اردیبهشت 8, 1403

دوربین مدار بسته هایک ویژن به چند دسته تقسیم می شود؟

دوربین مدار بسته هایک ویژن یکی از بهترین محصولات بازار است که امروزه طرفداران زیادی را در سراسر دنیا دارد. به همین دلیل، درخواست بالایی برای استعلام قیمت دوربین مدار بسته و خرید دوربین مدار بسته این برند وجود دارد. برند هایک ویژن کار خود را در سال ۲۰۰۱ در چین آغاز کرد و با توجه به این موضوع که در این دوربین تکنولوژی های پیشرفته ای به کار رفته اند، امروزه محصولات هایک ویژن به شناخته شده ترین محصولات در سراسر دنیا تبدیل شده اند.برند ( هایک ویژن ) در عرض 20 سال به یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده دوربین مداربسته در جهان تبدیل شد.

انواع دوربین مداربسته

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن به دو دسته کلی تقسیم بندی می گردد: دوربین مداربسته تحت شبکه و دوربین مدار بسته اچ دی. هر یک از این دوربین ها نیز دسته بندی های دیگری دارند. دوربین مدار بسته تحت شبکه به دوربین هایی گفته می شود که برای انتقال داده ها و اطلاعات خود به کابل و سیم نیازی ندارد و اطلاعات را از طریق شبکه های اینترنتی و وای فای انتقال می دهند.

ویژگی های دیگر

دوربین مدار بسته هایک ویژن دارای ویژگی های بسیار زیادی است. این ویژگی ها بر اساس نیازهای کاربران شکل گرفته اند و همین امر باعث شده است تا این دوربین مورد توجه خریداران در سراسر دنیا باشد. همچنین، برند هایک ویژن به استانداردهای جهانی پایبند است و همواره تلاش می کند تا از تکنولوژی های روز دنیا در تولید محصولات بهره ببرد.

کیفیت بالا

دوربین مدار بسته هایک ویژن کیفیت بالایی دارد و در برابر رطوبت، گرما و سرما مقاوم است. همانطور که می دانید تمامی دوربین ها در محیط های سربسته به کار برده نمی شوند و گاهی این دوربین ها در محیط های خارج نصب می گردند ( به طور مثال ورودی بانک ها). در این شرایط، اگر دوربین ها در برابر عوامل محیطی و جوی مقاوم نباشند، به زودی از بین می روند. با توجه به این موضوع دوربین های هایک ویژن همگی دارای استاندارد هستند و شرایط جوی به آنها آسیبی وارد نمی کند. در نتیجه، خریداران با خیال آسوده می توانند این دوربین ها را تهیه کنند.

قابلیت دید در شب

نصب دوربین مداربسته همانطور که می دانید در برخی از ساعات محیطی که دوربین مدار بسته هایک ویژن در آن نصب می گردد در تاریکی مطلق فرو می رود. به طور مثال، شخصی این دوربین را در مغازه خود نصب می کند و در زمانی که پاساژ تعطیل است، مغازه کاملا تاریک می شود. به همین دلیل، این سوال برای خریداران پیش می آید آیا این دوربین قابلیت ثبت تصاویر را دارد. پاسخ به این سوال مثبت است. دوربین هایک ویژن به گونه ای طراحی شده است که در تمامی شرایط اقدام به فیلمبرداری و ثبت تصاویر می کند.

این مطلب را هم از دست ندهید :
معرفی برخی دستگاه های آزمایشگاهی پرکاربرد با انواع و کاربرد شان

نکات طلایی برای خرید دوربین مدار بسته

اگر می خواهید برای خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید، بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • در زمان خرید دوربین مدار بسته باید به برندهای معتبر بازار مراجعه کنید.
  • در زمان خرید دوربین مدار بسته باید از فروشنده ضمانت نامه معتبر دریافت کنید. وجود ضمانت نامه نشان می دهد که تمامی استانداردها در ساخت آن رعایت شده اند.
  • در زمان خرید دوربین مدار بسته باید مشخصات فنی این دوربین را بررسی کنید و مطمن شوید که مشخصات فنی آن به گونه ای است که با نیازهای شما همخوانی دارد.

قیمت دوربین مدار بسته چقدر است؟

یکی از مهمترین سوالاتی که در این زمینه پرسیده می شود در این باره است که قیمت دوربین مدار بسته چقدر است. بهتر است بدانید قیمت دوربین مدار بسته به عوامل متعددی بستگی دارد. بهتر است بدانید هر چقدر قابلیت هایی که در دوربین مدار بسته به کار رفته است بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت دوربین مدار بسته افزایش پیدا می کند. با توجه به این موضوع که دوربین مداربسته یکی از محصولاتی است که خرید آن نیاز به دانش تخصصی دارد، توصیه می شود قبل از استعلام قیمت دوربین مدار بسته با افراد متخصص مشورت کنید.

برای خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد دوربین مدار بسته هایک ویژن در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این دوربین انواع متفاوتی دارد و در هر دسته به نیازهای متفاوتی توجه شده است. این دوربین ها تحت شبکه هستند و کیفیت تصاویر در آنها بسیار بالاست.

اگر می خواهید برای خرید دوربین هایک ویژن اقدام کنید، می توانید فروشگاه هایک تجارت وارد شوید. این فروشگاه خدمات متنوعی از جمله مشاوره خرید دوربین های مدار بسته را در اختیار شما قرار می دهد و محصولاتش را با ضمانت نامه به فروش می رساند.