اردیبهشت 8, 1403

کوله پشتی دوربین

کوله پشتی دوربین

 

فکر می کنم یک عکاس حرفه ای با یک دوربین گران قیمت هستید یا یک عکاس سلف پرتره هستید. در هر صورت باید یک کیف خوب و سبک برای دوربین خود تهیه کنید که می تواند بسیار گران باشد تا آسیبی به آن وارد نشود. کیف دوربین عکاس DigiCalast با دستگاه فیلمبرداری است و طیف وسیعی از محصولات را به شما ارائه می دهد. در ادامه در مورد برنامه های مختلف و بسیاری از حالت های دوربین دیجیتال موجود صحبت خواهیم کرد.

اپلیکیشن دوربین

کوله دوربین

قبل از خرید یک کیف دوربین، باید بدانید که چه چیزی را انتظار دارید و چه لوازم جانبی را برای خود بیاورید. اگرچه محتوای دوربین بسیار مهم است، اما تاثیر را در اولویت قرار می دهد. عجیب به نظر می رسد، اما تمی که انتخاب می کنید به خرید کیف دوربین نیز بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر برای گرفتن عکس های خود به تجهیزات نورپردازی نیاز دارید، باید یک کیف یا کیف بزرگ بردارید. اگر یک عکاس استثنایی هستید، کیف دوربین شما باید محکم باشد و منبع آب نباشد و بتواند شرایط محیطی شدید را تحمل کند.

کیف نشنال جئوگرافیک NG IL 5050 با دوربین هایی که آینه دوتایی یا دو لنز اضافی ندارند، یا یک پهپاد کوچک، مناسب یک کامپیوتر قابل حمل 14 اینچی، با پوشش ذوزنقه ای و باران، و همچنین کیسه بارانی سازگار است. . جدا از. کیسه باید به تنهایی کار کند یا به عنوان یک کیسه برای یک هدف خاص استفاده شود

انواع کیف دوربین

بسیاری از مردم از تحقیقات ساده در مورد هزاران طرح دوربین آزار می‌دهند و نمی‌توانند کیف‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند. اندازه کیف دوربین بسته به اندازه دوربین، لنز و سایر لوازم جانبی متفاوت خواهد بود. به این ترتیب، کیف های دوربین را می توان به کیف های دوربین، کیف های شانه، کیف های ورزشی با همان پارچه، کیف ها، دوربین ها و بسیاری موارد دیگر طبقه بندی کرد. مدل دیگر کیف دوربین است که به عکاس آزادی سفر می دهد اما فضای محدودی دارد. نوع دیگر کیف برای عکاسان حرفه ای طراحی شده است که بسیار بادوام است و به عکاس زمان کافی برای برداشتن تمام وسایل را می دهد. برخی از جیب ها نشان دهنده جیب های داخل آن است. چرخش با چرخ و سایر ویژگی های کیف دوربین سنگین.

این مطلب را هم از دست ندهید :
سایت هواداران تیم پرسپولیس

نشنال جئوگرافیک NG W5072 یک دوربین DSLR است که با یک لنز 200-70 میلی متری و 5 لنز اضافی، تا 15 سانتی متر کامپیوتر قابل حمل و ذوزنقه با پوشش باران سازگار است. noornegar.com

Manfroto MB OL-BP-30 سازگار با بدنه دوربین DSLR یا Mirrorless با 2 لنز ذره بین به اضافه کامپیوتر قابل حمل تا 15 سانتی متر و لوازم جانبی با نگهدارنده تراپود و از پایین کیف قابلیت جداسازی کامپیوتر همراه با کیف . و فکر کردی می تواند به عنوان یک کیف شانه و بارانی کار کند.

کیف های دوربین در اندازه های مختلف و با لنزهای مختلف ساخته می شوند و دوربین عکاسی را بسیار آسان می کند و همچنین محافظ مناسبی برای دوربین و لنز برای حمل آن می باشد.

کانن در داخل کیف می‌تواند دوربین‌های DSLR و لنزهای تلفن، دو اندازه متفاوت یا استاندارد را با شارژر دوربین بپذیرد. همچنین، جیب جیب جلو به شما کمک می کند تا زمان بگذارید.

لباس‌های بیرونی که با رویه کیف کار می‌کنند، از برزنت پلی استر و همچنین کناره‌هایی که تا می‌شوند، می‌توانند ایده شما را از توری برای بیرون بسیار جذاب کنند.

همچنین، تومورهای بزرگ محافظت خوبی در برابر برخورد با دوربین شما هستند.

علاوه بر زمان زیادی که در کیف سپری می شود، دو قسمت دیگر در داخل و خارج در و در جیب جلویی تعبیه شده است که می تواند 9 تبلت، کارت حافظه و سایر وسایل خاص را در خود جای دهد.

جیب پشتی دارای دو بند و یک زونا نرم برای حمام و یک دستی کوچک است.

کیف پارت کانن در دو رنگ مشکی-نارنجی (با خطوط نارنجی) و مشکی-آبی (با خطوط تیره) موجود است.

یکی دیگر از ویژگی‌های این کوله پشتی دوربین عکاسی می‌تواند به کاور باران اشاره کند که در صورت خیس و گلی شدن، می‌توان آن را جدا کرد و بشورید و مجدداً استفاده کرد، همچنین این ویژگی را در برابر دوربین شما در شرایط آب و هوا و شرایط آب و هوایی. هوا خالی است.