط بر هر قسمت از گویش سوندی که شامل توانایی نوشتن، گوش دادن، گوش دادن و صحبت کردن است بسیار مهم است و هرکسی که این زبان را یاد می گیرد باید زبان سوندی را به خوبی یاد بگیرد تا بتواند موعظه کند. مطالعه مورد نیاز را در این بخش بررسی کنید. گاهی اوقات، دانش آموزان پس از کسب هر چهار مهارت زبانی، تمایل به تقویت یکی از آنها دارند.

آلبوم زبان جدید با تیمی  آموزش زبان انگلیسی گفتاری عالی تمام کتاب های مدرن و ضروری مدرسه را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از رویکرد این شرکت می توانید به راحتی کتاب های خود را برای تمامی سنین و سطوح تهیه و تنظیم کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :
خدمات آموزشی در بانک فایل پژوهشی معلمان