اردیبهشت 9, 1403

نکاتی که درباره حقوق خانواده، مهریه، نفقه و حضانت باید در نظر گرفته شود

پایان نامه رشته حقوق

انواع نفقه چیست ؟باید افزود که انواع نفقه عبارت است از : ۱ / نفقه زوجه : که مرد ملزم است تا به همسرش نفقه بپردازد ، یا به عبارت بهتر زوج باید هزینه پوشاک ، خوراک ، هزینه های متناسب با وضعیت زن ، و … را بپردازد . ( البته با دو شرط به زن نفقه تعلق می گیرد : اول این که : عقد نکاح زوج و زوجه ، دائم باشد . و دوم این که : زن از همسرش تمکین کرده باشد ) .
وکلا و مشاورین حقوقی موسسه حقوقی تهران طلاق ، جزء برترین و زبده ترین وکلا و مشاورین حقوقی تهران ، می باشند . به گونه ای که با خیال راحت می توان مسائل خود در خصوص حقوق خانواده را ، به وکلای متخصص و با تجربه این موسسه حقوقی معتبر ، سپرد و شاهد رسیدن به نتیجه مطلوب خود ، بود .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای با سابقه ای درخشان است که آماده ارائه انواع خدمات در زمینه حقوق خانواده ( همچون : مهریه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، طلاق و جدایی زوجین ، نفقه ،  و … ) می باشد . این موسسه حقوقی معتبر ، دارای بیش تر از پنج هزار پرونده موفق در زمینه حقوق خانواده ، است .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، دارای وکلا و مشاورین حقوقی زبده و با تجربه ای است که در زمینه تمام مسائل حقوق خانواده از دانش و تجربه زیاد برخوردار هستند ، و می توان با خاطر آسوده امور خود را به وکلای این موسسه حقوقی سپرد .
وکلای موسسه حقوقی تهران طلاق ، کادری متخصص و با تجربه می باشند که در زمینه قوانین طلاق برای مرد ، و دیگر مسائل حقوق خانواده ( مثل : مطالبه نمودن اجرت المثل ایام زوجیت ، مهریه ، طلاق توافقی ، حضانت ، و … ) آماده ارائه خدمات تخصصی به عموم افراد هستند .
وکیل طلاق توافقی مشهور تمام مراحل را به بهترین نحو و در کم ترین زمان ممکن ، طی خواهد کرد و درنهایت زوجین به نتیجه مطلوب خود ، خواهند رسید .
وکلا و مشاورین حقوقی تهران طلاق ، می‌ توانند به بهترین شکل ممکن ، مراجعه کنندگان را یاری کنند و آن ها را هر چه سریع تر ، به نتیجه مطلوبشان برسانند .
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، دارای کادری حرفه ای و زبده از وکلا و مشاورین حقوقی متخصص و با تجربه می باشد ، که در زمینه حضانت از فرزند و شرایط سلب حضانت و دیگر مسائل حقوق خانواده ، سال ها فعالیت کرده و می کنند . به طوری که می توان امور خود را به وکلای این موسسه حقوقی پر مخاطب با خاطر آسوده  سپرد .
توقیف ماشین برای مهریه از طریق دادگاه ، زوجه ابتدا باید دادخواستی  مبنی بر مطالبه مهریه اش ، به دادگاه ارائه بدهد .برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با موسسه تهران طلاق تماس بگیرید.
موسسه حقوقی معروف و معتبر تهران طلاق ، دارای برترین و متخصص ترین وکلای حقوقی می‌ باشد ، که در تمام مسائل حوزه حقوق خانواده ، آماده ارائه خدمت به عموم مردم هستند .
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با دارا بودن بیش تر از پنج هزار پرونده موفق در زمینه حقوق خانواده ( طلاق ، طلاق توافقی ، مهریه ، اجرت المثل ، و … ) ، آماده ارائه خدمات حقوقی به عموم افراد می باشد .
وکیل حضانت مشاوره رایگان وکیلی با تجربه و کار بلد است که افراد می توانند مشکل خود را با او در میان بگذارند ، و با مشاوره رایگان در این خصوص اطلاعات مفیدی را کسب کنند .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای معتبر و پر مخاطب است که سال ها در زمینه حقوق خانواده فعالیت می کند . این موسسه دارای برترین مشاورین و وکلا است که می توان با خاطر آسوده ، امور حقوقی خود را به وکلای این موسسه معروف ، سپرد .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، از پر مخاطب ترین موسسه های حقوقی تهران است که ، خدمات شایانی مثل : مشاوره حقوقی ، و .. را به هموطنان عزیز ، در زمینه حقوق خانواده ، ارائه می دهد .
اجرت المثل زن خانه دار : بسیاری از امور منزل را مرسوم است که زوجه انجام دهد ، اموری از قبیل : آشپزی کردن ، نظافت ، و …. . به تبع در صورتی که زن خانه دار باشد ، ممکن است تمام امور منزل را خود انجام دهد . حال با آن که انجام دادن این امور ، تکلیفی برای زن نیست . و به همین سبب زن می تواند در شرایط به خصوصی ، اجرت المثل ایام زناشویی را از زوج مطالبه کند .
با شماره وکیل خانواده تماس بگیرند و به صورت تلفنی مسائل خود را با وکیل خانواده در میان بگذارند ‌.
وکیل طلاق توافقی می‌تواند کار شما را به‌جای چند ماه و حتی یک سال در عرض چهل تا شصت روز انجام دهد.موسسه تهران طلاق با مشاوره رایگان پاسخگوی سوالات حقوقی شما
بهترین وکیل آنلاین نفقه ، فردی می باشد که علاوه بر دانش و تخصص در این زمینه ، از فن بیان و تجربه نیز برخوردار باشد .موسسه تهران طلاق مشاوره رایگان در زمینه طلاق و مهریه
در انواع طرق عقد چه به صورت موقت و چه دائم و یا اینکه آیا مهریه عندالمطالبه است و یا عندالاستطاعه مهریه از طرف زن قابل مطالبه میباشد ولی این نکته حائز اهمیت است که در مهریه عندالاستطاعه توانایی مالی زوج برای پرداخت مهریه باید اثبات شود.
حضانت فرزند بالای ۱۸ سال:دختر ( ۹ سال کامل قمری ) و پسر ( ۱۵ سال کامل قمری ) به سن بلوغ رسیدند ، در این صورت خود فرزند تعیین خواهد کرد که تمایل دارد از این پس ، با کدام یکی از والدین زندگی کند . در نتیجه ، همان طور که ذکر شد ، این خود فرزند خواهد بود که در این خصوص ، تصمیم خواهد گرفت ، چرا که از سنت حضانت خارج شده است . ( حضانت فرزند بالای ۱۸ سال ) .
شرایط طلاق از طرف زن ، باید افزود که : عسر و حرج زن از جمله دلایلی می باشد که زن می تواند با اثبات آن از زوج طلاق بگیرد . عسر و حرج که بر طبق مضمون ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی : هنگامی است که ، دوام زوجیت باعث عسر و حرج زن باشد در چنین وضعیتی ، زوجه می تواند به محکمه مراجعه کند و درخواست طلاق نماید .
وکیل آنلاین حضانت ، باید اشاره کند که ممکن است در برخی موارد ، والدین فرزند به هر دلیلی طلاق بگیرند و جدا شوند ، در چنین وضعیتی مسئله حضانت ، یک مسئله مهم و حیاتی خواهد بود که باید در مورد آن تصمیم گیری شود .
این مطلب را هم از دست ندهید :
طراحی و ساخت اپلیکیشن خدماتی

 

تهران طلاق