اردیبهشت 8, 1403

خرید دوربین sony

 

سونی در سال 1946 با نام Tokyo Tsushin Kogyu تاسیس شد و تجهیزات ارتباطی تولید می کند. این شرکت در سال 1950 یک ضبط صوت کاغذی با نام تجاری سونی ساخت و در سال 1958 به سونی تبدیل شد.

سونی بر روی گرامافون و رادیو ترانزیستوری، گرامافون و تلویزیون تمرکز کرده است. دوربین عکاسی سونی در سال 1975، سونی پخش کننده ویدیوی نیم اینچی Betamax و در سال 1984 پخش کننده سی دی قابل حمل Discman را معرفی کرد.

سونی مدل های تصویربرداری شبکه را با انواع دوربین ها و مجموعه های مختلف ارائه می دهد. قیمت مدل های بسیار نازک بین 300 تا 400 دلار است. برخی از مدل های بزرگ با وضوح بالا و ذره بین عرضه می شوند و این مدل های بالاتر از 250 تا 500 دلار متغیر هستند. مدل های دیگر ارزان تر هستند و قیمت آنها از 125 دلار تا 500250 دلار است. اکثر مدل هایی که به صورت آنلاین عکاسی می شوند در رنگ های مختلف موجود هستند و طیف وسیعی از انتخاب ها را برای مصرف کنندگان ارائه می دهند. با این حال، در بخش دوربین های دیجیتال سونی، چنین چیزی وجود ندارد، flashiran.net بنابراین اگر می خواهید یک مدل دوربین سونی در این بخش تهیه کنید، به دنبال مدل های قدیمی باشید.

دوربین های DSLR رایج ترین نوع دوربین های معمولی و دوربین های دیجیتال هستند. دوربین DSLR از طریق آینه ای که در جلوی سنسور قرار دارد تصویری را به سنسور یا بیننده منتقل می کند و با فشار دادن دکمه شاتر به آینه برخورد کرده و به سنسور می رسد و عکس می گیرد.

بهترین دوربین سونی دوربینی است که مطابق با نیازها و خواسته های شما باشد. دوربین های این شرکت در اندازه های مختلف و کارکردهای مختلف موجود می باشد.

دوربین سونی A7lll: بهترین دوربین سطح پایه سونی. فریم لس و فول  neskaenergy.ir فرمت با کیفیت و سرعت تصویر.

Sony A7RIV: سنسور 61 مگاپیکسلی و ویدیوی فول فریم و بدون آینه 4K با Sony EF ویژه که برای عکاسی استفاده می شود.

Sony A7Slll: سنسور 12 مگاپیکسلی با دوربین 4K 120 FPS و عملکرد عالی در نور کم.

مدل های دوربین فوق از دوربین های حرفه ای سونی می باشد. اما سونی نه تنها دوربین های حرفه ای، بلکه مدل های C-APS و موبایل را نیز می سازد.

دوربین‌های سری A6 از نظر اسمی مشابه هستند، اما دوربین‌های آماتور A6100 از A6600 برتر تا مدل A6400 تولید محتوا را شامل می‌شوند.

این مطلب را هم از دست ندهید :
محصولات زناشویی

Sony A6400 قادر به تولید حسگر C-APS با کیفیت بالا و محتوای صفحه قابل چرخش 180 درجه است که به کاربران امکان می دهد از دوربین به تنهایی برای فیلمبرداری استفاده کنند.

دوربین سونی با بالاترین رزولوشن، Sony a7r iii، دارای ویژگی ها و عملکردهایی است. این دوربین یک دوربین بدون آینه با امکانات بیشتر نسبت به دوربین های قبلی Dslr است. امکاناتی مانند سرعت ضبط، سیستم فوکوس پیشرفته و فیلم برداری با کیفیت بالا با وضوح 4k این دوربین را به انتخاب بهتری نسبت به سایرین تبدیل کرده است. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به طراحی و بهترین ارگونومی کار اشاره کرد.

یکی از دقیق‌ترین و قوی‌ترین مکانیزم‌های مدیریت فایل‌های JPEG، خرید دوربین عکاسی سونی مخصوصاً در نور کم و حساسیت‌های زیاد و یا در Sony a7R III، ISO، مکانیزم پردازش JPEG است که البته برای کسانی که با خام کار نمی‌کنند بسیار مهم است. فایل ها.

Sony a7R III یک گام به جلو برداشته است و از A9 استفاده کامل نکرده است. دوربین دارای یک نقطه فوکوس برای نرم افزار به نام عملکرد تاچ پد AF است. به این ترتیب، می توانید با کشیدن انگشت خود روی صفحه دوربین (درست مانند ضربه زدن روی لپ تاپ) در حالی که به موقعیت دوربین نگاه می کنید، نقطه فوکوس را کنترل کنید. البته کارشناسان DPreview بر حساسیت و تغییر سریع نقطه فوکوس تاکید دارند زیرا این ویژگی تجربه لذت بخشی نبوده است.

 

به صلاحدید سونی، Sony a7r iii باید از بسیاری از ویژگی های دستگاه a9 استفاده کند. یکی از پیشرفته ترین دوربین های غیر اپتیکال موجود، صفحه نمایش الکترونیکی OLED پیشرفته با وضوح 3.69 میلیون نقطه است. مدل های جدید همچنین دارای دکمه AF-ON، نقطه فوکوس و اتصال جوی استیک یا فلاش خارجی برای انتخاب همگام سازی فلاش هستند (سرعت همگام سازی در Sony a7r iii 1150 ثانیه است). سونی a7r iii، کلید C3 در سمت چپ دکمه “Menu” اضافه شده است، همچنین می توانید با افزودن یک دکمه قفل، دکمه “Protect and rate” را به دکمه معمولی اضافه کنید.