اردیبهشت 8, 1403

راهنمای خرید بهترین و پر فروش ترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی اصل

راهنمای خرید بهترین و پر فروش ترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی اصل

اشعه های مضر خورشید یکی از عوامل بسیار مهم در مشکلات پوستی است، تابش مستقیم نور آفتاب به پوست باعث بروز خشکی پوست، پیری زود رس، ایجاد لک و مک، چین و چروک و حتی آفتاب سوختگی میشه، برای جلوگیری از مضرات و خطرات نور خورشید استفاده از کرم ضد آفتاب الزامی هست، کرم ضد آفتاب یک محافظت کننده بسیار قوی پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید است، اما استفاده از هر ضد آفتابی کار درستی هست؟ ما در این مقاله در قصد داریم به شما آموزش بدیم تا بتونید بهترین مدل کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی رو خریداری کنید. ما رو همراهی کنید.

چرا استفاده از کرم های ضد آفتاب اهمیت زیادی داره؟

بارها و بارها شنیده اید که استفاده از کرم ضد آفتاب از آفتاب سوختگی جلوگیری میکنه و خیلی از افراد در جهان بدون اینکه اطلاعاتی در مورد کرم ضد آفتاب داشته باشند به قصد جلوگیری از آفتاب سوختگی از آن استفاده می کنند. بله پیشگیری از آفتاب سوختگی یکی از خواص کرم ضد آفتاب هست، اما کرم های ضد آفتاب مزایا و خواص های دیگه هم داره، ضد آفتاب ها جزء مهمترین محصولات محافظت کننده پوست و زیبا کننده پوست هستن که در ادامه با مزایای آنها آشنا خواهید شد.

  • محافظت پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید
  • جلوگیری از پیری زود رس
  • جلوگیری از بروز و ایجاد چین و چروک
  • جلوگیری از سرطان پوست
  • از ایجاد لک های پوستی جلوگیری میکند
  • جلوگیری از چین و چروک های اطراف چشم
  • و…

راهنمای خرید بهترین کرم ضد آفتاب

استفاده از هر ضد آفتابی پیشنهاد نمیشه، شما باید در زمان خرید ضد آفتاب به یکسری فاکتور ها دقت کافی داشته باشید تا بتوانید کرمی سازگار با پوست خود و کیفیت بالا تهیه و خریدار کنید. مثلا باید به میزان SPF کرم دقت داشته باشید، یا ضد آب بودن اون و حتی به گیاهی یا شیمیایی بودنش دقت داشته باشید، در ادامه به یکسری نکات اشاره میکنیم که باید به اون نکات دقت کافی داشته باشید.

1- میزان SPF موجود در کرم ضد آفتاب

به میزان محافظتی کرم در برابر اشعه های مضر خورشید SPF گفته میشه، SPF تنها در کرم ضد آفتاب وجود نداره، کلی کرم مثل کرم ضد لک ، کرم پودر ، کرم مرطوب کننده یا کرم لایه بردار وجود داره که حاوی SPF هستند. اعداد مختلفی روی کرم ها مشاهده میکنید از 10 گرفته تا 100 ! که شاید بیشتر شما رو گیج بکنه و ندونید کدوم کرم رو خریداری بکنید.

انتخاب عدد SPF به سبک زندگی شما، رنگ پوست و حتی به منطقه که در آن زندگی میکنید بستگی داره، اما در حالت کلی SPF زیر 30 اصلا توصیه نمیشه چرا که میزان محافظت کنندگی خیلی کمی در مقابل اشعه های مضر خورشید داره و همچنین سعی بکنید SPF بالای 60 رو تهیه نکنید چرا که در تهیه این کرم ها از مواد شیمیایی زیادی استفاده شده و میتونه خطرناک و مضر هم باشه، بهتره ضد آفتاب با SPF حداقل 30 و حداکثر 60 رو تهیه بکنید. و اگه بتونید ضد آفتاب گیاهی تهیه بکنید که خیلی بهتره، این کرم ها از مواد کاملا طبیعی ساخته شده و نسبت به کرم های شیمیایی مضرات خیلی خیلی کمتری داره و برای سلامتی بدن و پوست شما استفاده از کرم های گیاهی پیشنهاد میشه

2- کرم ضد آفتاب با بر چسب طیف گسترده خریداری کنید

اشعه های مضر خورشید به دو دسته UVA و UVB تقسیم بندی میشن، این دو اشعه از مخرب ترین و مضر ترین اشعه های برای پوست هستن و میتونن باعث پیری زودرس، چین و چروک و حتی لک های پوستی شوند. این اشعه های حتی برای چشم انسان ها هم بسیار مضر است و باعث بروز مشکلات و آسیب هایی به چشم میشود. ضد آفتابی که حاوی بر چسب طیف گسترده باشه میتونه از پوست در مقابل این دو اشعه محافظت بکنه، یک کرم ضد آفتاب خوب و با کیفیت حتی می تونه در برابر اشعه مادون قرمز هم از پوست محافظت بکنه

این مطلب را هم از دست ندهید :
فرصت های تجاری صنعت نفت و نیرو

3- خرید ضد آفتاب سازگار با رنگ پوست

میزان SPF موجود در کرم ضد آفتاب رو باید با رنگ پوست خودتون هماهنگ بکنید افرادی که رنگ پوست روشن دارند باید کرم ضد آفتاب با SPF بالا و حداقل 50 تهیه بکنند و اگه پوستتون تیره و یا برنزه هست استفاده از کرم های ضد آفتاب با SPF پائین پیشنهاد میشه. البته دقت داشته باشید که نباید به هیچ عنوان کرم ضد آفتاب با اس پی اف کمتر از 30 تهیه بکنید.

4- ضد آب و ضد تعریق بودن کرم ضد آفتاب

بعضی از کرم های ضد آفتاب در بازار وجود دارند که دارای بر چسب ضد آب هستند، اما واقعا این کرم ها ضد آب هستند؟ هیچ ضد آفتاب ضد آبی در جهان وجود نداره، در اصل این کرم ها مقاومت بیشتری در برابر تعریق و یا شستشوی صورت دارند و فورا از صورت و پوست پاک نمی شوند.

ضد آفتاب های ضد آب می تواند برای افرادی که زیاد عرق میکنند بسیار مناسب باشد، مثل ورزشکار ها، کوهنوردان و طبیعت گرد ها و حتی کارگران و… یا افرادی که شنا می کنند می توانند از این کرم ها استفاده بکنند.

5- نوع پوست و سازگاری کرم ضد آفتاب با آن

کرم های ضد آفتاب مختلفی برای پوست های مختلفی تولید شده است، امروزه شما می توانید کرم ضد آفتاب برای پوست های خشک، پوست های چرب، مختلط ، پوست های حساس و حتی پوست های آسیب دیده را از بازار خریداری کنید، پس در زمان خرید به این نکته توجه داشته باشید و کرمی سازگار با پوست خود را خریداری کنید.

 

خرید آنلاین بهترین مارک کرم ضد آفتاب

فروشگاه اینترنتی کیم کالا یکی از قدیمی ترین و بزرگترین فروشگاه های آنلاین ایران است که بیش از یک دهه هست در زمینه فروش لوازم آرایشی و درمانی اورجینال داخلی و خارجی فعالیت دارد، برای خرید کرم ضد آفتاب می توانید به وب سایت کیم کالا مراجعه کنید.

کیم کالا عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی است و لوگوی ساماندهی و اینماد هم به شما اطمینان بیشتری برای خرید میده، کلیه محصولات ارائه شده در فروشگاه کیم کالا اورجینال هستند و شما می توانید قبل از خرید با شماره های ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید!

ما به شما کرم ضد آفتاب ری لاکو ( ReyLaku ) رو پیشنهاد میکنیم، که یک کرم ضد آفتاب گیاهی و کاملا ایرانی است که کیفیت فوق العاده بالایی دارد، کرم ضد آفتاب ریلاکو یکی از بهترین و پر فروش ترین کرم های موجود در بازار ایران است. این کرم حاوی SPF بالا بال مقدار 50 هست که برای انواع مدل های پوست سازگار است. برای خرید این کرم می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

وب سایت :

تلفن های تماس :

02186081142

09120750932

09120132883

منبع خبر گزاری گسترش نیوز:

https://www.gostaresh.news/بخش-رپرتاژ-94/212350-راهنمای-خرید-بهترین-مدل-کرم-ضد-آفتاب-ایرانی-خارجی